יום שישי, 05.07.2024 שעה 10:01
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

גיא פניני: מבין בדיוק מה שחורציאניטיס מרגיש

מכבי ת"א תפגוש ב-21:05 את צסק"א (חי ב-ONE), הפורוורד דיבר על חברו: "מה שאנחנו מדברים יישאר בינינו. נראה איפה אנו עומדים". פארגו: "יהיה מרגש"

|
פניני וסופו:
פניני וסופו: "בחור חזק מבפנים" (משה חרמון)

רגע לפני שהיא עולה למלחה לקרב על טהרת ליגת העל נגד הפועל ירושלים, מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי) ב-21:05 את האימפריה הרוסית, צסק"א מוסקבה למשחק נטול חשיבות מבחינתה, במסגרת המחזור האחרון בשלב הטופ 16 של היורוליג.

המשחק, כמו כל משחקיה של מכבי ביורוליג, מועבר באתר ONE בשידור חי ללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

הצהובים הבטיחו את המקום השלישי בבית וימריאו בשבוע הבא לאיטליה לשני המשחקים האחרונים בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד ארמאני מילאנו וירצו להמשיך את המומנטום לקראת האיטלקים. לקראת המפגש סיפר גיא פניני על הדריכות במכבי: "עשינו שני אימונים טובים ואנחנו מוכנים מנטלית לצסק"א ומגיעים במצב רוח טוב ורוצים ניצחון כי מולנו שבועיים חשובים מאוד".

הצהובים זוכרים היטב את המפגש הקודם מול הרוסים שהסתיים בצורה כואבת לגביו הוסיף הקפטן, "ברור שאנחנו חושבים על ה-35 הפרש שקיבלנו ברוסיה. אנחנו רוצים לנצח בשביל ההרגשה האישית שלנו כי צסק״א היא קבוצה ברמה הכי גבוהה באירופה וזה מבחן טוב בשבילנו לבדוק איפה אנחנו עומדים".

הפורוורד הישראלי אשר נחשב למנהיג הקבוצה ולאחד המוסרים המשובחים בסגל של דייויד בלאט, פיתח חיבור מקצועי מרשים על הפרקט עם חברו היווני לחדר ההלבשה סופוקליס שחורציאניטיס ותמך בו בעקבות אירועי הדרבי: "אני מבין בדיוק מה סופו מרגיש ואני יודע מה הוא עובר כי אני מדבר איתו אבל מה שאנחנו מדברים יישאר בינינו", פניני שחווה על בשרו תקריות במשחקי הדרבי הוסיף, "סופו הא בחור חזק אבל בעיקר חזק בפנים, ואני סומך עליו שיעשה את מה צריך".

סופו (שי לוי)
גיא פניני: "מבין מה עובר על סופו" (שי לוי)
 

דווין סמית', לא התאמן ויחסר מהסגל למשחק לצורכי מנוחה בברך הימנית ממנה סובל לאורך העונה. סמית' יקבל מנוחה מהצוות המקצועי לאור הלו"ז הצפוף של הקבוצה, לה מצפים ארבעה משחקים (צסק"א, ירושלים, ושניים מול מילאנו) בתשעה ימים. סוכנו האמריקאי של השחקן, באדי בייקר, שיגיע להיכל כמובן לא ישמח לשמוע על היעדרותו מהסגל לפני שימשיך לביקור למוסקבה.

אצל הקבוצה של אטורה מסינה ודן שמיר מודעים לחשיבות המשחק לקראת ההצלבה. ג'רמי פארגו שמכיר היטב את ההיכל אמר: "הולך להיות משחק מרגש וכיפי לצפייה. זו הזדמנות נהדרת בשבילנו להוכיח שאנחנו מסוגלים לנצח נגד קבוצה עם היכל רועש וקהל שדוחף את הקבוצה שלו".

פארגו (GettyImages)
פארגו: "יהיה משחק מרגש לצפייה" (GettyImages)
 

הגארד שחווה עונה בינונית עם ממוצעים מאכזבים של 5.2 נקודות בלבד, הוסיף על המפגש מול האקסית: "אני לא יודע עם יהיו לי רגשות מיוחדים לרגל החזרה לת"א, אבל בטוח שאדע לפני המשחק. לא משנה איך הקהל יקבל אותי, בשריקות בוז רועמות או בברכה, אהיה בסדר עם כל אחת מהתגובות ואשתדל לשחק הכי טוב שאפשר בשביל הקהל".

לצדו של פארגו, הספסל של אטורו מסינה כולל את ארון ג'קסון שתורם 4.3 נקודות ושני אסיסטים, ויטלי פרידזון שקולע 7.4 נקודות ואחוזים נפלאים מחוץ לקשת. עמדת הפאוור-פורוורד הנחשבת לטובות באירופה וכוללת את הקפטן ויקטור חריאפה בעונתו השמינית במועדון, וקייל היינס שהגיע מאולימפיאקוס, כאשר את הסגל משלימים הסנטרים ננאד קרסטיץ' הסרבי,  וסאשה קאון הרוסי.

מהסגל של המאמן האיטלקי ייעדר הרכז, מילוש תיאודוסיץ', שהגיע מוקדם יותר השבוע בכדי לטפל בשריר התיאומים הפגוע בקליניקה של הפיזיותרפיסט של מכבי, רפי וירשובסקי. הסרבי לא רק יחמיץ את המשחק וייעדר מצמד משחקי הפלייאוף הראשונים של הרוסים בהצלבה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */