יום חמישי, 18.04.2024 שעה 05:55

שחם: נשב על התקציב, ניסים: מקומנו בליגת העל

בהפועל כפ"ס חוגגים את העלייה לליגה הלאומית ומכוונים גבוה. הבעלים: "נמשיך להתנהל בצורה שפויה". החלוץ שכבש את שער העלייה: "התמזל מזלי"

|
שחקני כפ
שחקני כפ"ס חוגגים

הפועל כפר סבא חגגה אתמול (שישי) עלייה לליגה הלאומית, שנה בלבד לאחר שירדה לליגה א', זאת לאחר סאגה ארוכה בתחילת העונה בה לא ידעה הקבוצה באיזו ליגה תשחק. למרות כל הקשיים בדרך, הצליחו הירוקים להשלים את המשימה כשהמטרה לעונה הבאה ברורה לחלוטין - עלייה חזרה לליגת העל.

אוהדי הקבוצה חגגו בפאב בעיר המזוהה עם הקבוצה עד השעות הקטנות של הלילה. אל החגיגות הגיעו שחקני הקבוצה הצוות המקצועי וההנהלה.

סתיו שחם, מבעלי הקבוצה: "היה כיף גדול. זו שמחה שהייתה אגורה במשך שנה שלמה, היינו במתח עצום. רצינו לעלות כבר העונה לליגה הלאומית. אני מאוד שמח שעשינו את זה. השמחה של האוהדים היא הכיף הכי גדול".

על התכנון לעונה הבאה: "יש לנו קבוצה טובה ויציבה שמשחקת כבר שנה יחד ואנחנו רוצים לשמור על השלד הקיים של הקבוצה, תוך מספר חיזוקים בעמדות שבהם נמצא לנכון שצריך חיזוק".

"בשבועיים הקרובים נשב ונתכנן תקציב לעונה הבאה הכוונה להילחם על כל התארים מבחינתנו, כלומר להיאבק על העלייה לליגת העל ולהתקדם כמה שיותר בגביע ובגביע הטוטו. אנחנו צריכים להסתכל על שאר הקבוצות שיתמודדו מולנו. זה כמובן תלוי מאוד בקבוצות שיירדו מליגת העל. בהתאם לכך נערך לעונה הבאה, כאשר הכוונה היא משמעית לנסות לעלות לליגת העל כבר בעונה הקרובה".

מהרגע שלקחנו אותה, הפועל כפ"ס פועלת בתקציב שפוי. אנחנו לא מתכוונים להשתולל ולקחת התחייבויות גדולות שלא נוכל לעמוד בהן. הכל יהיה בשפיות אבל עם כוונה לעמוד במשימות שלנו".

הפועל כפ&qout;ס (ONE)
הפועל כפ"ס
 

"בסופו של דבר הייתה סגירת מעגל. אנחנו חוזרים לליגה הלאומית חזקים ומחוזקים. א.א. פאחם ירדה ליגה. אבל בסופו של דבר אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. המועדון חזק מתמיד. העונה כמות הקהל שהגיעה למשחקים הייתה גדולה יותר אפילו מהעונות בליגת העל. אנחנו שמחים ומקבלים אהבה ותמיכה מאוהדים של קבוצות אחרות ומועדונים אחרים. הפועל כפר סבא זה מועדון עם שם טוב ומוניטין חזק ונחזיר אותו חזרה לצמרת".

חלוץ הקבוצה וכובש שער העלייה, אורן ניסים: "כבר מתחילת העונה סימנו את הפועל כפר סבא כעולה ודאית לליגה הלאומית, מה שהגדיל את הציפיות עבור השחקנים ועבור המערכת. שמנו מטרה לעלות ליגה. הדרך הייתה ארוכה והגענו למגרשים מאוד קשים לאורך העונה. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה ומאומנת. אין ספק שמגיע לסתיו ואלי יאני על השקט שהקרינו לנו גם בימים קשים יותר".

"תודה לקהל שהגיע למגרש, למעלה מ-1,000 איש. לנסוע שעתיים ביום שישי זה לא מובן מאליו. אנחנו עוד לא חושבים על מה יהיה הלאה, קודם צריך ליהנות מהרגעים של העלייה. אין הרבה רגעים שמחים במקצוע הזה, אז כשמחים רוצים ליהנות. אני באופן אישי חושב שהמקום של הפועל כפ"ס בליגת העל. זכיתי להבקיע את השער במשחק עלייה. זה שער שיזכרו הרבה זמן. התמזל מזלי. אני מאושר".

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */