יום שני, 08.07.2024 שעה 05:12
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

70:77 לצסק"א על באיירן, לבוראל הביסה את אפס

הרוסים עשו צעד נוסף בשאיפה לסיים במקום הראשון בבית. 79:105 ענק לבאסקים על אנאדולו בטורקיה, גלאטסראיי גברה 72:84 על ז'לגיריס בקובנה

|
ווימס מוסר את הכדור לפניו של ברייס (GettyImages)
ווימס מוסר את הכדור לפניו של ברייס (GettyImages)

צסק"א מוסקבה לא התקשתה לגבור הערב (חמישי) 70:77 על באיירן מינכן ועלתה למאזן 2:10 בפסגת הבית של מכבי ת"א בשלב הטופ 16 של היורוליג. בכך, חבורתו של אטורה מסינה ודן שמיר סייעה לסגנית האלופה להתקרב אל הבטחת המקום השלישי בבית.

סשה קאון פתח את המשחק בטירוף המארחים ועם 8 נקודות רצופות העלה את קבוצתו ליתרון 3. הגרמנים לא התכוונו לוותר בקלות ויכולת טובה של ברייס טיילור שמרה אותם במשחק. סוני ווימס התעורר ברבע השני והחל לצלוף, אך דיון תומפסון ומלקולם דילייני דאגו לשמור על המשחק צמוד, כאשר הבווארים יורדים לחדרי ההלבשה, במפתיע, בפיגור של 4 נקודות בלבד.

קייל היינס פתח בצורה חזקה את החצי השני עם נקודות מתחת לסלים ועבודה גדולה בהגנה ובסגירה לריבאונד ודאנק ענק של ננאד קרסטיץ' העלה את הרוסים ליתרון 11. ולאדימיר מיקוב ו-וויאלי פרידזון צלפו מחוץ לקשת והוליכו את המארחים ליתרון 17 לקראת הרבע האחרון. אלופת רוסיה נרדמה מעט, איפשרה לבווארים למזער נזקים עם 11:21 ברבע האחרון בדרך לניצחון קליל.

סוני ווימס הוליך את המארחים עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים, ננאד קרסטיץ' הוסיף 12 וסשה קאון וקייל היינס (7 ריבאונדים) תרמו 10 נקודות כל אחד. מנגד בלט דיון תומפסון עם 14 נקודות, צ'בון טרוטמן וניהאד דג'דוביץ' הוסיפו 13 כל אחד.   

אטורה מסינה. הרוסים לא עוצרים (רויטרס)
אטורה מסינה. חזר למסלול הניצחונות (רויטרס)
 
במשחק נוסף מהבית של מכבי, גלאטסראיי חזרה מקובנה עם ניצחון 72:84 על ז'לגיריס קובנה של שאראס.הליטאים עוד ניסו להישאר במשחק בחצי הראשון אותו סיימו בפיגור של 3 נק' בלבד, אך בריחה טורקית ברבע השלישי סגרה את הסיפור והעניקה לחבורה של ארגין אטאמן ניצחון חשוב במאבק על הכרטיס להצלבה.

אקס הצהובים ,קרלוס ארויו, הוליך את האורחים עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים. אליו חברו מאליק היירסטו ןעם 16 נקודות ו-8 כדורים חזורים ומנוכר מרקוישווילי עם 13 נקודות. מנגד בלט ג'סטין דנטמון עם 19 נקודות, מרטינאס פוצ'יוס הוסיף 14 משלו וארטורס מילאקניס תרם 12 נקודות.

קרלוס ארויו נשמר ע&qout;י ארטורס מילאקניס (GettyImages)
קרלוס ארויו נשמר ע"י ארטורס מילאקניס (GettyImages)
 

79:105 ענק ללבוראל על אנאדולו, אולימפיאקוס ניצחה במלאגה
יריבתה של מכבי ת"א בשלב הקודם, לבוראל קוצ'ה ויטוריה, כנראה לא תמצא את עצמה בשלב ההצלבה, אך אף אחד לא ציפה להצגה אותה הציגה הקבוצה הבאסקית הערב בטורקיה. חבורתו של סרג'יו סקאריולו הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה באירופה, בדרך ל-79:105 מדהים על אנאדולו אפס בטורקיה.

הקצב ההתקפי המטורף החל כבר ברבע הראשון כשטיבור פלייס ופרננדו סן אמטריו קלעו 10 נקודות כל אחד כבר לאחר 10 דקות של כדורסל, בדרך ליתרון 5 בסיום הרבע. הבאסקים העלו הילוך בפן ההגנתי ברבע השני ויכולת טובה של ג'וזפה פואטה ואנדרס נוצ'יוני סייעו לאורחים להגדיל את היתרון ל-13 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

אנדרס נוצ´יוני עולה לזריקה (GettyImages)
אנדרס נוצ´יוני עולה לזריקה (GettyImages)
 

פביאן קאוסר ודיופ איליאמן הצטרפו לחגיגה בפתיחת החצי השני כשזוראן פלאניניץ' וקוסטאס ואסיליידיס מנסים להשאיר את המארחים בתמונה. אך פלייס, נוצ'יוני וקאוסר המשיכו להפגיז מכל עבר ועם רבע שני במשחק בו עברו את רף 30 הנקודות, השלימו ערב חלומי בדרך לניצחון השלישי שלהם בשלב השני של המפעל.

טיבור פלייס המשיך עם העונה הנהדרת שלו כשצלף 20 נקודות וקטף 7 כדורים חוזרים. פרננדו סן אמטריו הפגיז 16 משלו ואנדרס נוצ'יוני (6 ריב') ופביאן קאוסר תרמו 13 נקודות כל אחד. מנגד, קרם גונלום הוביל את הטורקים עם 13 נק' ו-6 כ"ח, זוראן פלאניניץ' הוסיף 12 נק' ודניס קיליצ'לי ודושקו סאבאנוביץ' הוסיפו 11 כל אחד. 

טיבור פלייס מטביע את הטורקים (GettyImages)
טיבור פלייס מטביע את הטורקים (GettyImages)
 

במשחק נוסף בבית המקביל גברה אולימפיאקוס בקלילות 63:80 על מלאגה בספרד. האורחים שלטו במשחק לכל אורכו והשיגו ניצחון חשוב במאבק על המקום בהצלבה, כשהשתוו במקום ה-3 בבית ליריבה העירונית מפנאתינייקוס עם 6 ניצחונות.

ואסיליס ספאנוליס רשם עוד הופעה לפנתאון עם 20 נקודות., מאת'יו ליוייסקי הוסיף 18 נקודות וברנט פטוויי תרם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים. מנגד בלט צ'מי אורטאסון עם 13 נקודות, זוראן דראגיץ' וולאדימיר סטימאץ' הוסיפו 10 כל אחד.

מאת´יו לוייסקי מטביע (GettyImages)
ולאדימיר סטימאץ' צפוה בלוייסקי טורף את הטבעת (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */