יום רביעי, 03.07.2024 שעה 06:03
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

אוחיון: אנחנו מכבי, צריך לייצג את המועדון בכבוד

מכבי ת"א נמצאת במינכן לקראת המשחק מול באיירן ב-21:45 (חי ב-ONE). הגארד: "נוצר כדור שלג, ההרגשה לא נעימה. צריכים להיות יותר ממושמעים"

|
רייס ואינגלס במינכן (מכבי ת
רייס ואינגלס במינכן (מכבי ת"א)

עם מטען כבד של ארבעה הפסדים רצופים, מכבי תל אביב תשחק ב-21:45 נגד באיירן מינכן בגרמניה במסגרת המחזור הלפני אחרון בשלב הטופ 16.

מכבי תל אביב סוחבת הפסדים לפרטיזן בלגרד, הפועל ירושלים, ריאל מדריד וה-68:66 למכבי חיפה במשחק ששם חותמת רשמית לעובדה שמכבי נקלעה למשבר הגדול ביותר שידע המועדון מעולם.

המשחק, כמו כל משחקיה של מכבי ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור חי ללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

מה שאמור היה להדליק נורה אדומה במסדרונות נוקיה התלקח לשריפה אדירה ולמרות שההגנה של הקבוצה לא מצליחה לעצור את יריבותיה, גם בהתקפה קבוצתו של דייויד בלאט חורקת באופן משמעותי כאשר בפעם האחרונה בה חצו המכבים את רף 80 הנקודות היה לפני בדרבי התל אביבי (ניצחונם האחרון).

"ההרגשה (מסביב לקבוצה) לא נעימה ואנחנו רוצים לתקן את המצב כמה שיותר מהר", אמר רכז הקבוצה, יוגב אוחיון, שהיה מהבודדים שבלטו בהפסד לחיפה. "נוצר כדור שלג ממנו אנחנו צריכים לצאת ולצבור ביטחון וזה בא רק עם ניצחונות. המטרה העיקרית שלנו היא לנצח ולחזור למסלול הניצחונות. אני חושב שהפסדים כמו אלו שעברנו צריכים לגרום לנו לרצות לנצח הרבה יותר משאנחנו מציגים ומבחינתנו המטרות עדיין ברות השגה".

דווין סמית´ ויוגב אוחיון (חגי ניזרי)
דווין סמית´ ויוגב אוחיון. הגארד מוכן (חגי ניזרי)
 

הרכז הוסיף: "מבחינת חדר ההלבשה שום דבר לא השתנה. לא איבדנו אף אחד, כולם חיוביים ועובדים קשה ומורידים מהאגו למען הקבוצה. בקטע המקצועי אנחנו צריכים להיות ממושמעים יותר, במיוחד לדברים הקטנים להם יש הרבה חשיבות במשחקים שנגמרים בנקודה לכאן או לכאן".

מי שעשוי לקבל יותר קרדיט נגד הגרמנים אחרי שהתייבש לאחרונה גם על הספסל וגם ביציע הוא הסנטר הקרואטי, אנדריאה ז'יז'יץ', אותו העלים בלאט לגמרי מהרוטציה. המאמן עידכן לפני היציאה למינכן: "לז'יז'יץ' מגיע לשחק יותר והוא יקבל את ההזדמנות".

כמה אבסורדי שהמשפט הבא יישמע, כך הוא אמיתי. יריבת מכבי, באיירן מינכן, המדורגת במקום הראשון בבונדסליגה ונחשבת לפייבוריטית ברורה לזכייה באליפות המקומית, מגיעה להתמודדות במצב רוח הרבה יותר דכאוני מאשר הצהובים.

רק לפני כמה שבועות עמד בלאט בחדר המשקולות בהיכל נוקיה וצפה בברייס טיילור קולע שתי זריקות עונשין ומטביע את הספינה של פאבלו לאסו וריאל מדריד עם ניצחון ביתי ענק 83:85. אלא שמאז, הבאוורים סוחבים שרשרת הפסדים משלהם הכוללים הפסדי ליגה מאכזבים והדחה מפתיעה מהגביע.

בלאט (חגי ניזרי)
בלאט. צפה בהפסד של ריאל (חגי ניזרי)
 

רק בסופ"ש מינכן הובסה בכמעט 20 הפרש בחצי הגמר על ידי יריבת הפועל ירושלים משמינית גמר היורוקאפ, אולם. למרות ההשקעה הכספית האדירה, אפילו את המקום השלישי מינכן כשלה להשיג ורשמה כישלון ענק ראשון לעונה כשהפסידה במשחק על מקומות שלוש ארבע למושב הישראלי מבאמברג, ראקים סאנדרס וג'אמר סמית' ששיחקו אשתקד בגלבוע/גליל וסנטר מכבי לשעבר, ד'יאור פישר. אגב, מי שזכתה בגביע היא אלבה ברלין, קבוצתם של בר טימור ומיודענו דייויד לוגאן.

"שום דבר לא אבוד לנו", ציין אוחיון. "אנחנו עדיין יכולים להיות במקום ראשון בליגה וגם לעלות לפלייאוף ביורוליג. לא משנה מה המשחק, כל המשחקים הבאים (הפועל ת"א, צסק"א מוסקבה, הפועל ירושלים) הם לא אידיאליים מבחינתנו אבל אנחנו מכבי ואנחנו מהדרג הגבוהה ביותר באירופה וצריך לייצג את המועדון בכבוד".

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */