יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:18

"עם הישמע שריקת הפתיחה, העולם יעבור לדום"

גל שורר מחברת איסתא ספורט, המשווקת הרשמית של המשחקים, חזר משבוע התרשמות בברזיל וחזר עם ממצאים: "יש תחושה של התרגשות וציפייה"

|
המראקנה בברזיל. 5000 ישראלים יגיעו (רויטרס)
המראקנה בברזיל. 5000 ישראלים יגיעו (רויטרס)

"עם הישמע שריקת הפתיחה העולם יעבור לדום וכל הדיבורים והחששות יעלמו. כל מי שרוצה ליהנות מהחוויה החד פעמית צריך להיערך כבר מעכשיו". כך אומר גל שורר, אחראי פרויקט המונדיאל בחברת איסתא ספורט – המשווקת הרשמית בישראל למשחקים. שורר חזר משבוע של הכנה והתרשמות בברזיל ומביא משם את הקולות ואת עצתו לכל מי שרוצה להיות במונדיאל.

שריקת הפתיחה למשחק הראשון במונדיאל 2014 בברזיל, בין ברזיל המארחת לבין קרואטיה מתקרבת בצעדי ענק. העולם כולו נערך לאירוע הספורט הגדול בתבל וכך גם אוהדי הכדורגל הרבים כולל כמובן הישראלים, המצטיינים יותר כאוהדי ספורט גדולים מאשר בנבחרת מצטיינת.

ומה קורה בברזיל? התחושות בקרב המקומיים מעורבות. רבים מהברזילאים צופים חוסר סדר ארגוני במהלך המשחקים והטענה הרווחת לאורך כל הדרך בהכנות עוסקת בבזבוז כספי ציבור. בנוסף, על פי סקר שנערך לאחרונה במדינה עולה כי 48% מתנגדים לקיומו של הטורניר. עם זאת, התחושה ברחובות היא תחושת התרגשות וציפייה לפתיחת המשחקים.  

בתוך כך, חברת "איסתא ספורט", גוף תיירות הספורט והפנאי, אשר נבחרה על ידי MATCH, מחזיקת הזכויות למונדיאל, לנציגה הרשמית של המשחקים בארץ, ממשיכה בהכנות לקראת הטורניר הגדול. "איסתא ספורט" למודת ניסיון בטורנירים בינלאומיים גדולים כולל אופרציה מוצלחת במיוחד במהלך מונדיאל 2010 בדרום אפריקה.

גל שורר, אחראי פרויקט המונדיאל בחברה, חזר משבוע הכנה בברזיל עם תובנות ורשמים. שורר, שביקר כבר מספר פעמים בברזיל, כולל בהשקה הרשמית של חבילות האירוח למונדיאל ובטורניר הקונפדרציות ביוני 2013, מציין כי התחושה היא שהמדינה כולה מתגייסת ועומדת מאחורי האירוע למרות תחושות הכעס הנשמעות לאורך הדרך מצד המקומיים.

אוהדי ברזיל (רויטרס)
אוהדי ברזיל. הישראלים יצטרפו אליהם (רויטרס)
 

שורר מספר: "יש כאן רגשות מעורבים בקרב המקומיים, חלק מאד רוצים את המונדיאל אבל חלק מתנגדים בשל הבלאגן הצפוי במדינה, עם זאת, התחושה ברחובות היא של התרגשות וציפייה. לפני כל אירוע גדול יש דיווחים על ההכנות, בין היתר גם על הדברים הפחות טובים כי מעבר לזה אין על מה לדווח כל כך אבל כמו תמיד כשמגיעים לרגע האמת ולשריקת הפתיחה במשחק הראשון, העולם עומד דום והחוויה בעיצומה".

"המוני אנשים מכל רחבי העולם נוהרים אחר הכרטיסים, ביניהם כמובן גם ישראלים רבים, הזמן הולך ואוזל ומי שרוצה להיות שם חייב להתכונן בהקדם. יש לזכור כי מדובר בטיסה לברזיל ולא למדינה אחרת באירופה. זה מצריך התארגנות והכנה מראש".

על פי הערכות "איסתא ספורט", כ-5000 ישראלים ייסעו למשחקים בברזיל, כמות גבוהה ביותר בהשוואה ל-1000 הישראלים שנסעו למונדיאל בדרום אפריקה לפני 4 שנים.

טווח המחירים לחבילה נע בין 4000-8000 דולר הכולל טיסות, כרטיסים ומלון. בנוסף, גם לחבילות ה-VIP  היקרות יותר יש ביקוש. עד כה רכשו כ-20 ישראלים חבילות VIP  בגובה של 90 אלף שקלים רק למשחק הגמר!

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */