יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:32

אחרי ההעפלה ליורו: הגרלת הבתים תיערך ב-24.4

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד תוגרל בין 16 הנבחרות שהעפילו לטורניר. דראגן ג'וקיץ': "גאה בשחקנים, עכשיו נתמודד עם האריות של אירופה"

|
נבחרת העתודה חוגגת (יועד כהן, איגוד הכדוריד )
נבחרת העתודה חוגגת (יועד כהן, איגוד הכדוריד )

לאחר שנבחרת העתודה של ישראל בכדוריד ניצחה אמש (ראשון) 25:28 את נבחרת רומניה והעפילה רישמית לטורניר יורו 2014 שייערך באוסטריה, נקבעו גם יתר הנבחרות שהצליחו להעפיל לאליפות.

בטורניר שייחל ב-24 ביולי באוסטריה, ישתתפו לצד המארחת, נבחרת בלארוס, דנמרק, ספרד, אסטוניה, צרפת, גרמניה, הונגריה, ישראל, מקדויה, נורבגיה, סלובניה, שוייץ, סרביה, סלובקיה ושבדיה. כשהגרלת הבתים תיערך ב-24.4 בלינץ שבאוסטריה.

"הילדים שיחקו את הכדוריד הטוב ביותר בחיים שלהם. אף אחד לא האמין  שזה אפשרי, אבל עובדה שעשינו את זה. בהתחלה היינו נבחרת שדברים לא הלכו לה כשהפסדנו לבריטניה, עכשיו עשינו מהפך ולניצחון מול אחת הנבחרות הטובות בעולם בגיל הזה" סיפר המאמן דראגן ג'וקיץ'.

"אני לא איש קל. הושבתי את השחקנים בשלושה חודשים האחרונים ללמוד כל תנועה, כל מהלך, כל שחקן. גם כשאיבדנו שחקנים בפציעות בדרך, עבדנו קשה מאוד. אני פשוט גאה בהם".

המאמן הסרבי הוסיף: "זה יום מצוין לספורט הישראלי ולדור הצעיר הזה. זה מאוד חשוב לכדוריד הישראלי, כי אם אתה רוצה להתחרות ברמה הגבוהה בבוגרים, אז קשה לעשות את זה מבלי לייצר הישגים והצלחות בנבחרות הצעירות. אני רוצה לומר תודה לכל שחקן על מה שהם עשו. הם הראו כוח מנטלי אדיר, בעיקר במחצית השנייה שהרומנים חזרו ועשו מהפך. הפתענו אותם, עם הגנות תוקפניות ומשתנות, משחק מהיר וחכם, ועכשיו אנחנו עם האריות של אירופה". 

דראגן ג´וקויץ´. &qout;גאה בשחקנים&qout; (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
דראגן ג´וקויץ´. "גאה בשחקנים" (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

"אין עלינו לחץ. אנחנו נגיע לגוב האריות, לטורניר סופר קשה, אבל גם שם אנחנו נביא את עצמנו. כולם הבינו מול רומניה שזאת חבורה של ילדים-גברים, שלא מוותרים. זה המסר לכל שחקן, לכל מועדון, ולכל נבחרת: אם עובדים יחד אפשר לנצח כל אחד שיש לו יותר סנטימטרים בגובה ויותר קילוגרמים של מאסה וכוח. מבחינת כישרון, גם כשעומדים מולנו הטובים ביותר, אנחנו נגרום להם לכבד אותנו".
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */