יום רביעי, 19.02.2025 שעה 14:35
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
5125-6524ברצלונה1
5123-5224ריאל מדריד2
5016-3924אתלטיקו מדריד3
4521-3724אתלטיק בילבאו4
4135-4724ויאריאל5
3525-2724ראיו וייקאנו6
3430-2324מיורקה7
3231-3024בטיס8
3233-2924אוססונה9
3135-3224ג'ירונה10
3123-2024ריאל סוסיאדד11
3134-2924סביליה12
3018-2024חטאפה13
2938-3524סלטה ויגו14
2436-2324אספניול15
2435-2224לגאנס16
2341-2924לאס פלמאס17
2338-2524ולנסיה18
2238-2824אלאבס19
1552-1524ויאדוליד20

"מסי לא גורם לשחקנים לידו להיות טובים יותר"

רגע לפני הקלאסיקו, מאמן בארסה לשעבר, סזאר מנוטי, העביר ביקורת על ה"פרעוש": "הוא צריך שייצרו בשבילו מצבים". אינייסטה: "תהיה מלחמת עולם"

|
ליאו מסי. צריך סביבו שחקנים טובים (רויטרס)
ליאו מסי. צריך סביבו שחקנים טובים (רויטרס)

המאבק על האליפות בספרד יגיע לנקודת רתיחה ביום ראשון כאשר ריאל מדריד תארח את ברצלונה לאל קלאסיקו של הליגה הספרדית. בין המוליכה מבירת ספרד לבין הבלאוגרנה מפרידות ארבע נקודות ואם האורחים רוצים להישאר בתמונת המאבק על התואר, הם חייבים לצאת עם שלוש הנקודות.

המשימה של הקאטלונים לא תהיה קלה, שכן הקבוצה של אנצ'לוטי נמצאת בכושר נהדר ומתוך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה היא השיגה ארבעה ניצחונות וסיימה בתיקו מול אתלטיקו מדריד. החבורה של מרטינו השיגה 0:7 מרשים על אוסאסונה והיא מגיעה לברנבאו במצב רוח טוב.

בורג משמעותי בסגל של ברסה, אנדרס אינייסטה, מודע לחשיבות הרבה של המשחק מול היריבה המושבעת: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה על מנת לשמור על הסיכויים שלנו לזכות באליפות", אמר הקשר לתחנת הרדיו הספרדית SER: "ריאל היא מוליכת הטבלה אבל הכושר שבו היא נמצאת לא רלוונטי במשחקים מהסוג הזה. זאת הולכת להיות מלחמת עולם אבל אנחנו צריכים לזכור שזה כדורגל ולא לעבור את הגבול".

אחד מהשחקנים שתמיד עומדים תחת זכוכית מגדלת בהתמודדות שכזאת הוא ליאו מסי שרגע לפני המשחק ספג ביקורת מסזאר מנוטי, מאמן ברצלונה לשעבר ומי שזכה באליפות העולם עם ארגנטינה ב-1978: "מסי הוא מסוג השחקנים שיכול לבדו לנצח משחקים עבור הקבוצה שלו בעזרת יכולת אישית", אמר המאמן לשעבר בראיון לתקשורת הספרדית: "למרות זאת, הוא לא מסוג השחקנים שיגרום לשחקנים שמסביבו להיות טובים יותר. הוא צריך קבוצה טובה שתיצור בשבילו מצבים".

אינייסטה. מוכן למלחמת עולם (רויטרס)
אינייסטה. מוכן למלחמת עולם (רויטרס)
 

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 91 תגובות ב-38 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
38
המלך21/03/14, 22:35
ברור שהמאמן צודק!
השב   •  10
37
חיים21/03/14, 17:19
השב   •  10
36
חיים21/03/14, 14:26
האיש לא בתודעה הציבורית המון זמן. אם הוא יגיד כמו כולם כמה מסי גדול מי יקרא ויתייחס לדברים. ברגע שאתה אומר שטויות ומחוץ לקונצנזוס מתחילים להתווכח איתך ונזכרים בך.
רונלדו אגב לא גומר משחק עם פחות מ- 10 בעיטות לשער. הוא כן עושה את האנשים לידו יותר טובים?
השב   •  00
35
אדום21/03/14, 09:56
כל הכבוד מאנוטי
השב   •  12
34
יוני21/03/14, 07:05
שמסי היה מלך הבישולים של הקבוצה במשך ארבע שנים, הוא מעורב, פעיל ובהחלט משפר את אלה שסביבו. לא כזה אוהב כדורגל ספרדי, אבל אין ספק שמנוטי הגזים.
השב   •  10
33
אלי21/03/14, 00:19
זה לא מדד לזה שהוא הופך שחקנים לטובים יותר, ברצלונה קבוצה מאורגנת ומתואמת התקפית ברמות גבוהות ביותר, מסי מקבל את הכדור קצת לפני העיגול של הרחבה בינתיים שתי שחקנים עושים תנועת עומק לכיוון הרחבה והוא רק צריך לבחור למי למסור והנה הוא הופך את השחקנים סביבו לטובים יותר, יש למסי מסירות מדויקות מאוד וראיית משחק גאונית אבל הוא לא הופך את השחקנים סביבו ליותר טובים ממה שהם באמת אם כבר אז להפך, מסי תלוי מאוד בשחקנים שסביבו וצריך קשרים יצירתיים ברמה גבוהה(מה שיש לברצלונה בשפע) כדי להציג את היכולת שכולם רגילים אליה ומכיוון שאין לו כאלה בנבחרת ארגנטינה הוא אפילו לא קרוב לרמה שהוא מציג בבארסה במיוחד מבחינת הבישולים.
השב   •  21
סלבה ברזילאי21/03/14, 00:52
השב   •  00
Vale21/03/14, 09:03
מסי שבר כל שיא גם בנבחרת, איך הגעת לזה שהוא למביא את אותה יכולת ?
השב   •  11
די לברצלונאיזם21/03/14, 10:53
הכי הרבה זכיות בקופה אצריקה או הכי הרבה זכיות במונדיאל?
השב   •  10
32
מישהו20/03/14, 23:36
ואני אצחק. אמירה הזויה משהו,עם כל הכבוד.

מסי הוא כוכב העל הכי קבוצתי שקם בהיסטוריה שלך המשחק אולי. מסירות גאוניות,פריצות מדהימות שכל מה שצריך זה שליחה טובה מהקשר,מיקום מדהים ברחבה, דריבל שגורם למיסמאצ''ים ועוד. כל מבין כדורגל בסיסי מבין בעצמו איך כל אחד מהדברים האלו לכשעצמו מזכה את השחקן בתואר "עושה את החברים שלו לקב'' טובים יותר".
על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בכולם ביחד,לא כל שכן??

הגדול בכל הזמנים לנגד עינינו וכל מה שאנחנו עסוקים בו זה איך להכפיש אותו בלי ביסוס. הוא לא מושלם נכון,אבל הוא יוצא מן הכלל+
השב   •  31
טל21/03/14, 14:07
השב   •  00
31
סלבה ברזילאי20/03/14, 22:52
השב   •  10
30
סלבה ברזילאי20/03/14, 22:51
השב   •  10
29
בארסה זאת נשמה20/03/14, 22:36
וואו אחי הדהמת אותי, מצד אחד אתה בא ומנסה לפקוח לאנשים קצת תעיניים ומהצד השני כל מה שרשמת זה פשוט שטות אחת גדולה..
זלאטן הבקיע בעונה הראשונה והיחידה בבארסה 20 + שערים בבתור עונה ראשונה שיש איתך שחקן כמו מסי שגם כובש בצרורות זה הרבה מאוד, זלאטן לא בבארסה לא מהסיבה שהוא ירד ברמה שלו יש לזה סיבות אחרות, סונג הוא לא משהו מיוחד ובטח שהוא התבלט יותר בארסנל כי שמה הוא היה שחקן הרכב בבארסה הוא מחליף של בוסקטס ולא נועד להיות יותר, פאברגס מעולה בבארסה ועוזר לה מאוד והוא שחקן רוטציות בגלל שיש שחקני קישור נוספים ברמה עולמית גבוהה מאוד כמו איניסטה וצ''אבי, אלבה בכלל הדוגמה הכי מפגרת, אלבה עושה עבודה מעולה וממש עוזר ואני לא מבין על איזו ירידה ברמה אתה מדבר, מה שבטוח זה ממש לא קשור למסי (וואו פשוט הזויי).
וייה היה שנתיים בבארסה בשנה הראשונה הוא היה אחלה ובשנה השניה הוא נפצע לבערך שנה וקשה לחזור מפציעה כזאת וגם באתלטיקו וייה הוא לא כמו שהוא היה בולנסיה, וייה היה בעל ממוצע שערים לעונה של בערך 18 שערים ולא יותר, הפכת אותו לאיזה שחקן שמבקיע 30 ופתאום לא מבקיע יותר מדי, לגבי ניימאר הראת כמה אתה לא מבין כלום, ניימאר שיחק בליגה הברזילאית לפני שבא לבארסה, ליגה אחרת לגמרי, הרבה יותר קלה, בטח שהוא היה שם יותר טוב, זה ממש לא קשור לניימאר כי אם ניימאר היה מוכן ב100% כבר לשחקן נגד ההגנות שהוא נאלץ להתמודד איתן עכשיו הוא היה כבר עושה את זה, בתור אוהד בארסה אני רואה שניימאר מצליח פה ושם ורוב הפעמים לא מצליח, למשל נגד רעל הוא התעלה על עצמו ונתן משחק של החיים נגד אחת ההגנות הטובות באירופה אז בבקשה ממך תפסיק לבלבל לאנשים פה את המוח, תודה מראש.
השב   •  22
אורי21/03/14, 10:31
אבל לדעתי אתה עיוור או שאתה לא רוצה לראות את המציאות, אם אתה אומר שזלאטן היה טוב אז התיסכול שלו היו תוצאה של מה ?פפ ? וויה היה תותח אל בברסה הוא פשוט מת. על ניימאר אין מה להגיד אם אתה חושב שבמשחק אחד הוא כבר תותח אז או שאתה עיוור או שאתה לא רוצה לראות את המציאות.
מסי לא שיחק כמה משחקים ופתאום אלכסיס ופדרו היו תותחים ועכשיו שניהם מחפשים את עצמם.
השב   •  01
28
האלק20/03/14, 21:22
המנווטים הזה אומר משהו והיפוכו. לא ברור. אם הוא יכול לנצח משחקים לבדו אז איך הוא צריך שייצרו לו מצבים?!
טיפש גדול
השב   •  22
נועם20/03/14, 22:25
או ציני גדול. הוא התכוון שהוא יכול אבל לא עושה את זה ושהוא בעצם הפך להיות שחקן עצלן שמייצרים בשבילו מצבים. בגלל זה אמרו ״העהיר עליו ביקורת״
השב   •  20
27
ניר20/03/14, 21:15
צריך לקרוא את כל הראיון ולא להגיב סתם. בהשוואה עם התפקוד של מרדונה על המגרש- על מסי יש אחריות מלאה על כיבושים בעוד מרדונה היה המנוע וכבש הרבה פחות. טקטית הם שונים. שניהם עזרו ועוזרים לקבוצות , אך בתפקוד שונה. לגבי יכולת אישית, אין טעם להשוות, שניהם חייזרים.
השב   •  10
26
דור20/03/14, 21:09
שמעו כאוהד שרוף של ריאל ששונא את בארסה בדם אני יכול להגיד שמסי אחד השחקנים הגדולים ואומנם בארסה ניצחה בלי מסי אבל ניראתה זוועה ואיך הוא יכול להגיד בכלל שמסי צריך שיצרו לו מצבים איפה הוא היה בכל המשחקים שמסי פעמיים או שלוש במשחק עובר את כל ההגנה ושם גול או מבשל בישול של 100 אחוז גול ? בקיצור למה נותנים לאחד כזה במה בכלל?
השב   •  30
אורי21/03/14, 10:34
כמוך, כי אני אוהב כדורגל יפה, ואני אוהד ריאל מאז ומתמיד, ואני גם אוהב לראות את ברסה משחקת כשהיא תוקפת במטרה לכבוש אבל בשביל להבין את מנוטי אתה צריך להבין קצת יותר בכדורגל ותקרא את התגובות למטה אולי תבין למה מנוטי התכוון.
השב   •  00
25
אופיר20/03/14, 20:54
איך אפשר להגיד על מסי שהוא לא עושה את השחקנים שלידו לטובים יותר, אם הוא מבשל בין 15 ל20 גולים בעונה כמה שאתה טיפש ח
השב   •  00
24
גאון העברית20/03/14, 20:46
שרונאלדו יהיה עם אירינה לפני המשחק.
(מי שחושב/או יודע למה התכוונתי שיגיב).
השב   •  00
23
דורון20/03/14, 20:43
לך תישן על האף.
אתה עייף.
השב   •  00
22
אוהד בארסה20/03/14, 20:30
מסי יכול לבד ליצור מצבים לדוגמא:לרוץ חצי מגרש ולכבוש(וצריך מסירה לפעמים).סזאר מעצבן כי מסי עוזר לברצלונה(אתם בטוח מסכימים איתי חוץ מאוהדי רעל)ותורם מאוד אז סזאר תרשה לי להגיד(אני בטוח צדתי)שאתה טעית.
השב   •  10
אורי21/03/14, 10:35
ברסה איבדה 13 נקודות וזאת עובדה, אז מה קורה לשחקנים שנמצאים לידו ?
השב   •  01
21
אחד שמבין20/03/14, 19:14
שאם יסחוב את ארגנטינה במונדיאל לא חייב לזכייה ייחשב אולי הטוב בהיסטוריה. רונאלדו בכושר מטורף אבל כולם שכחו שמסי מתאושש עדיין מפציעה ורונאלדו תפס תקופה כשמסי היה פצוע, בקיצור רונאלדו שחקן אדיר אבל מסי מעליו
השב   •  45
רונאלדו וחבריו20/03/14, 20:16
רונאלדו שחקן אדיר יותר ממסי אתה יכול ללכת לעשות חמוצים
השב   •  34
Gb1121/03/14, 15:46
אני מקווה שאתה לא שוכח שרונלדו גם נפצע ומי זוכר את זה. הוא חזר לעצמו מהר מאוד ואם ראית את נבחרת ארגנטינה אז תשים לב שלא מרגישים כמעט את מסי בהשוואה לאנחל די מאריה אז ככה שמסי לא בדיוק סוחב את הנבחרת על הכתפיים שלו.. הוא רק גורם משפיעה!
השב   •  00
20
עודד20/03/14, 18:43
גם הדתיים מגנים בצורה עיוורת על הרבנים ולא עוצרים לחשוב.. מה כבר נאמר?! שהוא לא שיא השלמות?
באיזה שהוא שלב נאמר שהוא לא שחקן טוב? שהדומיננטיות שלו פוגעת בקבוצה? לא!! סה"כ נאמר שבגלל שהוא כל כך דומיננטי בקבוצה, ובגלל שבנו את הקבוצה והטקטיקה סביבו, אז שחקנים אחרים באים פחות לידי ביטוי..
תפסיקו כבר על כל כתבה שיש בה את השם מסי ישר לרוץ למקלדת ולכתוב "מסי אלוהים, רונאלדו גרוע, בלה בלה בלה" וממש תקראו את הכתבה ותבינו את התוכן שלה לפני שאתם קופצים!!
השב   •  104
עוז20/03/14, 19:06
מסי לדת מה הקשר חוץ מזה שבדת אם הרב הוא תלמיד חכם אמיתי הוא לרוב יהיה צודק מה שאי אפשר לומר על מ סי
השב   •  31
עוז שהוא סתם טמבל20/03/14, 21:01
לעומת
השב   •  02
פתח תקווה גאה20/03/14, 21:26
מה הקשר בין מסי לדת בלבלת אותי אחי.או איך זה מזכיר קצת דת אם אפשר הסבר פשוט בבקשה.
השב   •  01
אורי21/03/14, 10:37
אתה צודק ב %100
השב   •  01
ערן21/03/14, 13:29
חבל שקיימים טמבלים שלא מסוגלים למה התכוונת עצוב לי עליהםלא נורא נם יבלעו כדור יעבור
השב   •  01
BBC21/03/14, 15:53
רק האוהדים של הקבוצה גורמת לבארסה להיראות ככה. מסי שחקן אגדה אבל שלא הולך לו כולם יוצאים עליו כאילו מבינים גדולים אם כל הקושי של להאמין בזה אבל גם מסי אנושי וגם הוא עובר תקופות.
השב   •  00
19
רועי20/03/14, 18:43
השב   •  00
18
LF20/03/14, 18:35
מוכיחים אחרת
השב   •  41
גאון הכדורגל(אין על מסי)20/03/14, 20:49
סזאר טעה ובגדול יש למסי בישולים והוא לא התייחס לזה בקיצר מסי הטוב בעולם והוא לאא ישנה את זה.
השב   •  12
17
ישעיהו טנצר20/03/14, 18:31
כאילו צריך אנשים מיוחדים שמבינים בכדורגל להגיד דבר כזה?
אפילו עורך דין מושלם כמוני יכול להגיד דבר כזה ות''אמת אני כבר שנים אומר את זה שבני אנייסטה והשני שו איסמו זה שאפילו לא בהרכב מרוב שהוא לא טוב היום מסי לא שווה ליחה אחרי ברבן וסיגריה טובה
השב   •  37
ירוק לעד20/03/14, 18:53
שחקן שמבקיע עונה אחרי עונה 54 שערים. סלח לי זה לא קשור לצ''אבי ואינייסטה.. הם היו שם גם עם רונאלדיניו הנרי אטו. אף אחד לא עשה את המספרים שלו. אבל האמת היא שהוא שחקן ענק שנקלע לתקופה קצת לא טובה אחרי הפציעה.
השב   •  42
16
שלומי בארסה20/03/14, 18:18
אין מה לעשות אחרי הפציעות שלו שהתחילו מאז מילאן קשה לחזור נפשית ולהלחם על כל כדור.
השב   •  50
גאון הכדורגל(אין על מסי)20/03/14, 20:50
ומסי התאושש מזמן והוכיח לכולם רק צריך עוד כמה דברים ומסי ישתיק את כולם.
השב   •  10
15
יוסף20/03/14, 18:18
במונדיאל 78 הוא ניפה את מאראדונה רגע לפני, כי הוא לא זיהה את הכשרון הגדול, ויצא נקניק, למרות שלבסוף הם זכו בזכות מריו קמפס הגדול. אני רק מדמיין מה יכול היה להיות עם מאראדונה הענק
השב   •  22
גאון20/03/14, 20:52
היה צריך עזרה משחקן אם לא השחקן בטח הוא לא היה זוכה ולא אחפת כמעט לכום מה הוא אמר
השב   •  00
14
דוד20/03/14, 17:29
מסי לא שיחק חודשיים ויש לו 18 גולים אז די
השב   •  33
real20/03/14, 18:22
הוא לא כבש אתה ממש אידיוט
השב   •  05
סתם אחד20/03/14, 18:39
רק אמר שהוא לא גורם לאחרים להיות יותר טובים.. ברגע שכולם עובדים בשבילו, אז הם גורמים לו להיראות טוב יותר (ולכן כמות השערים הגדולה) אבל ההיפך לא נכון
השב   •  13
13
אורן ל20/03/14, 17:27
שהוא לא טוב אז ברצלונה לא טובים, שהוא לא משחק אז ברצלונה עדין טובים , שהוא טוב אז כמעט ובלתי ניתן לעצור אותו , הבעיה פה שהוא שולט בקבוצה וקשה להיות לידו כוכב ראו דוגמת איברימוביץ ונימאר
השב   •  33
שלומי בארסה20/03/14, 18:19
.
השב   •  50
יופ היינקס20/03/14, 21:34
והaחקנים האחרים הורגשו יותר.
השב   •  01
12
adam20/03/14, 17:21
אמר מהתחלה שהוא יכול לגמור משחקים לבדו בגלל יכולת אישית ואז אמר ההיפך ששחקנים צריכים לייצר לו מצבים? איזה בן אדם מפגר. מסי בחודשיים שלא שיחק הפך לשחקן שהכי כובש והכי מבשל בעונה הזאת! כמה שטויות אפשר לחרטט
השב   •  54
מפגר20/03/14, 17:41
אתה מפגר בעצמך
השב   •  26
adam20/03/14, 18:43
אם סתם קראת את התגובה שלי ואתה הגבת משהו שלא קשור אז תרשה לי להגיד לך יסרדין שאתה חסר חיים ינעל
השב   •  30
אורי21/03/14, 10:39
שילדים כמוכם יכולים להגיד את הדברים האלה על סזאר מנוטי, אדם לך תלמד קצת היסטוריה של הכדורגל ואולי עוד תוכל להבין את מה שמנוטי אמר .
השב   •  01
11
ירון20/03/14, 17:19
השב   •  23
viska barca20/03/14, 20:54
your lider rihgt barca win the real and barca will be the chmpiyon.barca 1 atltiko 2 and real 3.
השב   •  00
10
מישהו20/03/14, 17:18
אפשר להבין את זה
השב   •  31
viska barca20/03/14, 20:56
yuur andersdent. messi men and ronaldo women.
השב   •  00
9
אני20/03/14, 17:09
מוציאים את ברצלונה מהמאבק!
השב   •  45
בחלומות שלך20/03/14, 20:57
להוציא מאיתנו הפסד(למרות שזה לא עוזר כי הפסד לכם לא לנו).
וברצלונה תקרע אתכם(לא אחפת לי 2-0 או 3-0).ולא תצליחו להוציא אותנו מהמאבק לאליפות.
השב   •  00
8
סתם אחד20/03/14, 17:04
לפני שיתחיל פה מפגן התמיכה העיוור במסי, תעצרו ותחשבו אם מסי משחק בשביל בארסה או אם בארסה משחקת בשביל מסי..
אם תהיו כנים עם עצמכם שנייה, תודו שהאפשרות השנייה היא הנכונה. ולכן קשה להגיד על שחקן שכל הקבוצה משחקת בשבילו שהוא גורם לשחקנים מסביבו להיות טובים יותר.. והנה כמה דוגמאות:
זלאטן הגיע ככוכב, דעך בבארסה, וחזר להיות כוכב ענק אחריה
וייה הגיע ב-40 מיל'' וכמעט ונעלם ליד מסי, ובסוף נמכר בכ-5 מיל''
אטו היה כוכב ענק לפני שמסי תפס פיקוד בבארסה ודחק אותו לשוליים
סונג היה שחקן לגיטימי לפני שבא
פברגאס היה כוכב בליגה האנגלית וכיום הוא שחקן רוטציה
ג''ורדי אלבה הובא בתור המגן השמאלי אולי הטוב בעולם, או לפחות עם הפוטנציאל הכי גדול, וגם דעך
וכמובן - ניימאר! הובא כאחד מ-5 השחקנים הטובים בעולם, וכיום הוא שחקן טוב ולא הרבה יותר מזה..

ומי השחקנים בבארסה שעדיין נותנים תפוקה גבוהה? ואלדס, צ''אבי, אינייסטה, בוסקטס, ועד לפני כמה שנים - גם פויול. מה משותף לכולם? כולם היו שם לפני שמסי הגיע..

ורק כדי להבהיר משהו - זה ממש לא אומר שאני חושב שמסי פוגע בקבוצה!! להיפך, הוא גורם לבארסה להיות אולי קבוצה יותר טובה, אבל בטח שלא גורם לשחקנים לידו להיות טובים יותר, כי אם להיפך
השב   •  3917
ח20/03/14, 17:29
אם כולם משחקים בשבילו ומנסים ליצור לו מצבים אז הם משתפרים כי הם מנסים לרצות אותו ולנצח במשחק
השב   •  26
יניב20/03/14, 17:36
למה ברזיל האגדית לא שחקה בשביל פלה? וכך הולנד לא שיחקה בשביל קרויף? הם כוכבים שמכריעים משחק לכן הגיוני מאוד לבנות עליהם את המשחק.
למה מי יכבוש לך שערים, אינייסטה? שאם כל הדאווין הוא אפילו לא חצי מסי.
השב   •  89
שזאם20/03/14, 17:40
לפחות אתה מודע לעצמך.
השב   •  22
רפי20/03/14, 17:47
לצערי, יש לך אי דיוקים גדולים.
דבר ראשון, למיטב זכרוני בוסקטס הגיע אחרי מסי או אפילו יחד איתו. אותו דבר אינייסטה שהגיע שנה שנתיים לפניו. אז הטיעון שלך עקר.

דבר שני, אין שום קשר בין מסי לעובדה שאלבה דועך. הם לא משחקים על אותו משבצת אז הדוגמא הזאת לא רלוונטית ולא נכונה.
כשמסי התחיל לשחק הוא היה בקבוצה עם כוכבים גדולים כמו רונאלדיניו, דקו, ג''ולי וסמואל אטו. בכדורגל, שחקנים גדולים דועכים עם הגיל והזמן, וכשהכוכבים האלו החלו לדעוך, מסי לקח פיקוד. אז כן, אטו נדחק לשוליים כי הוא כבר לא סיפק את הסחורה ולא בגלל מסי.
עוד דבר, דוויד וייה היה שחקן משמעותי בהרכב ברצלונה. הוא שיחק בהרבה משחקים, נתן כמות יפה של שערים, אפילו שניים בקלאסיקו ואחד בגמר האלופות. לצערו, הפציעה שעבר השביתה אותו לזמן רב. לצערו ולצערת ברצלונה הוא לא חזר לכושר המשחק הרגיל שלו ולכן העדיפו למכור אותו.
ופברגאס, שוב, משחק על המשבצת של אינייסטה וצאבי ובוסקטס אז זה לא חוכמה שהוא לא משחק הרבה, פשוט הם יותר טובים כרגע.
השב   •  78
ברגאמפ20/03/14, 17:55
רואים שאתה סתם אחד וטוב שאתה יודע את זה אתה אוהד רונאלדו ממורמר רונאלדו יכול לצחצח את הנעליים למסי ילדון
השב   •  64
אור20/03/14, 18:13
הוכחה לכך , התגובות הזועמות של אוהדי ברצלונה .הטעות היחידה שלך בחשיבה , זה שצאבי אנייסטה ובוסקטס ניהיו כוכבים בעזרת הטיקי טאקה ולחפש למסור כל הזמן , במצב כזנ מהארן ראדי יכול להיות כוכב בברצלונה אנייסטה טכני וראיית משחק גדולה צאבי פח אשפה שחוץ ממסירות טיקי טאקה ופעם ב מסירות ארוכות סתם אפס כשחקן מסי עוזב סוף עונה תמורת 150 מליון וברצלונה תתחזק ותיהיה ברמה של ריאל ובאיירן
השב   •  31
שלומי בארסה20/03/14, 18:16
371 שערים בחצי מהקריירה
לפני חודש טען שמאוד רוצה לסיים את הקריירה בבארסה כל עוד ירצו אותו.
זה אומר לפחות עוד 6 שנים בברצלונה.
אנחנו שנה לפני מונדיאל שמבלבלים למסי עליו תשכל כבר 4 שנים.
ואחרי פציעה נוראית שעוצרת את מסי בעיקר נפשית שהתחילה עוד מאז מילאן ופאריז בשנה שעברה.
עכשיו קופיף מתוקי תחזור למכבי חיפה שלך ותפסיק לנסות להיות פרשן דמיקולו.
השב   •  75
סתם אחד20/03/14, 18:25
אני אתן לך את הקרדיט על פברגאס, על כל השאר אני ממש לא מסכים!
כשאלבה פרץ זה בגלל שנתנו לו חופש, ועכשיו אתה צריך ללמד אותו איך לשחק למען מסי, וזה עולם אחר כבר.. אטו לא סיפק את הסחורה?! אטו היה מדהים ומסי לא רצה אותו, כשהוא נמכר היה לו שווי שוק של 30-40 מיל'', ככה שפראייר בטח שהוא לא היה..
וייה היה נוראי בבארסה! הרבה לפני הפציעה, והוא ממש לא סיפק את הסחורה. כל חברי אוהדי בארסה יצאו בחגיגות בעקבות הפציעה שלו.

ולהבהיר - בקשר לאינייסטה ובוסקטס, הכוונה הייתה שהם היו שחקנים טובים לפני מסי ובטח לא הוא זה שגרם להם להיות שחקנים יותר טובים.. מסי נהיה מסי רק ב4-5 שנים האחרונות, ולא מאז שהתחיל לשחק, וכבר אז הם שניהם היו שחקנים מוכחים בבארסה.

ועכשיו תשובות קצרות לליצנים:
ח - דביל
יניב - התשובה הקצרה היא לא, יכול להיות שמחפשים אותו יותר משחקנים אחרים, אבל סגנון המשחק של הקבוצה לא מושפע. ואינייסטה אפילו לא חצי ממסי?! תתבייש
שזאם - הרסת אותי מצחוק!! דביל
ברגאמפ - דביל אש
השב   •  72
אוהד הצלחות20/03/14, 19:03
וויה נוראי בבארסה?
רק אחראי לגביע אלופות מול יונייטד עם שער מופלא. ורק נחשב לחלוץ הספרדי הטוב ביותר בכל הזמנים והפציעות גמרו אותו בשנים האחרונות.
ובקשר לאינייסטה וצ''אבי שעד שמסי הגיע הם לא נחשבו לשחקנים מהטובים בהיסטוריה למשל בזמנו של רונלדיניו דיברו עליהם הרבה פחות ואולי בזכות מסי יזכרו אותם עוד 100 שנים לפחות .
בוסקטס בכלל קשר אחורי ואלבה מגן שמאלי מה הקשר בכלל יטמבל.
טעות אחת ברצלונה עשתה וזה עם אטו שהיה הכי מתאים לברצלונה אבל היא פשוט רצתה את החלוץ הטוב בעולם ב10 שנים האחרונות והוא איברהימוביץ שימכור גם כמה חולצות שיכל להגיע רק עם אטו יעבור במקומו ועדיין גם עם איברהימוביץ'' ברצלונה לקחה אליפות ועזב כדאי שברצלונה לא תפסיד את כל הסכום ששולם עבורו.
עכשיו לך תשתה את החלב ושחרר אותנו מהטמטום שלך.
השב   •  44
סתם אחד20/03/14, 19:15
אני יודע שרוב אוהדי בארסה הם יחסית צעירים, אבל תגיד לי, אפילו כיתה א'' אין לך?! לקרוא לא לימדו אותך?!?!?

לרגע כתבתי שמסי לא שחקן טוב? שברצלונה כקבוצה לא נראית יותר טוב איתו מאשר בלעדיו? רק אמרתי שאני מסכים עם זה שהוא לא גורם לשחקנים מסביבו להיות יותר טובים!

כל כך חבל שהתאמצת וכתבת כדי "להוכיח" לי שמסי שחקן טוב כשאני מלכתחילה חשבתי ככה
השב   •  32
אוהד בארסה20/03/14, 20:27
מסי השחקן הכי טוב בעולם ורונאלדו גרוע ואל תגיד שמסי לא גורם לשחקנים שלידו להרגיש בסדר.כי מסי גורם להרגיש להם מצוין.
השב   •  14
אורי21/03/14, 10:45
אני חושב שכל מילה שלך בסלע,
השב   •  00
7
עע20/03/14, 16:58
הוא מבשל ויוצר מצבים לשאר השחקנים, ובמשחקים שהוא במומנטום טוב הוא סוחב את כל הקבוצה
השב   •  132
בחלומות שלך20/03/14, 20:59
הוא טעה ובגדול שיתנצל למסי ויגיד לו הוא טעה!.והוא גם מצטער שאמר דברים כאלה!
השב   •  01
6
מני20/03/14, 16:52
שלושת לשון זכר
השב   •  01
גאון העברית20/03/14, 20:43
לא ידעתי הזכרת לי.
(למרות שזה לא מענין אף אחד).
השב   •  00
5
ד20/03/14, 16:52
קודם הוא אמר שהוא יכול לנצח עם יכולת אישית ואחר כך הוא אמר שצריך ליצור בישבילו מצבים שיחליט
השב   •  84
בחלומות שלך20/03/14, 21:00
שיחליט מה הוא רוצה לומר קודם שחקן טוב שמנצח לבד ואחרי זה שצריך ליצור בשבילו מצבים.
השב   •  00
4
אבי20/03/14, 16:49
מצד אחד הוא אומר שמסי צריך קבוצה טובה שתיצור לו מצבים, ומצד שני הוא אומר שמסי יכול לסיים משחק בפעולות אישיות.(פיצול אישיות כבר אמרנו?).
השב   •  135
פתח תקווה גאה20/03/14, 21:01
הו לא יודע מה לומר או להחליט אז הוא אמר את זה הדברים
השב   •  01
3
יוסי20/03/14, 16:48
אז למה יש לו יותר בישולים מכל שחקן אחר בקבוצה שלו? כל עונה הוא מסיים עם יותר בישולים מכל שחקן אחר בברצלונה אז להגיד שהוא לא גורם לאחרים להיות יותר טובים זה שקר, הכנסות הכדורים המעולות שלו לססק וסנצ''ס הובילו לכל כך הרבה שערים. ובנוף הסטת השחקנים בעיקבותיו ושחרור אחרים מהלחץ עזר מאוד
השב   •  229
נדב20/03/14, 17:02
לא הופך אותו עדיין למומחה עולמי.

צודק בכל מה שכתבת.
השב   •  85
איסקו20/03/14, 17:53
אף שחקן לא הצליח לצידו של מסי בהתקפה סבבה הוא שחקן טוב והכל , אבל מה שנוא אמר אמת לאמיתה סנצז וניימאר יכלו להיות כוכבים הרבה יותר ממה שהם עכשיו
השב   •  77
אהרון20/03/14, 18:34
אבל מסי היה פצוע בחלק גדול מהעונה, ובדר"כ יש לו בכל עונה מספר מרשים של בישולים.
השב   •  70
יופ היינקס20/03/14, 21:38
תבדוק דברים לפני שאתה מוציא אותם מהפה
השב   •  33
2
בייתרי בדם20/03/14, 16:47
זה משחק של תיקו.אבל הכי בטוח זה משחק קרנות2 תזכרו מילה שלי
השב   •  10
פתח תקווה גאה20/03/14, 21:01
והפסד לריאל.
השב   •  00
1
מסי20/03/14, 16:45
מסי לא רואה את רנלדו לכל מי שאהוב את ריאל שלא יראה את המשחק ברצלונה מנצת
השב   •  107
ש.ט.20/03/14, 20:41
השב   •  31
פתח תקווה גאה20/03/14, 21:02
ותרשום מנצח בסדר.
ואתה צודק ברצלונה מנצחת וזה לא ישתנה וברצלונה תנצח.
השב   •  21
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */