יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:06

נבחרת העתודה העפילה לאליפות אירופה בכדוריד

חניכיו של דראגן ג'וקיץ' ("ניצחנו עם שכל, מהירות ותחכום") גברו 25:28 על רומניה הפייבוריטית והשלימו הישג נהדר. ירמי סידי הוביל עם 7 שערים

|
נבחרת ישראל חוגגת (יועד כהן (איגוד הכדוריד)
נבחרת ישראל חוגגת (יועד כהן (איגוד הכדוריד)

הישג מצויין לנבחרת העתודה של ישראל, שהעפילה לאליפות אירופה עד גיל 20, אחרי ניצחון על נבחרת רומניה 25:28 והשלימה שלושה ניצחונות בבית, אחר אלה מול לוקסמבורג ואיי פארו.

כבשו לישראל: ירמי סידי 7, סער חלפון 4, טל גרא, שחר לוין 3 כ"א, בראל לנציאנו, אלעד ויינפלד, רם טורקניץ', עומרי קושמרו 2 כ"א, שרון פרס-שלם, מתן גולץ ותומר וייסלר עם 1 כ"א.

המאמן הלאומי דראגן ג'וקיץ': "אני מלא ההערכה לשחקנים. הם נתנו הכל, וניצחו את אחת הנבחרות הטובות באירופה כיום בגיל הזה. הראינו שעם הנחיתות הפיזית, אפשר לנצח, עם שכל, עם מהירות ותחכום, ועם הרבה רצון והקרבה.

"זו נבחרת עם הרבה אופי. אחרי שהרומנים חזרו במחצית השנייה, לא היה פשוט לעמוד מולם, אבל גם עצרנו אותם ועוד ידענו לחתום עם ניצחון גדול. אני כל כך מאושר, כי התכוננו תקופה ארוכה והאמנו. לכדוריד הישראלי יש עתיד וכולם ראו זאת".

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי: "מרגש ואנחנו כל כך גאים בשחקנים הנפלאים האלו. זה יום חג לכדוריד הישראלי, שמראה שהדרך שבה אנחנו צועדים במסגרת עידן פרויקט ענף כדור מועדף בסגל הזהב מובילה לתוצאות והישגים".

השחקנים של ג´וקיץ´ בטירוף (יועד כהן, איגוד הכדוריד)
השחקנים של ג´וקיץ´ בטירוף (יועד כהן, איגוד הכדוריד)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */