יום ראשון, 06.10.2024 שעה 02:04

"אנחנו לא חושבים על לחגוג אליפות בהדר יוסף"

מאמן הפועל מטה אשר/עכו, נעם כץ, דרוך לקראת המפגש ב-18:45 מול מכבי: "מאתגר אבל אפשרי". מאמן הצהובים, זוהר בר נצר: "בבית המשחק יהיה שונה"

|
הפועל מטה אשר. יחגגו גם בהדר יוסף? (מור שאולי)
הפועל מטה אשר. יחגגו גם בהדר יוסף? (מור שאולי)

מאבק האליפות בליגת הכדורעף מגיע לנקודת רתיחה. הפועל מטה אשר/עכו צריכה שלוש מערכות בכדי לסיים הערב (רביעי, 18:45) את העונה עם דאבל שביעי במספר כאשר ניצחון יבטיח לה אליפות שנייה ברציפות ואחד עשרה בסך הכל מאז הנפת הצלחת הראשונה ב-1987.

בשבת האחרונה שלחה הקבוצה מהצפון הצהרת כוונות ארוזה בשלושה סטים לאחר שניצחה בנעמן את מכבי ת"א 0:3 (18:25, 23:25, 18:25) ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמרעף. כעת, האדומים של נעם כץ רחוקים ניצחון אחד מתואר האליפות.

אלופת 2013 הציגה שליטה מוחלטת במשחק הראשון בסדרה (הטוב משלושה משחקים) כשהיריבה מתקשה לייצר נקודות בהתקפה. ויקטור באטיסטה הוביל את הצהובים עם 17 נק' (29%) מהן רק 10 בהתקפה, חמש נוספות הגיעו בקיל בלוק ושתיים בנקודות ממכת פתיחה. השני בדירוג, גיא בן גל, נותר הרחק מאחור עם שבע נקודות בלבד.

מאמן התל אביבים, זוהר בר נצר, אמר לאתר הרשמי של איגוד הכדורעף: "צריך ללמוד מהמשחק הראשון ולהגיע מוכנים טוב יותר למשחק השני. אני בטוח שבהדר יוסף יהיה משחק שונה, ונעשה את הכל להחזיר את הסדרה לנעמן".

הקבוצה של נעם כץ תבוא להדר יוסף מלווה ב-150 אוהדים לפחות ועם מאזן מרשים של עשרה ניצחונות רצופים על מכבי: "אני לא חושב שהמשחק הראשון היה טיול משום שעבדנו קשה כדי להבטיח את הניצחון", אמר כץ: "אני לא מתעסק ביכולת של מכבי אלא בשחקנים שלנו שבאו מוכנים ונחושים לנצח".

למרות היתרון מהמשחק הראשון, המאמן לא מזלזל במארחת: "אנחנו במרחק משחק אחד מהתואר וזה יהיה אתגר קשה אבל אפשרי. יש בהחלט דריכות ואנחנו מתכוננים בכל הכוח. אנחנו לא חושבים על חגיגות אליפות אלא רק על המשחק שצפוי לנו".

 מכבי ת&qout;א. תנסה להתאושש מול הקהל הביתי  (שי לוי)
מכבי ת"א. תנסה להתאושש מול הקהל הביתי (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */