יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:54

פאר גברה על מרטיץ' ועלתה לסיבוב השני בקטוביץ'

הישראלית ניצחה 4:6 ו-4:6 ורשמה ניצחון ראשון העונה בהגרלה ראשית בטורניר WTA. בתוך כך, ירדה פאר למקום ה-90 בעולם. גם גלושקו, וינטרוב וסלע ירדו

|
שחר פאר. ניצחון וירידה בדירוג (יניב גונן)
שחר פאר. ניצחון וירידה בדירוג (יניב גונן)

מזל טוב לשחר פאר, הטניסאית הישראלית השיגה היום (שני) ניצחון ראשון בהגרלה ראשית של טורניר WTA ב-2014. פאר גברה על פטרה מרטיץ' הקרואטית (97), 4:6 ו-4:6 בסיבוב הראשון של טורניר קטוביץ' בפולין.

אגב הטניס הישראלי חייב להודות לקרואטית, שהפסידה גם ליוליה גלושקו לפני שבועיים בטורניר בארה"ב, כשגם עבור גלושקו זה היה נצחון ראשון על טניסאית טופ100 השנה. אגב, שני המשחקים הסתיימו באותה תוצאה.

פאר, שבשנה שעברה הגיעה לרבע גמר הטורניר ששוחק על חימר והשנה עבר למגרשים קשים, ניצלה טעויות רבות של הקרואטית, שעוברת משבר בשנה האחרונה ושברה פעמיים ל-0:3. גם פאר עצמה חבטה טעויות רבות ומרטיץ' חזרה ל-2:3 , אולם מכאן והלאה השחקניות התאפסו והחלו לשמור על ההגשות שלהן.

פאר שמרה על היתרון וסגרה 4:6 במערכה הראשונה והשתיים שמרו על ההגשות בקלות עד 3:3 במערכה השנייה, אז פאר השיגה שבירה מכרעת על האפס ל-3:4 ומכאן ההגשות נשמרו עד לסיום ופאר רשמה נצחון חשוב בתוך שעה ו-18 דקות.

גלושקו מאוכזבת (ניר קידר, איגוד הטניס)
גלושקו מאוכזבת. שלושה שלבים למטה (ניר קידר, איגוד הטניס)
 

בשמינית הגמר תחכה לפאר צבטנה פירונקובה מבולגריה (41) או אנדריאה האבלצ'קובה הצ'כית (113).

בתוך כך, התפרסמו הבוקר הדירוגים החדשים. פאר ירדה שלביים למקום ה-90 אחרי הפסד בסיבוב הראשון בטורניר מונטריי. יוליה גלושקו שהפסידה בסיבוב הראשון בצ'ארלסטון ירדה 3 שלבים למקום ה-96.

בגברים, ששיחקו בסלובניה והפסידו נקודות מצ'לנג'ר במקסיקו בשנה שעברה נרשמו ירידות. דודי סלע ירד 4 שלבים למקום ה-73 ואלו אמיר וינטרוב צנח 21 שלבים למקום ה-219.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */