יום שבת, 06.07.2024 שעה 14:32
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

נציג ארגון לה פמיליה שוחח עם סלליך: תומכים בך

נציג האוהדים נפגש עם קשר בית"ר, שספג קריאות גזעניות, ועם אזולאי. קפילוטו יחליף את וילה הערב ב-20:15 מול בני יהודה. אבוקסיס יפתח עם אותו הרכב

|
סלליך. פגישת פיוס (רדאד ג`בארה)
סלליך. פגישת פיוס (רדאד ג`בארה)

הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי פ"ת גרם לתחושת הקלה במועדון וגם אם בתיאוריה עדיין קיים סיכוי קלוש שבית"ר תרד ליגה, אף אחד לא באמת מאמין שהקבוצה של רוני לוי תסתבך במאבקי תחתית מיותרים. יחד עם זאת, בקבוצה יגיעו נחושים לנצח את בני יהודה הערב (ראשון) ב-20:15.

השחקנים אומרים: "לפעמים כל מה שזוכרים לך בתור שחקן זה את איך ששיחקת בסוף העונה. יש פה שחקנים שרוצים להרוויח את החוזים שלהם לעונה הבאה, בין אם זה בבית"ר ובין אם זה במקום אחר, כך שנגיע לבלומפילד לשחק כמו שצריך במטרה אחת והיא לנצח".

המאמן רוני לוי לא מתכנן שינויים מיוחדים. ג'ונתן וילה המורחק (צהובים) לא יוכל לשחק וניסו קפילוטו יתפוס את מקומו במרכז ההגנה לצידו של טל כחילה שהיה מצויין מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר.

בקישור לוי ימשיך לתת קרדיט למשה לוגסי כשגם פאבלו ברנדאן, אבירם ברוכיאן, איציק כהן ושלומי אזולאי יפתחו בהרכב. עמדה אחת נשארה פתוחה בקישור ועליה מתחרים קריאף, סולליך, ודני פרדה. בראיין ז'ונס יפתח על הספסל.

נציג אוהדי הלה פמיליה של בית"ר קיים שיחה אישית עם סינטיהו סלליך ועם שלומי אזולאי שזכו לקללות והעלבות במשחק האחרון בטדי מול מכבי פ"ת. בשיחה שהתקיימה בבית וגן הסביר להם נציג האוהדים כי אוהדי הלה פמילה תומכים בהם ואף עודדו אותם במהלך המשחק מול מכבי פ"ת. "אם היינו רואים מי היה אחראי על הקללות במהלך המשחק בטדי, היינו דואגים שזה ייפסק באותו הרגע", אמר נציג הלה פמיליה לשלומי אזולאי וסלליך ששמחו לשמוע שרוב האוהדים תומכים בהם.

רוני לוי ודוד אמסלם (חגי ניזרי)
רוני לוי ודוד אמסלם (חגי ניזרי)
 

לקראת המשחק מול בני יהודה אמר רוני לוי לשחקנים שלו: "בני יהודה נמצאת בכושר טוב ויבואו להילחם כדי לקחת נקודות וכך גם אנחנו צריכים לשחק. עדיין לא הבטחנו במאה אחוז את ההישארות ובלי קשר עד סוף העונה חייבים לשחק כמו שצריך". רוני לוי הראה באסיפה קטעי וידאו והזהיר מפני ההתקפות המתפרצות של בני יהודה.

ומה בנוגע למאמן בית"ר בעונה הבאה? אלי טביב, שהגיש הצעה לרוני לוי, נחוש שלא לזוז ממנה ואם לא יהיה שינוי בהצעה שהוגשה למאמן נראה שהצדדים ייפרדו בסיום העונה. למרות זאת עדיין ישנם לא מעט אנשים המייעצים לטביב להשאיר את רוני לוי במועדון ולתת לו לבנות את הקבוצה לעונה הבאה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מטוביץ', פאבלו ברנדאן, משה לוגסי, אבירם ברוכיאן, דני פרדה (סינטיהו סולליך/אופיר קריאף), איציק כהן ושלומי אזולאי.

אבוקסיס ימשיך עם אותו הרכב
אחרי שניצחו בשבוע שעבר את הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הביסה את מכבי פתח תקווה, הצליחה בני יהודה סוף סוף לעלות מעל לקו האדום. למעלה מ-5,000 אוהדים כתומים צפויים להגיע לאצטדיון היפואי ולספק אווירה ביתית וחמה מול היריבה הירושלמית הלא פשוטה, כאשר בשכונה מקווים להמשיך את הפתיחה הטובה של הפלייאוף התחתון במטרה בסופו להבטיח הישארות לעונה נוספת בליגת העל.

המאמן, יוסי אבוקסיס, היה שבע רצון ממה שראה בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה ובחר שלא לבצע שינויים בהרכב שלו לקראת ההתמודדות מול הירושלמים. דלה איינוגבה ימשיך בין הקורות, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד שבישל את השער לאוהד קדוסי במשחק האחרון ועוז ראלי ירכיבו את החולייה האחורית.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג´בארה)
יוסי אבוקסיס (רדאד ג´בארה)
 

בקישור ימשיך אביעד בורלא הצעיר לצידו של לירוי צעירי כאשר גם נס זמיר יזכה לקרדיט ויפתח שבוע שני ברציפות בהרכב של אבוקסיס. החלק הקדמי יורכב מאמיר עגייב המצוין, ג'יימס קין ואוהד קדוסי שמתגלה עד עכשיו כשחקן החיזוק המשמעותי ביותר של אבוקסיס בינואר.

כפי שפורסם ב-ONE, המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו שהובא על ידי משה דמאיו ודרור קשטן בתחילת העונה, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה לאחר שהתברר ככישלון חרוץ ובמשחקים האחרונים איבד את מקומו בהרכב לעוז ראלי.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר, אמיר עגייב, ג'יימס קין ואוהד קדוסי.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */