יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:38
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

זהבי צפוי להאריך חוזה במכבי, בדש: הוא פנומן

כובש הצמד ב-2:2 מול ק"ש צפוי להמשיך בצהוב גם בשנים הבאות, החלוץ פירגן: "הוא הערך המוסף". ראדי נראה מדוכדך לאחר ששוב לא שותף. צפו בתקציר

|
ערן זהבי חוגג. בדש מפרגן (רדאד ג`בארה)
ערן זהבי חוגג. בדש מפרגן (רדאד ג`בארה)

אכזבה קשה במכבי תל אביב מאיבוד הנקודות אמש (שני) מול עירוני קריית שמונה. אחרי מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של הצהובים שהסתיימה ב-0:0, בחצי השני הצליחו החניכים של פאולו סוזה להוליך פעמיים בזכות צמד ענק של ערן זהבי, אך טעויות בהגנה, כולל שתיים בדקה ה-84, הובילו לכך שהצפוניים הצליחו לעקוץ ולהיפרד ממכבי ב-2:2. אגב זהבי, נראה כי הוא צפוי להאריך את חוזהו בצהוב.

ארבע דקות אחרי שזהבי נעץ את השני שלו וה-20 בליגת העל העונה, טעות של איתן טיבי בהחזרת הכדור, וטעות קשה עוד יותר של חואן פאבלו שאיבד לוויאם עמאשה בתוך הרחבה, הובילו לשער השוויון המיותר.

השוער הספרדי, אשר משחק במשחקים האחרונים גם בשביל לקבל חוזה לעונה הבאה, התלונן כמה דקות לפני כן על כאבים ברגלו אך גם זה לא מצדיק את העובדה שבמקום להרחיק את הכדור ניסה לכדרר ברחבה ואיבד לעמאשה. מספר שחקנים בצהוב ממש לא אהבו את הטעות של השוער וגם את ההחלטה של טיבי למסור לו במקום להרחיק והתלוננו בפניהם על כך תוך כדי המשחק. 

למרות זאת, מעבר לאכזבה המובנת, בקבוצה התעודדו מכך שלפחות פער 8 הנקודות מהפועל באר שבע נשמר, מה שקירב אותם צעד נוסף אל עבר הכתר. מי שיצא קצת פחות שמח מהמשחק הוא הקשר מהראן ראדי, שהייתה זאת עבורו הפעם השלישית ברציפות שהוא לא פותח בהרכב ואף לא נכנס כמחליף למרות שהתחמם במשך דקות רבות.

ראדי לא שיחק בשני הדרבים האחרונים, מול ב"ש ומול ק"ש, אך בדרבי הראשון לא שותף בשל מתיחה בגבו, מאידך בשלושת המשחקים שבאו לאחר מכן היה כשיר. בסיום המשחק בזמן שהשחקנים ניגשו אל הקהל, ראדי נותר על הספסל והיה נראה מדוכדך מאוד. הקשר ישב עם עצמו במשך מספר רגעים ולאחר מכן המשיך לחדר ההלבשה. בסיום כאשר הסובבים אותו שאלו לשלומו, הקשר חייך וציין כי "הכל בסדר", אולם אי אפשר להתעלם מהאכזבה הגדולה של הקשר מכך שהוא אינו זוכה לדקות ע"י סוזה.

2:2 גדול בין ק''ש למכבי ת''א

מי שפתחו בקישור היו שוב דן איינבינדר ששומר על יציבות ויכולת גבוהה במרכז השדה, כאשר הפעם גל אלברמן תפס את מקומו של ניקולה מיטרוביץ', והקשר שמנהל מו"מ מול הצהובים על הארכת חוזהו שמסתיים בסיום העונה, הוכיח שוב איזה איכויות יש לו כאשר היה הטוב במגרש אחרי זהבי. 

זהבי אגב, כפי שציין בעצמו לאחר המשחק, נוטה להאריך את חוזהו בצהוב כאשר רק הצעה אטרקטיבית ביותר מקבוצה בכירה בליגה בכירה, עלולה לטרוף את הקלפים, אולם כרגע הוא צפוי להמשיך בצהוב. 

"זהבי הוא פנומן, הוא שחקן מצוין, הוא הערך המוסף שלנו כמובן ויש לו עונה מצויינת. אני מאוד מקווה שיישאר איתנו, גם חברתית הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו וגם מקצועית כמובן הוא תורם לנו המון", החמיא לו ברק בדש.

ברק בכר: תוצאה מצוינת

על ה-2:2 מול האקסית אמר: "בשורה התחתונה היה לנו משחק טוב, שלטנו בו במיוחד בחצי הראשון וגם הצלחנו אח"כ להוביל פעמיים, אבל בכדורגל לפעמים אין מה לעשות. קיבלנו גול קצת לא מחוייב ולא הצלחנו לנצח אבל זה מגרש מאוד קשה, אני יודע כמה הוא קשה, זאת קבוצה ביתית מאוד".

"אין ספק שיש לנו פער שיהיה לא פשוט לסגור אותו, אבל אם אנחנו נבוא ונופיע כמו שהופענו למשחק הזה, בסוף אנחנו נשמח", הוסיף בדש כשנשאל גם על כך שדובר רבות על הבעיות בהתקפה הצהובה: "לא חושב שהיו בעיות בהתקפה. היו כמה דברים בדרך, גם הפציעה של ברק שמצערת את כולנו וגם העזיבה של מונס אבל אני לא חושב שיש בעיות בהתקפה של מכבי, היא מצויינת. זה שאני מקבל עכשיו דקות זה משמח ונשאר לי רק להמשיך להוכיח ולהבקיע, בשביל זה הביאו אותי לפה".

על החזרה לק"ש אמר: "אין ספק שזה לא היה עוד משחק בשבילי, היו לי כמעט ארבע שנים מדהימות כאן ונהניתי מכל רגע אבל עכשיו אני במכבי וכמובן שאני רוצה להצליח בה. מעכשיו אני מאחל לק"ש שתצליח ותשיג את כל המטרות שלה".

טקס הפרידה מברק בדש (רדאד ג´בארה)
בדש מקבל פרחים: "אין ספק שזה בית בשבילי" (רדאד ג´בארה)
 

לקראת מכבי חיפה ביום ראשון והאפשרות לרשום שלושה ניצחונות באותה העונה על הירוקים אמר לסיכום: "נרצה לנצח את חיפה כמובן, בעיקר כדי לעשות עוד צעד בדרך לאליפות. מכבי נגד חיפה זה תמיד משחק טוב, בבלומפילד אנחנו צריכים לקחת את הנקודות. מאז שהגעתי למכבי אני חווה משהו מדהים, זה מועדון עצום שרק גדל וגדל ואני מאוד שמח".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */