יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:00

כדורגל, גלגל ענק ובירה: לונדון כן מחכה לכם

לא רק צ'לסי. בבירת אנגליה תוכלו למצוא הכל: הביג בן, "העין של לונדון", ארמון המלכה והשומרים המלכותיים, קניות בשפע וכמובן כדורגל. הפרטים בפנים

|
הביג בן. לונדון כן מחכה לכם
הביג בן. לונדון כן מחכה לכם

צ'לסי תארח את פ.ס.ז' הערב (שלישי) ב-21:45 לקרב הגומלין המרתק ברבע גמר ליגת האלופות. אומנם חניכיו של מוריניו מצאו את עצמם בפיגור של שני שערים לאחר המשחק הראשון בעיר האורות, אך כפי שכולנו כבר יודעים כשמדובר בקבוצתו של המיוחד, שום דבר לא סגור. רגע לפני המותחן הגדול הגיע הזמן להציג בפניכם את הצד היותר מרגיע של לונדון. מה בתפריט אתם שואלים? תצפית מרהיבה מהגלגל הענק הגדול באירופה, ניסיון כושל להצחיק את השומרים בבקינגהם פאלאס, ביקור זריז בביג בן וכמובן מסע שופינג מפרך בקובנט גארדן.

כפי שטענו בפתיח למרות ה-1:3 לצרפתים במשחק הראשון , אי אפשר כל כך מהר להספיד את חניכיו של מוריניו. הרי כולנו יודעים שמשחק הכדורגל הוא כמו גלגל ענק, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אם כבר בגלגל ענק עסקינן אז כל מי שמבקר בעיר האנגלית המפורסמת בעולם חייב לקפוץ קודם כל ל"עין של לונדון (London eye). מדובר במבנה עצום בצורת גלגל ענק שמהווה תצפית מדהימה על העיר המרתקת.

עשה לכם חשק לטוס למשחק באירופה? לחצו כאן ואולי תזכו בחבילה זוגית במתנה

עין לונדון נחשב לגלגל התצפית הגדול בעולם והוא מורכב מתאים גדולים ושקופים אליהם נכנסים עד 25 אנשים. באתר זה תוכלו לראות את כל אתרי התיירות המומלצים בעיר ולתכנן בקפידה את המשך טיולכם.  

&qout;העין של לונדון&qout; תצפית נהדרת לעיר
"העין של לונדון" תצפית נהדרת לעיר
 

כפי שאתם כבר יודעים, הבלוז יהיו חייבים לכבוש לפחות שני שערים כדי להעפיל לחצי הגמר, בדיוק לשם כך הם יהיו חייבים את סמואל אטו בכושר שיא. עם כל הכבוד למלך האריות הקמרוני, כשבעיר לונדון מזכירים את המילים מלך ומלכה, חושבים קודם כל על ארמון בקיננגהם. מעונם של בית המלוכה המפורסם באירופה. לא שחלילה אנחנו מזלזלים בשושלת הבריטית אך האטרקציה המרכזית באתר זה היא לעמוד מול השומרים המפורסמים עם החליפות האדומות והכובעים המשונים ולנסות להעלות על פניהם חיוך. מראש נעדכן אתכם שחבל על הניסיון, מדובר במשימה בלתי אפשרית.

אחרי שפתחנו את טיולנו בטעם ממלכתי, הגיע הזמן שנרד אל העם ונעבור לאטרקציה הבאה בלונדון – הקובנט גרדן. אין זה סוד כי רומן אברמוביץ', בעל הבית של צ'לסי נחשב לאחד האנשים שהוציאו הכי הרבה כסף על קבוצתם בשנים האחרונות. אז נכון שאולי לא תצליחו לבזבז כמו האוליגרך הרוסי, אך עם כבר הגעתם לעיר השופינג הבינלאומית תהיו חייבים לעצור פה. מדובר במרכז הקניות הגדול באנגליה ואחד ממרכזי התרבות הגדולים באירופה.

כמובן שבאזור זה תוכלו ליהנות ממופעי רחוב ססגוניים, בתי תיאטרון מרהיבים ומסעדות משובחות. כל מי שמגיע עם בת זוג ראו הוזהרתם, מדובר באזור הקניות ממכר ביותר למין הנשי בעקבות חנויות הביגוד והתכשיטים הרבות.

אצטדיון וומבלי. אחד ממגרשי הפאר בעיר
אצטדיון וומבלי. אחד ממגרשי הפאר בעיר
 

עם כל הכבוד לערים מרכזיות כמו מדריד, מילאנו, פאריס או אמסטרדם, לונדון היא ללא ספק העיר עם תרבות הכדורגל העתיקה בעולם. מלבד צ'לסי תוכלו למצוא בעיר גם את ארסנל, טוטנהאם, ווסטהאם, ק.פ.ר, צ'רלטון, פולהאם, מילוול ועוד. אם אתם כבר מבקרים בעיר הנפלאה תהיו חייבים לבקר לפחות באצטדיון אחד ששייך לאחת מקבוצות העירוניות ולקבל הסבר פרטני וסיור. לאמיצים בניכם, כדי להגיע לחלק המזרחי והפחות נוצץ של העיר ושם לפתוח בשיחה עם אוהד ווסטהאם או אוהד מילוול לגבי היחסים המורכבים בין שני המועדונים, אומנם מדובר בשתיים מהקבוצות הקטנות בלונדון, אך היריבות בניהן היא מהמפורסמות והמרות בעולם.

כמובן שלא נרצה שחלילה וחס תאחרו למשחק הגומלין המרתק, אז כדי שתהיו מעודכנים בלוח הזמנים הצפוף אנו ממליצים לכם לעצור לגיחה קטנה בביג בן, מגדל השעון המפורסם בעולם שהוא ללא ספק הסמל המרכזי ביותר של העיר לונדון. בסמוך לשעון המחוגים הענק גם תוכלו להבחין בבניין הפרלמנט הבריטי שידוע בכינויו ארמון ווסטמינסטר. לצערנו בבניין זה תוכלו לבקר רק בימי הקיץ, מכיוון שבשאר השנה חברי הפרלמנט החביבים עסוקים בישיבות תה ועוגה מסורתיות.

מבט מלמעלה. אחת הערים היפות בעולם
מבט מלמעלה. אחת הערים היפות בעולם
 

זהו אחרי שטיילנו, תצפתנו, ניסינו להצחיק את השומרים הבריטים ללא הצלחה והוצאנו הרבה מאוד כסף על שופינג. הגיע הזמן לדבר האמיתי: מפגש רבע הגמר בין צ'לסי לפ.ס.ז'. אומנם האורחים מעיר האורות פייבוריטים ברורים להעפיל לשלב הבא אך אם תדפדפו בדפי ההיסטוריה תוכלו לראות שגם לפני שנתיים הכחולים הגיעו למעמד זה שהם בפיגור 3:1 מול נאפולי. בסופו של דבר הם ניצחו בקרב מרתק 1:4 והמשיכו עד לזכייה המרגשת בגביע האלופות. האם אותו מהפך מדהים יתרחש גם הערב? עשה לכם חשק לטוס למשחק באירופה? לחצו כאן ואולי תזכו בחבילה זוגית במתנה

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */