יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:38

פיסטוריוס: אני מתעורר באמצע השינה ומריח דם

אצן ה-400 מטרים קטוע הרגליים העיד במשפט שמתנהל נגדו על רצח חברתו: "פשוט ניסיתי להגן עליה, כשהיא הלכה לישון באותו ערב היא הרגישה נאהבת"

|
פיסטוריוס נשבר בבית המשפט (רויטרס)
פיסטוריוס נשבר בבית המשפט (רויטרס)

בעוד הוא נאבק בדמעות שמחפשות לזלוג מעיניו, פתח אוסקר פיסטוריוס, אצן ה-400 מטר קטוע הרגליים, את העדות שלו במשפט הרצח שמתנהל נגדו בהתנצלות כלפי המשפחה של חברתו, בה ירה למוות.

בנוסף, פיסטוריוס שיחזר את הסיוטים מהם סבל בלילות מאז מותה של ריבה סטינקאמפ בשנה שעברה וסיפר: "הייתי קם באמצע השינה ומריח דם".

"לא היה רגע מאז שהתרחשה הטרגדיה שלא חשבתי על המשפחה שלך", אמר פיסטוריוס בעוד הוא מסתכל אל אמה של סטינקאמפ, ג'ון, שישבה באולם ובהתה בו במבט קר.

"אני מתעורר בכל בוקר ואתם האנשים הראשונים שאני חושב עליהם, האנשים הראשונים שאני מתפלל עבורם. פשוט ניסיתי להגן על ריבה. אני יכול להבטיח שכשהיא הלכה לישון באותו ערב, היא הרגישה נאהבת", ציין פיסטוריוס והמשיך עם קו ההגנה שלו שטוען כי הוא ירה בחברתו בטעות, שכן הוא חשב שמדובר באדם שפלש למקלחת.

פיסטוריוס גרם למותה של סטינקאמפ אחרי שירה בה בראש, בזרוע ובירך דרך דלת השירותים בביתם המשותף. לפי התובעים הוא רצח אותה בכוונה תחילה אחרי שהשניים רבו.

משפחתו של פיסטוריוס צופה בו מעיד (רויטרס)
משפחתו של פיסטוריוס צופה בו מעיד (רויטרס)
 

בעדותו הודה פיסטוריוס כי הוא לוקח תרופות נגד דיכאון ומתקשה לישון ולילה אחד אף הלך להתחבא בארון אחרי שהתעורר בבהלה. "נכנסתי לתוך הארון וצילצלתי לאחותי שתבוא לשבת לידי, מה שהיא עשתה במשך כמה זמן".

פיסטוריוס עלול לשבת 25 שנים בכלא אם יורשע ברצח בכוונה תחילה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */