יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:13

ישראל הוגרלה מול ארגנטינה, המשחק בארץ

הגרלה סבירה לנבחרת הדייויס: הכחולים-לבנים יארחו ב-12 עד ה-14 בספטמבר את הארגנטינים, ללא דל פוטרו הפצוע ונלבנדיאן שפרש. רם: "יש! משחק בית"

|
שחקני נבחרת הדייויס של ישראל (יניב גונן)
שחקני נבחרת הדייויס של ישראל (יניב גונן)

אחרי שניצחה את סלובניה והעפילה לפלייאוף העלייה לבית העליון, נבחרת ישראל גילתה היום (שלישי) את מי תפגוש בשלב הבא בגביע דייויס וזו נבחרת ארגנטינה. המשחקים ייערכו בישראל מה-12 עד ה-14 בספטמבר.

איגוד ה-ITF חילק את 16 המדינות המשתתפות בפלייאוף לשתי קבוצות, 8 המדורגות ו-8 הלא מדורגות שיוגרלו מולן. ישראל, כמו ברזיל, קולומביה, הודו, הולנד, סלובקיה, אוקראינה ואוזבקיסטן, לא מדורגת, ולכן קיבלה נבחרת חזקה על הנייר.

הארגנטינים חסרים את חואן מרטין דל פוטרו הפצוע ודוד נלבנדיאן שפרש, אבל הם עדיין נבחרת חזקה עם חואן מונקו, פדריקו דלבוניס וקרלוס ברלוק.

מדובר בנבחרת חזקה אבל לא בלתי עבירה עם הדחיפה של הקהל הביתי באצטדיון הטניס ברמת השרון.

ארגנטנה וישראל נפגשו פעמיים בעבר, ב-1958 וב-1990 בבואנוס איירס. הארגנטינים ניצחו 0:5 ב-1958 ו-0:3 ב-1990.

שחקן הזוגות, אנדי רם, הגיב על ההגרלה: "יש, משחק בית. חיכינו לזה אחרי כל כך הרבה זמן. התרגשות גדולה לארח נבחרת גדולה. למרות שהם עדיפים עלינו על הנייר, יש לנו סיכוי טוב לעבור אותם ולהגיע לבית העליון". אמיר וינטרוב הוסיף: "אני שמח מאוד, ארגנטינה נבחרת מעולה. שמח שזה בבית".

יוני ארליך ואנדי רם (עפרה פרידמן, איגוד הטניס) (ONE)
יוני ארליך ואנדי רם. מרוצים מההגרלה (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
 

מנכ"ל האיגוד, שלמה גליקשטיין, הוסיף: "בשלב הזה כל הגרלה היא קשה, כולו נבחרות מצוינות. מבחינתנו אנחנו משחקים בבית וזה מה שקיווינו ורצינו כל כך. זו הגרלה אטרקטיבית וסבירה בהחלט ביום נתון. הכל כמובן תלוי בהרכב שהם יופיעו איתו".

הקפטן אייל רן: "אני שמח שסוף סוף אנחנו משחקים בבית. עבדנו קשה מאוד כדי שתהיה לנו ההזדמנות לעלות שוב לבית העליון ואני נרגש להתחיל בהכנות של הנבחרת למפגש הזה. לשחק בבית זה בונוס גדול עבור אוהדי הטניס וגם עבור השחקנים שלנו שיזכו לקבל את התמיכה בבית וזה ייתן להם דחיפה אדירה".

עוד אמר רן: "אני מקווה שהמפגש האחרון ייתן לשחקנים מוטיבציה לחודשים הקרובים. לארגנטינה יש קבוצה מצויינת עם שחקנים נהדרים אשר מחוייבים לנבחרת. הם מדורגים 4 בעולם. זה יהיה מפגש אטרקטיבי לקהל והזדמנות נהדרת לראות את השחקנים שלנו בפעולה. גביע דייויס זה אירוע מיוחד והכל יכול לקרות".

שאר משחקי הפלייאוף: הודו - סרביה, ברזיל - ספרד, קנדה - קולומביה, ארה"ב - סלובקיה, אוסטרליה - אוזבקיסטן, קרואטיה - הולנד ואוקראינה - בלגיה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */