יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:01

אשדוד ניצחה את רמלה ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

הקבוצה של אלי רבי גברה 64:87 על זאת של עדן ענבר והיא קרובה משחק אחד מהצלחת. מאמן הקבוצה מעיר הנמל עדיין לא מרוצה: "צריכים לשפר את ההגנה"

|
אדאמס. רחוקה משחק אחד מאליפות (חגי ניזרי)
אדאמס. רחוקה משחק אחד מאליפות (חגי ניזרי)

נתחיל בעובדות. אף קבוצה לא הצליחה בסדרת הגמר לחזור מפיגור 2:0 וזאת המשימה שעומדת בפני אליצור רמלה. מ.ס אשדוד הכפילה הערב (חמישי) את יתרונה בסדרת הגמר אחרי 64:78 על החבורה של עדן ענבר.

הקבוצה של אלי רבי פתחה את המשחק טוב, הגיעה להפרש שיא של 21 נקודות, סגרה את המשחק מהר ובצדק היא רחוקה משחק אחד בלבד מאליפות. הניצחון של הקבוצה מעיר הנמל הושג בזכות 46% מהשלוש, 100% מהקו ומשחק קבוצתי יפה שכלל 21 אסיסטים.

המאמן המנצח אלי רבי: "אנחנו רוצים לנצח במשחק הבא. זאת סדרה ואני לא עושה סיכומים. 0:2 זה יתרון משמעותי אבל זה לא נגמר. לא הייתי מרוצה ממשחק מההגנה שלנו ונצטרך להשתפר בזה".

עדן ענבר יודע שלקבוצתו מחכה הרבה עבודה אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לעשות קאמבק מדהים: "לא שיחקנו מספיק טוב וצריך לעשות שינוי כדי לחזור לסדרה. אשדוד מאוד דומיננטים ומגיע להם את הקרדיט כי הם ניצחו בצדק. האחוזים שלנו לא היו טובים בניגוד לאשדוד שקלעה באחוזים מדהימים. השחקניות  צריכות להרים את הרמה כדי לחזור לסדרה". 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */