יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:12

"צריך להגביר את המודעות לסיכוני ההימורים"

הצוות לבחינה וגיבוש תכנית להסדרה ולפיקוח על ההימורים החוקיים בישראל, פרסם את טיוטות הדו"ח להערות הציבור: "לקבוע קווים מנחים לפעילות"

|
רגולציה חדשה בתחום ההימורים?
רגולציה חדשה בתחום ההימורים?

האם מתקרב שינוי ברגולציה על הימורים חוקיים? הצוות לבחינה וגיבוש תכנית להסדרה ולפיקוח על ההימורים החוקיים בישראל, פרסם היום (שלישי) טיוטה של מסקנותיו. הצוות מונה בהתאם להחלטה לפיה יש מקום להקמת צוות שיגבש מבנה של רגולציה ייעודית על ההימורים וההגרלות החוקיים בישראל.

התמקדות הצוות הייתה בעיקר בשלושה היבטים מרכזיים של ההימורים בישראל, דרכי ההסדרה והפיקוח על התחום, השפעת ההימורים על קטינים וקבוצות אוכלוסייה אחרות ומניעת תופעות עברייניות לרבות הלבנת הון וכניסה של גורמים עברייניים לתחום.

הצוות מציע לקבוע קווים מנחים לפעילות זכיינים, ואמצעים שיעמדו למהמרים עצמם ,למניעת חשיפת יתר והתמכרות, בדומה להסדרים המעוגנים במדינות אחרות. בנוסף, מוצע לעגן הסדרים למימון של מערכי חינוך והגברת מודעות לסיכוני הפעילות; מימון ועריכה של מחקרים ומימון גורמי טיפול בהתמכרות.

בדומה להסדרים קיימים במדינות מערביות שונות, מוצע כי ייקבע מנגנון לבחינה של התאמת הפרסום למגבלות שנקבעו. הצוות ממליץ לדרוש הזדהות כתנאי לקבלת הזכייה במטרה למנוע כניסה של גורמים עבריינים לתחום העיסוק בתחום ובדיקה תקופתית של זכיינים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */