יום שבת, 21.09.2024 שעה 17:34

מבחן ראשון לחיפה, דרבי תל אביבי ומשחק תחתית

לקראת המחזור ה-3 בליגת acer: הירוקים יפגשו את האלופה, בן גוריון באר שבע, לקרב צמרת מרתק. נחלת יצחק והינשופים ייפגשו לדרבי. פ"ת מול אינטר

|
יאיר אלמקייס. משחק תחתית חשוב (קובי אליהו)
יאיר אלמקייס. משחק תחתית חשוב (קובי אליהו)

מבחן רציני ראשון למכבי חיפה מול האלופה, ראשל"צ בכוננות ספיגה, הדרבי של אוניברסיטת ת"א וקרב תחתית מסקרן - זה מה שיהיה במחזור השלישי המרתק של ליגת acer בכדורגל באולמות, שייערך בשבת הקרובה החל מ-18:30 באולם "גן נחום" בראשל"צ.

מכבי חיפה החזקה תפגוש את האלופה אס"א בן גוריון באר שבע, שהוכיחה במחזור שעבר, והרבה בזכות חזרתו של אבי כליף בן ה-38, שהיא קבוצה עם הרבה ידע והניסיון, ועדיין אחת הקבוצות הטובות בליגה.

עבור הירוקים, שזו עבורם עונת הבכורה בכדורגל באולמות, יהיה זה המבחן ראשון ואמיתי, שיבהיר האם היא אכן קבוצה שראויה להתמודד בצמרת. הירוקים לא נחו וניצלו את שבוע פגרת חג הפורים על מנת לבקר ניצולי שואה ולקיים את מצוות החג עם משלוחי מנות.

מכבי נחלת יצחק ת"א, אוניברסיטה לכדורגל באולמות שנולדה מתוך ינשופי אס"א ת"א, ששייכת לאוניברסיטת ת"א, תפגוש את יריבתה לדרבי משפחות. כולם חברים של כולם, אבל על הפרקט חניכיו של ירון נצר ירצו להוכיח שהם הקבוצה הבכירה יותר לעומת האלופה מלפני שנתיים, שנמצאת במשבר גדול - נחלת יצחק רשמה רק שער אחד בלבד בשני משחקים.

מ.כ.א ראשל"צ תנסה לעצור את ההתקפה האימתנית של המוליכה הפועל ירושלים, שבמאזנה שני ניצחונות ו-24 שערים. הירושלמים המאוחדים ינסו להוכיח שהם מבקיעים בצרורות גם מול הקבוצות המובילות בענף וראשל"צ מנגד תנסה שלא לרשום הפסד שני רצוף.

מכבי חיפה אולמות (ONE)
שחקני מכבי חיפה באולמות מעניקים משלוחי מנות לניצולי שואה
 

המאמן מעיר היין, יאיר אלמקייס, ינסה לפתור את הבעיות בהגנה שספגה תשעה שערים במחזור שעבר (הפסד 9:3 לבן גוריון ב"ש) ויהיה מעניין לראות האם הוא יפתח עם שוער הנבחרת עידן כץ או עם טוביה קוז'יקרו, משל בוריס קליימן ודני עמוס.

יחד עם זאת, ייערך על הפרקט קרב התחתית בין עירוני פתח תקווה לאינטר ת"א. הקבוצה מאם המושבות תנסה לברוח מהמקום שמוביל לירידת ליגה על חשבונה של הקבוצה החלשה ביותר עד כה. פ"ת כבר הביסה את אינטר במהלך אחד ממשחקי ההכנה שלה לעונה, השאלה היא האם חניכיו של אנדריי אסולין יעשו זאת שוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */