יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:41

ריבקין העפילה לשני גמרים בתחרות גביע העולם

המתעמלת הישראלית קבעה 17.433 נק' בחישוק ו-17.600 נק' באלות ובשני המקצועות עלתה מהמקום השישי. ארד לנבחרת בתרגיל משולב בכדורים וסרט

|
נטע ריבקין עם החישוק. יום מוצלח בגרמניה
נטע ריבקין עם החישוק. יום מוצלח בגרמניה

נטע ריבקין, המתעמלת המייצגת את ישראל בתחרות גביע העולם בהתעמלות אומנותית הנערכת בשוטוגרט שבגרמניה, העפילה הערב (שבת) לשני גמרים והשלימה בכך יום תחרויות מוצלח מבחינתה.

ריבקין העפילה לגמר בחישוק מהמקום השישי כשקבעה תוצאה של 17.433 נקודות. כמו כן, היא העפילה לגמר בתרגיל האלות, כאשר גם שם היא עלתה מהמקום השישי עם 17.600 נקודות.

בשני מקצועות לא הצליחה ריבקין להעפיל לגמר. בסרט היא קבעה 17.133 נקודות ופיספסה את הגמר אך במעט כשדורגה במקום התשיעי. בקרב רב דורגה המתעמלת הישראלית במקום העשירי עם 67.966 נקודות.

מתעמלת ישראלית נוספת שהשתתפה בתחרות היא טורי פילנובסקי הצעירה, שסיימה במקום ה-17 בתחרות הקרב-רב עם 66.132 נקודות ולא הצליחה להעפיל לאף גמר.

נבחרת ההתעמלות האומנותית זכתה במדליית הארד בתרגיל משולב בכדורים וסרט עם 17.000 נקודות. בזהב זכו הבולגריות ובכסף האיטלקיות, בעוד הישראליות סיימו לפני הבנות מאזרבייג'אן ורוסיה. בתרגיל האלות סיימה הנבחרת הישראלית במקום החמישי עם 16.833 נקודות. מחר תופיע הנבחרת בגמרים בשני המכשירים. בסיכום הכללי דורגה היום ישראל במקום חמישי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */