יום ראשון, 07.07.2024 שעה 23:07
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

צפו בק"ש עולה לחצי הגמר עם 0:2 על בית"ר

קולה עלה מהספסל וכבש את הראשון (79), קריאף הורחק (81) ומנגה השלים ניצחון (83) ומקום בר"ג עם ב"ש, מכ' פ"ת ונתניה. בית"ר הולכת לים

|
שחקני ק
שחקני ק"ש חוגגים (אפי שריר, ynet ספורט)

עירוני קריית שמונה העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי 0:2 ביתי על בית"ר ירושלים, הודות לשערים של רוג'רס קולה ודוד מנגה תוך ארבע דקות, לקראת סיום המשחק. הירושלמים למעשה גמרו את העונה עם ההפסד.

במשך 79 דקות סיפקו שתי הקבוצות משחק טוב ועשיר במצבים, אך הכדור לא נכנס לשעריהם של גיא חיימוב ואריאל הרוש. בצד של בית"ר שלומי אזולאי הדביק כדור לקורה, איציק כהן היה קרוב לכיבוש ודני פרדה החמיץ ממצב מצוין מול חיימוב. בצד השני דוד מנגה החמיץ את המסגרת, רוצ'ט סיכן את הרוש ואחמד עאבד כבר הכניע את שוער בית"ר, אבל נעצר ע"י שי חדד. 

11 דקות לסיום המשחק הגיע הרגע של רוג'רס קולה, שנכנס כמחליף 18 דקות לפני כן והצליח להכניע את אריאל הרוש בפעם הראשונה במשחק עם בעיטה חדה מתוך הרחבה.

בית"ר איבדה את הצפון ואופיר קריאף הורחק בדקה ה-81 לאחר עבירה מאחור על דוד מנגה. אותו מנגה כבש בדקה ה-83 את השער השני בתום התקפה מהירה והבטיח לקבוצתו את המקום בחצי הגמר, שם היא הייתה גם בעונה שעברה.

ק"ש עולה לחצי גמר גביע המדינה

פתיחת המשחק נדחתה ב-10 דקות, כאשר הקופות לא היו ערוכות והמון אוהדים המתינו לקבלת הכרטיסים. לבסוף חלק מהאוהדים נכנסו ליציע הלא נכון ועברו ליציע שלהם מעל לגדרות. חבל שכך התחיל משחק ברבע גמר הגביע.

בכר: עוד אין לנו כלום ביד

מחצית ראשונה
דקה 4: הזדמנות ראשונה לקריית שמונה. פנקה קיבל כדור במרכז המגרש והעביר ימינה לאדריאן רוצ'ט שהמשיך עם כדור לעבר הרחבה. במרכז הרחבה חיכה יואל צ'חנוביץ' הצעיר שהשתלט על הכדור ובעט מעל לשער.

אוהדי בית&qout;ר מטפסים על הגדרות (משה חרמון)
אוהדי בית"ר מטפסים על הגדרות (משה חרמון)
 

אוהדי ק&qout;ש. רוצים לעלות לרבע הגמר (משה חרמון)
אוהדי ק"ש. רוצים לעלות לרבע הגמר (משה חרמון)
 

דקה 5: הזדמנות נהדרת לבית"ר ירושלים לעלות ליתרון. פרדה חטף כדור באגף ימין ומסר לאיציק כהן, שהחזיר לפרדה והקשר המשיך עם הרמה נהדרת לעבר מרכז הרחבה. שלומי אזולאי התרומם גבוה כשהוא כ-11 מטרים מהשער ונגח היטב, הכדור חלף על פני גיא חיימוב אבל נבלם בקורה ונהדף ע"י ההגנה בלבן. 

אוהדי בית&qout;ר. הגיעו בהמוניהם לצפון (משה חרמון)
אוהדי בית"ר. הגיעו בהמוניהם לצפון (משה חרמון)
 

דקה 9: הקצב הנהדר המשיך כאשר אחמד עאבד הנהדר השתלט על הכדור במחצית המגרש, פרץ במהירות באגף והעביר כדור רוחב לעבר קו ה-16 שם חיכה אדריאן רוצ'ט, שבעט כדור לא מספיק חזק והרוש הצליח לקלוט.

הרוש עולה לכדור גובה מול פאנקה (עמית מצפה)
הרוש עולה לכדור גובה מול פאנקה (עמית מצפה)
 

דקה 10: לא חלפה דקה ובית"ר סיפקה הזדמנות מצויינת בצד השני. כדור ארוך של אריאל הרוש הגיע עד לשלומי אזולאי, שהיה צריך בדיוק שתי שניות כדי לסדר לעצמו מצב בעיטה עם כדור טוב מ-20 מטרים, למזלם של הצפוניים היה שחקן הגנה בדרך והכדור נהדף לקרן, שלא נוצלה.

דקה 13: כמעט הראשון של קריית שמונה. רוצ'ט התנהל עם הכדור 25 מטרים מהשער, חתך מימין לעבר המרכז והעביר שמאלה למתן אוחיון, שהעביר הרמה טובה למרכז הרחבה ודוד מנגה נגח חזק וחד, אך הכדור שלו פיספס רק במעט את חיבורי הקורות של הרוש.

מתן אוחיון מול ז´ונס (עמית מצפה)
מתן אוחיון מול ז´ונס. גם מגן ק"ש ניסה לבשל (עמית מצפה)
 

דקה 14: מן הצד השני הכדור נכנס לשערו של חיימוב, אך השער נפסל ובצדק. איציק כהן ניסה להגיע לכדור גובה וכדי לעשות זאת עשה שימוש בידו, חלף על פני חיימוב וכבש, אבל מנשה משיח זיהה זאת ושלף לעבר החלוץ את הכרטיס הצהוב.

דקה 17: עוד התקפה טובה של בית"ר, שוב מאגף ימין, כאשר הפעם היה זה שי חדד שהעביר כדור רוחב לעבר מרכז הרחבה ואיציק כהן ניסה בעיטה מ-13 מטרים, אך הכדור פיספס במעט את הקורה השמאלית. משחק נהדר בקריית שמונה.

בראון מול ברנדאן בפתיחת המשחק  (עמית מצפה)
בראון מול ברנדאן בפתיחת המשחק (עמית מצפה)
 

דקה 23: בית"ר יכולה להרגיש מעט מקופחת, שכן מנשה משיח לא שרק לעבירה של קאסיו פרננדס על דני פרדה, כאשר האחרון ניסה לחדור לרחבה. עם זאת, העבירה הייתה ממש סנטימטרים מאחורי קו 16 המטרים והבית"רים לא היו זכאים לפנדל, אלא רק לכדור חופשי מפינת הרחבה.

דקה 30: אחרי מספר דקות רגועות יחסית הגיעה עוד הזדמנות מצוינת בצד של ק"ש, כאשר אדריאן רוצ'ט התנהל הפעם באגף שמאל, חתך למרכז והעביר מסירה נהדרת לעבר הרחבה, שם חיכה פנקה, שהיה כולו לבדו ורק היה צריך לבעוט פנימה מעבר להרוש, אך לא הצליח להשתלט על הכדור וכשכבר השתלט עליו, נותר בזווית בלתי אפשרית. פספוס גדול של הקשר הליטאי.

ברנדאן מול בראון ועבאד (עמית מצפה)
ברנדאן מול בראון ועבאד. משחק נהדר בק"ש (עמית מצפה)
 

דקה 35: ג'ונתן וילה היה השחקן השני במשחק לראות את הכרטיס הצהוב, לאחר עבירה על אחמד עאבד באגף ימין של הגנת בית"ר. הכדור החופשי בו זכו המארחים לא הניב מצב מסוכן ברחבה של הרוש.

מחצית שנייה
דקה 50: ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה הייתה של האורחים, כאשר שי חדד התנהל עם הכדור באגף ימין, החליף מסירות עם איציק כהן, חדר לרחבה, חלף על פני שיר צדק ושיחרר בעיטה מסוכנת אך לא מספיק מדויקת והכדור חמק החוצה.

בכר ורוני לוי צופים בשי חדד. המגן ניסה לכבוש בפתיחת המחצית (עמית מצפה)
בכר ורוני לוי צופים בשי חדד. המגן ניסה לכבוש בפתיחת המחצית (עמית מצפה)
 

דקה 57: הזדמנות נהדרת לאחמד עאבד בתום התקפה מסוכנת. עודד אלקיים העביר מסירה מאגף ימין לעבר צ'חנוביץ', שהמשיך בנגיעה לתוך הרחבה, עאבד הצליח להגיע לפני הרוש וגם הקפיץ את הכדור מעבר לשוער לכיוון השער, אך הכדור היה חלש מדי ושי חדד הצליח להרחיקו בזמן שהכדור התגלגל לאיטו לכיוון השער.

דקה 61: יואל צ'חנוביץ', שמספר רגעים לפני כן קיבל כדור אורך בתוך הרחבה וניסה בעיטה מזווית קשה אך בעט גבוה מעל השער, הוחלף ע"י רוג'רס קולה. ברק בכר רוצה ניצחון. דקתיים לאחר מכן ניסה מנגה בעיטה מ-25 מטרים לעבר שערו של הרוש, אך שוער בית"ר לא התקשה לקלוט את הכדור שהלך למרכז השער.

מנגה מנסה לפרוץ בין שחקני בית&qout;ר (אפי שריר, ynet ספורט)
מנגה מנסה לפרוץ בין שחקני בית"ר (אפי שריר, ynet ספורט)
 

דקה 64: ההזדמנות הטובה במשחק של בית"ר, איזה פספוס של פרדה. טעות קשה של רוצ'ט, שאיבד כדור 30 מטרים משערו, אפשרה לשלומי אזולאי לחטוף ולמסור שמאלה לעבר פרדה, שמצא את עצמו במצב של 1 על 1 מול חיימוב בתוך הרחבה והיה חייב לכבוש, אך בעט לא מספיק טוב וחיימוב, שירד טוב לכדור, הדף היטב.

דקה 68: חילוף ראשון בבית"ר ירושלים כאשר רוני לוי החליט לשנות מערך והכניס את מושיקו לוגסי במקום איציק כהן. שלומי אזולאי נותר כחלוץ בודד.

ברוכיאן על הספסל של בית&qout;ר עם מלול, סלליך ולוגסי (משה חרמון)
ברוכיאן על הספסל עם מלול, סלליך ולוגסי. שלושתם נכנסו, הסמל לא (משה חרמון)
 

דקה 74: אחמד עאבד פרץ מצד שמאל, התקדם עד שהגיע 20 מטרים מהשער ושיחרר כדור לא מספיק טוב, הרוש לא התקשה להדוף. המארחים נראים טוב יותר מאז כניסתו של קולה למגרש. שלוש דקות לאחר מכן חילוף שני בבית"ר כאשר דור מלול נכנס במקום שי חדד, שנפצע ולא יכול היה להמשיך.

דקה 79 - 0:1 לק"ש: 11 דקות לסיום המשחק, המארחת סוף סוף הצליחה לפרוץ את הסכר ולעלות ליתרון. פנקה שלח כדור ממרכז המגרש לכיוונו של רוג'רס קולה, אבל מטוביץ' הסיט אותו לעברו של עאבד. החלוץ ניסה לבעוט אך היה תחת שמירה צמודה של דור מלול ששלח רגל והסיט את הכדור. למזלו הרע של המגן הכדור הגיע לרוג'רס קולה 13 מטרים מהשער, החלוץ הזמבי סידר לעצמו בנגיעה ושיחרר ברגל שמאל בעיטה נהדרת שלא הותירה להרוש סיכוי.

שחקני ק&qout;ש חוגגים בדרך לחצי הגמר (אפי שריר, ynet ספורט)
שחקני ק"ש חוגגים בדרך לחצי הגמר (אפי שריר, ynet ספורט)
 

דקה 81 - קריאף הורחק, בית"ר בעשרה שחקנים: מכה רודפת מכה אצל האורחת. לא חלפו שתי דקות מהשער ועבירה חסרת אחריות של אופיר קריאף מאחור על דוד מנגה הביאה להרחקתו של הקשר באדום ישיר. מכה שממנה הירושלמים יתקשו להתאושש.

דקה 83 - 0:2 למארחת בדרך לחצי הגמר: דוד מנגה סגר ארבע דקות חלומיות של המארחים והבטיח את המקום של ק"ש באצטדיון ר"ג. כדור ארוך מצא את מנגה 35 מטרים מהשער, החלוץ מהרפובליקה המרכז אפריקאית פתח מבערים, פרץ לעבר הרחבה כאשר ניסו קפילוטו לא מצליח להשיג אותו, ומול הרוש הקפיץ מדויק, לקורה ופנימה.

הרוש לא מאמין שזה קרה לו (אפי שריר, ynet ספורט)
הרוש לא מאמין שזה קרה לו (אפי שריר, ynet ספורט)
 

דקה 84: הרוש עוד הספיק למנוע תבוסה כשהדף ברגלו לקרן בעיטה של מנגה שהלכה לכיוון השער, לאחר התקפה יפה של המארחת.

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, מתן אוחיון, וובה בראון, מינדאוגס פנקה, אדריאן רוצ'ט, יואל צ'חנוביץ' (רוג'רס קולה, 61, (אלדד שפשה, 86)), אחמד עאבד ודוד מנגה (נאור עבודי, 89).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (דור מלול, 78), ניסו קפילוטו, ג'ונתן וילה, דושאן מטוביץ', פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, בראיין ז'ונס (סינטיהו סלליך, 87), דני פרדה, איציק כהן (מושיקו לוגסי, 68) ושלומי אזולאי.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */