יום שבת, 05.10.2024 שעה 08:54

לויצקי: נגיע מוכנות, צעירי: נתאבד על התואר

נשים: רמלה ואשדוד יפתחו ב-19:40 את סדרת הגמר, אלי רבי: "סומך על הבנות שיתעלו", עדן ענבר: "מקווה שיהיו לנו פתרונות לדניאל אדאמס"

|
הקפטניות עם צלחת האליפות (רדאד ג`בארה)
הקפטניות עם צלחת האליפות (רדאד ג`בארה)

זו כבר הפכה להיות מסורת. אליצור רמלה ומ.ס אשדוד ייפגשו שוב בסדרת גמר הפלייאוף בליגת הנשים בכדורסל ולקראת המפגש הראשון ביניהן הערב ב-19:40, נערכה הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית במשרדי איגוד הכדורסל.

זו הפעם הרביעית ברציפות ששתי הקבוצות יתמודדו ראש בראש על תואר אלופת המדינה, כאשר הפעם תהיה זו רמלה שתנסה לזכות בדאבל לאחר שהשלימה מוקדם יותר העונה את זכייתה בגביע.

מאמן אשדוד, אלי רבי, אמר לקראת המפגש: "אני חושב שעברנו כברת דרך ואני סומך על הבנות שלי שיתעלו על עצמן בסדרה הזאת. יש רצון עז מצידן ואם נצליח לנצח את הסדרה הזאת, זו תהיה תודה לקהל שלנו על כל העונה. רמלה טובה לא רק עם הגארדיות שלה, אלא בכלל כקבוצה. התחושה שלי שהסדרה לא תוכרע על שחקנית כזאת או אחרת והבנות שלי ישחקו עד הסוף כקבוצה, אני רק מקווה שנייצר כדורסל טוב מול רמלה שמתואמות נהדר הגנתית".

מאמן רמלה, עדן ענבר, סיפר על התחושות מצידו: "אני מקווה שיש לנו פתרונות לחלק הקידמי של אשדוד, הדרך לעצור את דניאל אדאמס לא עוברת רק דרכה וזה יהיה משחק קבוצתי ולא אישי. יש להן בהחלט את הקו הקידמי הכי דומיננטי בליגה ונראה איך נצליח להתמודד מולו".

קטיה לויצקי, הקפטנית מרמלה, הוסיפה על יתרון הביתיות: "כל העונה אנחנו משחקות ועובדות כדי להגיע למעמד הזה. הרבה יותר קל לשחק בבית, אני מקווה שיתרון הביתיות הקטן הזה יעזור לנו. הגענו לסדרה הכי מוכנות שאפשר".

שירן צעירי מאשדוד אמרה: "נגיע הרבה יותר מוכנות עכשיו. מה שהיה בעונה שעברה, נשאר בעונה שעברה. יש לנו קבוצה חדשה, הפעם נשארה לנו רק האליפות, בלי הגביע, ונתאבד על המגרש על התואר הזה כי זה חשוב למועדון ולנו הבנות. אביא את הניסיון והטירוף שלי למעמד הזה".

ענבר צופה אל צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
ענבר צופה אל צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
 

יו"ר המנהלת, איריס שטרק, סיכמה: "אני מברכת את שתי הקבוצות בדרך לגמר ומאחלת להן בהצלחה. אני בטוחה שמצפה לנו סדרת גמר מקצועית ומעניינת בין שתי קבוצות חזקות. הסדרה הזו היא חלון הראווה לליגת הנשים והגעת האוהדים היא חשובה. אציין שלקחנו מהלך ציבורי להשוות את התנאים בין הנשים לגברים, פנינו בנושא לשרת התרבות והספורט על מנת שמשרדה יטפל בכך ויעזור להקצות מקורות תקציביים נוספים לספורט הנשים, זאת בכדי לתקן את המעוות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */