יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:26

אביב חדד ועוז ראלי חוגגים עם איינוגבה (משה חרמון)

חזר בגדול: איינוגבה חילץ לבני יהודה 1:1 בעכו

השוער, שמציג יכולת נהדרת, הצטיין ועצר פנדל של ספאדסיו (85). קין פתח (37), ריאן איזן (51). שחקנים בעכו: סליחי זרק נעל על ריאן. צפו בתקציר

יום שבת, 12/04/2014, 18:00אצטדיון אצטדיון טוטו עכו - 2,000 צופיםליגת העל - פלייאוף
בני יהודה
שער ג'יימס קין (37)
הסתיים
1 1
שופט:(ציון: 16)
שער איסמעיל ריאן (52)
החמצת פנדל ג'וליאנו ספדאסיו (85)
הפועל עכו
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ת"א
  • 0 - 3
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 1 - 0
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל רעננה
  • 2 - 4
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

הפועל עכו ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 שלא משרת יותר מדי אף אחת מהן במאבק נגד הירידה, במיוחד לאור הניצחונות של הפועל רמת השרון והפועל רעננה.

עם זאת, המרוצה מבין השתיים תהיה בני יהודה, שחילצה נקודה בזכות השוער המצוין שלה, דלה איינוגבה. הניגרי, שחווה תקופה קשה במהלך העונה והיה אשם באיבוד נקודות לא מעטות, מחזיר לקבוצתו בגדול בשבועות האחרונים והשיא הגיע בעכו.

העכואים היו טובים יותר במחצית הראשונה, אך החמיצו מספר לא מבוטל של מצבים וירדו להפסקה בפיגור 1:0 כאשר ג'יימס קין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-37 לאחר בישול נפלא של עוז ראלי בכדור ארוך על פני כ-60 מטרים.

בפתיחת המחצית השנייה הצליחה המארחת לחזור למשחק עם שער של איסמעיל ריאן בדקה ה-51 והלחץ של חניכיו של יובל נעים על שערו של איינוגבה המשיך, אבל השוער, במשחק נפלא, הציל את קבוצתו פעם אחר פעם. ואז הגיעה הדקה ה-85 ופנדל שנשרק לזכות העכואים. ספאדסיו לקח את הבעיטה, אבל שוב איינוגבה היה במקום והציל את קבוצתו מהפסד.

צפו בהצגה של איינוגבה

בזכות הנקודה שהם חילצו בעכו נותרו הזהובים מעל לקו האדום, רק בזכות הפרש שערים עדיף מרמה"ש, כאשר לשתיים יש 27 נקודות. עכו ירדה למקום ה-11 והפער בינה לבין הקו האדום עומד כעת רק על 3 נקודות.

אבוקסיס: הקהל שלנו נתן תצוגה

דלה איינוגבה. זה היה המשחק שלו (משה חרמון)
דלה איינוגבה. זה היה המשחק שלו (משה חרמון)
 

שחקני עכו טוענים: סליחי זרק נעל על ריאן
נעים השעה את ריאן עד הודעה חדשה אחרי שהתפתח עימות מילולי חריף בין ריאן לחמדי סליחי. שחקני עכו טוענים כי סליחי זרק על ריאן נעל בחדר ההלבשה וכמעט התפתח עימות פיזי בין השניים.

ריאן וסליחי (משה חרמון)
ריאן וסליחי (משה חרמון)
 

אבוקסיס: "דלה נותן לנו את מה שאנחנו מצפים ממנו"
מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "אנחנו רואים בתחתית שאם אתה לא עושה נקודות, יש מי שיבואו, ייקחו נקודות ויסבכו את המצב בתחתית. בסך הכל זה לא תוצאה רעה. הייתה ירידה מסויימת בפתיחת החצי השני, ברבע השעה הראשונה, ולצערי גם ספגנו במהלכה. זה משהו שנצטרך לתקן.

בסך הכל היו לנו אחר-כך מצבים טובים כדי להבקיע, אבל בשורה התחתונה גם נקודה זה בסדר. דלה נותן לנו את מה שאנחנו מצפים ממנו כל הזמן. האוהדים שלנו מדהימים, רק בשבילם היינו צריכים לנצח. 1,000 איש שנסעו מתל-אביב זה דבר גדול ויפה והם ראו שהקבוצה היום נלחמה ונתנה את הכל".

יובל נעים מברך את דלה איינוגבה (משה חרמון)
יובל נעים מברך את דלה איינוגבה בסיום (משה חרמון)
 

מן הצד השני, יובל נעים אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים בסוף שאני לא מבין מה צריך לעשות כדי שהם יתחילו את המשחק כמו שהם מתחילים את המחציות השניות במשחקים האחרונים, אבל זה מה יש ונצטרך להמשיך את המלחמה. אתם צריכים להבין שהמשחקים בפלייאוף הזה עבור קבוצה כמו שלנו הם קשים עוד יותר, כי מצד אחד אנחנו רוצים לשמור על המקום שלנו ומצד שני מפחדים לאבד אותו וליפול למטה, כך שבסופו של דבר התוצאה הזו בסדר עבורינו״.

מחצית ראשונה
דקה 1: המשחק נפתח לעיני כ-2,000 צופים באצטדיון העירוני בעכו, מהם כ-800 עשו את הדרך הארוכה מתל-אביב.

אוהדות בני יהודה שעשו את הדרך הארוכה מתל-אביב (משה חרמון)
אוהדות בני יהודה שעשו את הדרך הארוכה משכונת התקווה (משה חרמון)
 

דקה 6: הזדמנות ראשונה לעכו. ג'וליאנו ספאדסיו קיבל את הכדור באגף שמאל, העביר מסירת רוחב לעיסמאיל ריאן, שהיה חופשי לגמרי אך בעט לשמיים מ-10 מטרים.

אוהד עכו מנסה לדחוף את קבוצתו קדימה (משה חרמון)
אוהד עכו מנסה לדחוף את קבוצתו קדימה (משה חרמון)
 

דקה 9: גם ההזדמנות הראשונה בצד השני הגיעה בדקות הראשונות. ברניסלב יובאנוביץ' איבד כדור במרכז המגרש, קדוסי השתלט עליו וראה את דודו גורש מחוץ לשערו. החלוץ ניסה בעיטה ממחצית המגרש, אך שוער המארחים לא התרגש וקלט בקלות.

דקה 20: פתיחת המשחק התאפיינה במשחק שקול, עם שליטה קלה של המארחים. בני יהודה ניסתה לצאת קדימה בהתקפות מתפרצות ואחת כזו הסתיימה בבעיטה של נס זמיר מכ-20 מטרים, החוצה.

גורש רואה את הכדור מחוץ למסגרת (משה חרמון)
גורש רואה את הכדור מחוץ למסגרת (משה חרמון)
 

דקה 23: בחלוף שתי דקות ספאדסיו הוביל מתפרצת עכואית וניסה את כוחו עם בעיטה מ-25 מטרים, אולם לא מצא את המסגרת של איינוגבה.

ריאן מול עזוז בפתיחת המשחק (משה חרמון)
ריאן מול עזוז בפתיחת המשחק (משה חרמון)
 

דקה 24: עכו החלה ללחוץ והפעם היה זה גיא דיין שניסה למצוא את השער בבעיטה מ-25 מטרים, אך איינוגבה היה במקום כדי להדוף.

איינוגבה עוצר את הבעיטה של גיא דיין (משה חרמון)
איינוגבה עוצר את הבעיטה של גיא דיין (משה חרמון)
 

דקה 29: הזדמנות נהדרת לבני יהודה. נס זמיר היה אדריכל המהלך כאשר השכיב שני שחקני הגנה של עכו ברחבה והעביר כדור רוחב נהדר אך אביב חדד לא הצליח לדחוק פנימה משני מטרים שכן גורש זינק ומנע מהכדור לעשות את דרכו לשער. הצלה ענקית של השוער.

גורש עוצר את אביב חדד ברגע האחרון (משה חרמון)
גורש עוצר את אביב חדד ברגע האחרון (משה חרמון)
 

דקה 30: בצד השני, פעולה פנטסטית של אורמוש באגף הסתיימה עם כדור רוחב נהדר לרחבה, ריאן היה במקום כדי להמשיך עם בעיטה טובה מ-10 מטרים אבל איינוגבה התמתח ורשם הצלה גדולה אפילו יותר.

דקה 34: עוד הזדמנות טובה לעכו כאשר גיא דיין הגביה בחופשיות מצד שמאל היישר לעבר ראשו של חמדי סליחי, אבל איינוגבה התעופף והוציא את הכדור מהראש של החלוץ האלבני, רגע לפני שהוא נגח לשערו של הניגרי.

דקה 37 - 0:1 לבני יהודה: למרות מחצית טובה יותר של המארחת, האורחים היו אלה שעלו ליתרון. כדור עומק ענק של עוז ראלי ממחצית המגרש של הזהובים על כ-60 מטרים מצא את ג'יימס קין לבד ברחבה והחלוץ האנגלי גילגל בקלות לרשת.

הכדור ברשת, ג´יימס קין רץ לחגוג עם קדוסי (משה חרמון)
הכדור ברשת, ג´יימס קין רץ לחגוג עם קדוסי (משה חרמון)
 
גורש מתוסכל, שחקני בני יהודה חוגגים ברקע (משה חרמון)
גורש מתוסכל, שחקני בני יהודה חוגגים ברקע (משה חרמון)
 

דקה 45: זיו אדלר הוריד את הקבוצות למחצית כאשר אוהדי הקבוצה המארחת מלווים את שחקניהם בבוז צורם.

מחצית שנייה
דקה 48: העכואים קיוו למצוא שוויון מהיר בפתיחת החצי השני ומהראן אבו ריא הרים כדור מטעה משמאל, בו הצליח איינוגבה רק לגעת. הכדור הגיע היישר לראשו של סליחי, אך הנגיחה של האלבני סחטה עוד הצלה מהשוער הניגרי.

חמדי סליחי מתכונן לבעיטה. נגיחה שלו סחטה הצלה מאיינוגבה (משה חרמון)
חמדי סליחי מתכונן לבעיטה. נגיחה שלו סחטה הצלה מאיינוגבה (משה חרמון)
 

דקה 51 - 1:1 בעכו: השוויון המהיר אכן הגיע. שניר משען הוביל התקפה יפה של עכו מימין והעביר מסירת רוחב לחמדי סליחי, שהסתובב ומסר לריאן. החלוץ, שכבר החמיץ פעמיים ממצבים נוחים, קיבל את הכדור 10 מטרים אלכסונית מהשער והפעם לא התכוון לפספס, הכניע את איינוגבה ורץ לחגוג עם חבריו.

איסמעיל ריאן חוגגלאחר שער השוויון  (משה חרמון)
איסמעיל ריאן חוגג לאחר שער השוויון (משה חרמון)
 

דקה 63: כמעט 1:2 לאורחים כאשר צעירי הכניס כדור לעגייב שעבר את משען וגוטליב בתוך הרחבה בלי בעיה אך מ-8 מטרים בעט חלש לידיים של גורש. החמצה גדולה לעגייב.

דקה 65: בצד השני ספאדסיו ירה טיל אדיר מ-25 מטרים לעבר חיבורי השער של איינוגבה, אך הניגרי שנמצא בתקופה נהדרת התעופף ומנע שער נפלא.

קדוסי משתלט על הכדור (משה חרמון)
קדוסי משתלט על הכדור (משה חרמון)
 

דקה 81: הזדמנות נוספת לעכו כאשר דיין מצא את איסמעיל ריאן שבפעם המי-יודע-כמה בעט לשער וסחט הצלה מאיינוגבה. בני יהודה הגיבה הפעם היטב כאשר יצאה למתפרצת שבסיומה קין מסר לעגייב, שמ-10 מטרים הכניע את גורש אך לא את הקורה, שהצילה את עכו.

דקה 85 - איינוגבה הציל פנדל של ספאדסיו: איזה שוער יש לבני יהודה. כדור עומק גדול נשלח לעבר סיידר, שספק-הוכשל על ידי איינוגבה, אך זיו אדלר היה החלטי, הצביע על הנקודה הלבנה ושלף כרטיס צהוב לשוער הניגרי. ספדאסיו לקח את הכדור, שם אותו על הנקודה הלבנה ובעט, אך הניגרי, ללא ספק המצטיין במשחק, הצליח להדוף והשאיר נקודה אצל קבוצתו.

אביב חדד ועוז ראלי חוגגים עם איינוגבה (משה חרמון)
אביב חדד ועוז ראלי חוגגים עם איינוגבה (משה חרמון)
 

דקה 88: כדור רוחב של עזוז מצא את אוהד קדוסי, שמ-5 מטרים לא הצליח לייצר בעיטה. פספוס ענק של בני יהודה ו-1:1 בסיום.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, מהראן אבו ריא, מירקו אורמוש, ג'וליאנו ספאדסיו, גיא דיין, איסמעיל ריאן (שאדי שעעבאן, 88), ננאד מרינקוביץ' (אליאור סיידר, 74) וחמדי סליחי (עמית אמזלג, 91). 

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר (ליאם ווקר, 58), אמיר עגייב (חן עזריאל, 86), אוהד קדוסי וג'יימס קין.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס