יום ראשון, 06.10.2024 שעה 02:10

מאותת לגוטמן: שער שני ליוסי בניון בשלושה ימים

הקשר ("תמיד מאמין בעצמי") כבש משחק שני ברציפות והעניק לק.פ.ר ניצחון 0:1 על וויגאן, אך הורחק בדקה ה-90. בישול לאלמוג כהן, מחצית למויאל בשריף

|
יוסי בניון. מאותת לגוטמן
יוסי בניון. מאותת לגוטמן

יוסי בניון נכנס לכושר ומאותת למאמן הנבחרת הלאומי, אלי גוטמן. השחקן שלא שיחק בתחילת העונה, מתחיל להיכנס לעניינים, והערב (שלישי), כבש את שער הניצחון של קבוצתו, קווינס פארק ריינג'רס, בדקה ה-16 במשחק הביתי מול וויגאן במסגרת המחזור ה-38 בצ'מפיונשיפ.

קבוצתו של יוסי בניון רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה והעלתה את מאזנה ל-69 נקודות. בנוסף, היא גם עלתה למקום השלישי בטבלה וחלפה על פני דרבי קאונטי שהפסידה 2:1 בחוץ לאיפסוויץ'. עם זאת, לא הכל היה ורוד כשבניון הורחק בדקה ה-90 בצהוב שני.

בניון אמר בסיום: "שמח מאוד לשחק ותמיד כיף להבקיע וכמובן שזה מיוחד יותר כשזה שער ניצחון. לצערי הורחקתי בצהוב שני בפעם הראשונה בקריירה למרות שלא נגעתי בשחקן, אבל זה חלק מהכדורגל. מקווה להמשיך ככה בדרך הזו. תמיד עובד קשה ומאמין בעצמי ומנסה לנצל כל הזדמנות שאני מקבל".

אלמוג כהן, קשרה של אינגולשטאט, בישל הערב את השער השני של קבוצתו בניצחון 0:3 של קבוצתו בקרב התחתית מול בוכום במסגרת המחזור ה-27 בליגה הגרמנית השנייה.

הקשר שפתח בהרכב והשלים 90 דקות, בישל לקרל היינץ לאפה בדקה ה-74. עוד לפני כן, בדקה ה-27 העלה פיליפ הופמן את המארחת ליתרון 0:1, והופמן גם כבש את השלישי בדקה ה-79.

אלמוג כהן (www.fcingolstadt.de)
אלמוג כהן (www.fcingolstadt.de)
 

בעקבות הניצחון הביתי, עלתה אינגולשטאט באופן זמני למקום ה-11 בטבלה והתרחקה שמונה נקודות מהמקום ה-16 שמוליך למשחקי המבחן כנגד הירידה.  

קובי מויאל עלה במחצית במשחק הגביע של קבוצתו, שריף טיראספול, מול אולימפיה. קבוצתו של הישראלי ניצחה בקלילות 0:4.           

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */