יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:52

שער בכורה לבניון בק.פ.ר: מאושר, נקווה להמשכיות

הקשר (77 דק') כבש לראשונה מזה שנתיים והחזיר את קבוצתו מפיגור, חבריו השלימו 1:3 במידלסבורו בתוספת הזמן. 90 דק' לאלמוג כהן, לבן שבת ולתמוז

|
יוסי בניון. כבש שער בכורה
יוסי בניון. כבש שער בכורה

הליגות ברחבי אירופה הולכות ומתקרבות לישורת האחרונה וגם הליגיונרים לוקחים חלק במאבקי הצמרת והתחתית של הקבוצות שלהם.

אחד מהם, יש שיאמרו המרכזי שבהם, רשם הערב (שבת) משחק מוצלח במיוחד. יוסי בניון, קשרה של ק.פ.ר, פתח בהרכב במשחק החוץ מול מידלסבורו והיה לגורם מרכזי ב-1:3 הדרמטי של קבוצתו, שנאבקת בצמרת הגבוהה של הצ'מפיונשיפ באנגליה.

דווקא המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-18 משער של פרנד, אבל בניון היה זה שהחזיר את קבוצתו למשחק עם שער שוויון בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

קשר הישראלי כבש לראשונה מאז ה-13 במאי 2012 לאחר שבעיטה של קרנצ'ר פגעה בבלם המארחים, שינתה כיוון והכדור הגיע לקשר, שהיה ממוקם 5 מטרים מהשער והצליח להכניס את הכדור לרשת.

אבל עם כל הכבוד לשער של בניון, החלק המעניין במשחק הגיע עמוק בתוספת הזמן, הרבה אחרי שבניון הוחלף בדקה ה-77.

בדקה ה-94, במצב של 1:1, החזיר מגנה של בורו כדור לעבר שוער הקבוצה, דימיטריוס "דימי" קונסטנטופולוס, אך דימי, שרק היה צריך לבעוט לעבר מרכז המגרש, "עשה אוואט", פיספס את הכדור, ובובי זאמורה בר המזל קטף את הכדור וכבש את מה שללא ספק היה השער הקל בקריירה שלו כדי לקבוע 1:2. עוד דקה חלפה ובדקה ה-95 היה זה ראבל מוריסון שקבע את תוצאת המשחק עם שער יפה בבעיטה חדה מתוך הרחבה.

בובי זאמורה. כבש את השער הקל בקריירה אחרי טעות של דימי (רויטרס)
בובי זאמורה. כבש את השער הקל בקריירה אחרי טעות של דימי (רויטרס)
 

לאחר המשחק התייחס בניון לשער ואמר: "אני שמח מאד על השער, אבל בעיקר על הניצחון ועל זה ששיחקתי. מקווה רק להמשכיות".

עדיין באי הבריטי, סלטיק עשתה צעד נוסף לעבר אליפות סקוטלנד לאחר שהביסה 0:3 את סנט מירן. ניר ביטון הפצוע לא שיחק בעוד שבירם כיאל ישב 90 דקות על הספסל. בשבוע הבא הקבוצה של לנון, שמוליכה בפער של 24 נקודות על השניה אברדין, תוכל להבטיח את האליפות אם תנצח בעוד אברדין תאבד נקודות.

עוד שני ליגיונרים שלא שיחקו במדי קבוצתם הם חסן אבו זייד וחיים מגרלשווילי, שלא שותפו בהפסד .א.א.ק לרנקה 3:1 אצל אריס במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. המארחים סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה בדרך ל-1:3 קליל בסיום. אבו זייד הפצוע לא היה בסגל קבוצתו וגם מגרלשווילי, שצפוי לעזוב את המועדון בסיום העונה, לא זכה לדקות.

אלמוג כהן. 90 דק´ ב-0:0 (האתר הרשמי של אינגולשטאדט)
אלמוג כהן. 90 דק´ ב-0:0 (האתר הרשמי של אינגולשטאדט)
 

לעומת הנציגים בסקוטלנד וקפריסין, מי שכן זכה להציג את יכולתו היה אלמוג כהן, שפתח בהרכב אינגולשטאדט והשלים 90 דקות (הוחלף בתוספת הזמן) ב-0:0 בחוץ מול סנט פאולי בליגה הגרמנית השנייה.

עוד נציג שהשלים 90 דקות הוא עשהאל בן שבת שפתח במרכז הקישור של פנתראקיקוס ב-1:2 הדרמטי על אריס בליגה היוונית. בן שבת וחבריו נקלעו לפיגור בדקה ה-36 משער של קירגיאס, אבל סרחיו מולינה הספרדי השווה בדקה ה-72 ובדקה ה-90 היה זה איגור הברזילאי שנתן לקבבוצה של בן שבת ניצחון, שהעלה אותה למקום השישי.

טוטו תמוז פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-0:0 של פטרולול פלוישטי נגד קונקורדיה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הרומנית. בעקבות התיקו, שמרה קבוצתו של החלוץ על המקום השלישי בטבלה. דודו ביטון המורחק לא היה בסגל של אלקורקון ב-0:0 הביתי מול ריאל חאן, וקבוצתו פספסה הזדמנות לעבור את יריבתה ונותרה מתחת לקו האדום.

ויטסה ארנהיים של דן מורי רשמה הפסד ליגה שני ברציפות כשנכנעה 3:1 לכרונינגן, זאת במסגרת המחזור ה-29 בליגה ההולנדית. מורי השלים 90 דקות על הספסל. רייצ'איירו זיבקוביץ' (10), ניק ואן דר וולדן (56) וטיירן צ'רי (63) כבשו למנצחים, כריסטיאן אטסו (39) איזן זמנית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */