יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:51

קצב הסמבה: השירים שיכבשו את המונדיאל בברזיל

לכל אירוע ספורט יש את ההמנון המוזיקלי המיוחד משלו, אך לחגיגה בארץ הסמבה יהיו לא פחות מ-12 להיטים חדשים. שאקירה, פיטבול וג'ניפר לופז כבר שם

|
שאקירה. להיט נוסף לכוכבת במונדיאל
שאקירה. להיט נוסף לכוכבת במונדיאל

בזמן שלא מעט סימני שאלה עדיין מרחפים מעל ההכנות של ברזיל לקראת המונדיאל הקרוב, נראה שלפחות בתחום המוזיקלי שילווה את קרנבל הכדורגל - הכל כבר מוכן.

אם בשנים האחרונות התרגלנו ללהיט או שניים שליוו את משחקי הגביע העולמי והפכו לחלק בלתי נפרד מהם, הפעם בפיפ"א מתכננים לנו הפנינג מוזיקה, שיכלול לא פחות מ-12 שירים רישמיים של מיטב הכוכבים, לצד ניסיונות צנועים יותר של מעריצים ואמנים מתחילים לרכב על הגל.

שאקירה, פיטבול, ג'ניפר לופז והזמרת הברזילאית קלאודיה לייטה, הם רק חלק מהזמרים שהקליטו שירים לקראת המונדיאל. מנהל השיווק של פיפ"א, תיירי וייל, התייחס לנושא והסביר: "אני בטוח שאוהבי מוזיקה וכדורגל מסביב לעולם ייהנו מהשילוב הנהדר הזה של כוכבים בינלאומיים וזמרים ברזילאים ושהאלבום הזה יוסיף קצב טוב לאירועי הכדורגל בברזיל".

בארגון הכדורגל העולמי ערכו אפילו תחרות ברשת האינטרנט, בסופה נבחר שירו של היוצר האמריקאי האלמוני, אלייג'ה קינג, שיזכה לגרסה מיוחדת בביצועו של ריקי מרטין. הכל, כמובן, במטרה להעשיר את החוויה סביב המשחקים, ועל הדרך, גם את הכיס של הזמרים ונותני החסות.

אבל האם מאז ומתמיד היו משחקי המונדיאל עטופים במגה להיטים? מה היה הפזמון הראשון שכבש את הגביע העולמי? האם השיר של אלייג'ה קינג יהפוך אותו לתגלית האמיתית של ברזיל 2014? ואיזה מבין השירים, לפי המאסטרו, יהפוך להמנון משחקי גביע העולם בארץ הסמבה? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

הקרב הגדול לקראת המונדיאל

פיטבול ולופז שרים לכבוד המונדיאל

שאקירה עם השיר שיככב במונדיאל
העולם שלה: קורי שרה לכבוד המונדיאל
קינג בשיר מיוחד למונדיאל
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */