יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:56

ציון צמח: כואב מאוד לרדת ליגה, נקשרתי למועדון

קשר פראלימני היה שותף לירידת הליגה של קבוצתו לראשונה מזה 44 שנים: "כמעט עשינו את הבלתי ייאמן. יש לי הצעות מקפריסין, לא פוסל חזרה לישראל"

|
ציון צמח במדי פארלמיני בימים יפים יותר
ציון צמח במדי פארלמיני בימים יפים יותר

הקשר ציון צמח היה שותף אמש (רביעי) לירידת הליגה של פראלימני הקפריסאית. הקבוצה מהאי השכן נשרה לליגת המשנה לראשונה מזה 44 שנים כשהקשר שותף ל-14 דקות במשחק האחרון של העונה מול אתניקוס אכנאס שהסתיים ב-1:1.

צמח, שפתח את העונה בהכח ר"ג מהליגה הלאומית הצטרף לפראלימני בחלון ההעברות של חודש ינואר והשתלב בצורה מצוינת בקבוצה. הקשר ששותף בשמונה משחקי ליגה ועוד שלושה בגביע, כבש שער אחד ובישל עוד שניים בקבוצה של ניקוס אנדרוניקו.  

חשוב לציין כי לפני שצמח הגיע לקבוצה, היא השיגה ניצחון אחד בלבד ב-17 משחקי ליגה אבל מאז החיזוק שלה בחודש ינואר, צברה הקבוצה חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בתשעת המשחקים האחרונים של העונה.

"זה כואב מאוד לרדת ליגה ובטח עבורי כי נקשרתי מאוד למועדון הזה ולאנשים כאן", אמר צמח, "הגעתי לקבוצה בינואר כשהיינו במרחק של 14 נקודות מהקו האדום וסיימנו את העונה בהפרש של נקודה אחת. כמעט עשינו את הבלתי ייאמן אבל זה עדיין כואב".

צמח הוסיף: "עשינו תוצאות טובות מאוד מאז שהגעתי וגם מבחינה כלכלית מדובר במועדון מאוד מסודר והכסף שולם אפילו לפני הזמן. השתלבתי מצוין והאמת שיש לי כמה הצעות לעונה הבאה בקפריסין. אני אשב עם הסוכן שלי ונקבל את ההחלטה הכי טובה".

בהתייחס לשאלה אם הוא מתכוון לחזור לישראל אמר: "אני לא פוסל כלום אבל המטרה שלי כרגע היא להישאר בחו"ל. רמת הכדורגל בקפריסין דומה מאוד לליגת העל. מבחינת מהירות וכוח היא עולה לדעתי על רמת הכדורגל בישראל למרות שליגת העל היא טכנית יותר".  

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */