יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:33

כסף לנבחרת ההתעמלות האומנותית בגביע העולם

הנבחרת סיימה שנייה רק לפולין בתרגיל המשולב והוסיפה ארד בתרגיל האלות בתחרות הנערכה בפזארו. נטע ריבקין דורגה רביעית בתרגיל הסרט

|
הנבחרת עם מדליית הכסף (הוועד האולימפי)
הנבחרת עם מדליית הכסף (הוועד האולימפי)

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ממשיכה בהצלחה שלה בזירה הבינלאומית. הערב (ראשון) בתחרות גביע העולם בפזארו זכתה הנבחרת במדליית כסף בתרגיל המשולב עם ציון של 17.250 נקודות. את המקום הראשון קטפה נבחרת פולין ואת השלישי נבחרת יפן.

בתרגיל האלות זכתה הנבחרת במדלית הארד עם 17.200 נקודות אחרי איטליה (מקום 1) ובלארוס (מקום 2). הנבחרת כוללת את אלונה קושבצסקי, אידה מיירין, יובל פילו, קטיה לוין, ליהי שוחטוביץ' וקרינה ליחבר. המאמנות הן אירה ויגדורצ'יק, אלה סאמופאלוב ורעיה אירגו.

נטע ריבקין דורגה במקום רביעי בתרגיל הסרט עם 17.750 נקודות, במקום השישי בתרגיל האלות עם 17.500 נקודות ובמקום השביעי בתרגיל החישוק עם 17.500 נקודות. טורי פילנובסקי העפילה לגמר בתרגיל הכדור ודורגה במקום השמיני עם 16.950 נקודות.

לינוי אשרם הצעירה, שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער שיהיו הקיץ בננג'ין שבסין סיימה במקום רביעי עם 15.400 נקודות, במקום חמישי בתרגיל החישוק עם 15.250 נקודות ובתרגיל הכדור דורגה במקום השביעי עם 15.250 נקודות.

נטע ריבקין בתרגיל הכדור (הוועד האולימפי)
נטע ריבקין בתרגיל הכדור (הוועד האולימפי)
 

 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */