יום שני, 08.07.2024 שעה 09:22

אלון חזן: בניון יוכל למכור הרבה מנויים בב"ש

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו באפשרות שבניון יחזור לבירת הנגב. חיים שאבו: "חייבים לצבור נקודות כדי להישאר בליגה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

עסקנו במעצרו של מנכ"ל בליגת העל במסגרת פרשת סחיטה באיומים של אנשי עסקים שנמצאת בחקירה של משטרה ישראל. שוחחנו עם כתב הפלילים של וואלה, אבי אשכנזי שהסביר מה קורה בפרשה.

אבי, מה קרה הבוקר ועל מה המנכ"ל הידוע נעצר?
"הסיפור החל לפני כחודשיים כשהמשטרה התחילה לבדוק את החשוד המרכזי בפרשה, שכבר ריצה עונשי מאסר בעברו. על פי החשד אותו חשוד סחט מספר אנשי עסקים תוך כדי שימוש באלימות, בחלק מהמקרים מדובר באלימות קשה. במשטרה צריכים לבדוק עם שיתוף הפעולה עם החשוד המרכזי נעשה בשיתוף פעולה מרצון או מתוך סחיטה. המשטרה עצרה עשרה חשודים ועוד 20 עוכבו לחקירה. אותו מנהל קבוצה על פי החשד היה במערכת יחסים עם החשוד העיקרי".

במה המנכ"ל הידוע מהכדורגל חשוד?
"לאותו מנכ"ל היו עסקים משתופים עם החשוד, מנכ"ל הקבוצה היה חייב לחשוד כספים, והם פשוט דרשו את הגביה של הכסף באמצעות אלימות".

אלון חזן: "יוסי  צריך לחשוב על חזרה גם לחיפה ולא רק לב"ש"
שוחחנו עם איציק זוהר ואלון חזן לגבי האפשרות שיוסי בניון יחזור בעונה הבאה לשחק במועדון נעוריו, הפועל ב"ש, כפי שחשפנו לראשונה ב-ONE.

איציק זוהר: "אלונה מתחילה לאהוב את מה שהקבוצה עשתה העונה, ורוצה ליצור המשכיות לזה גם בעונה הבאה עם יוסי בניון. אני חושב שזה החלטה טובה בשביל סיום הקריירה של יוסי. במקומו של בניון הייתי חוזר להפועל ב"ש".

אלון חזן: "אני רואה את ההצעה של אלונה כנכונה לחלוטין. ב"ש הפכה לקבוצת צמרת וכשהיא תיכנס בקרוב לאצטדיון החדש ועם יוסי בניון יגיע הם יוכלו למכור המון מנויים. מבחינה מקצועית, יוסי יכול לתרום משמעותית לב"ש אבל אני חושב שאם יוסי יחליט לחזור לארץ אז הוא יחשוב גם על האפשרות לחזרה למכבי חיפה. הוא צריך לבחון את שתי ההצעות".

אלון חזן. &qout;יוסי יצטרך לחשוב גם על האפשרות לחזור לחיפה ולא רק לב&qout;ש&qout;
אלון חזן. "יוסי יצטרך לחשוב על האפשרות לחזור לשחק בחיפה ולא רק על ב"ש"
 

חיים שאבו: "חייבים לצבור נקודות כדי להישאר בליגה"
הפועל רמת השרון הפסידה 2:1 למכבי חיפה, והיא תתמודד בפלייאוף התחתון על מנת להישאר עונה נוספת בליגת העל. שוחחנו עם מאמן רמת השרון, חיים שאבו.

חיים, אחרי המשחק אמרת שהגיע לכם תיקו, אתה עדיין חושב ככה?
"אחרי שראיתי את השידור החוזר אני משוכנע שהגיע לנו לפחות נקודה אחת. אנחנו חייבים לצבור נקודות מעכשיו כדי להישאר. כבר לא מעניין אף אחד אם היינו טובים או לא, צריך לצבור נקודות. נבוא לפלייאוף התחתון במטרה לנצח כל משחק ואני מקווה שנעשה את זה לא משנה אם זה בבית או בחוץ".

חיים שאבו. &qout;חייבים לצבור נקודות כדי להישאר בליגה&qout; (שי לוי)
חיים שאבו. "חייבים לצבור נקודות כדי להישאר בליגה" (שי לוי)
 
נימני: "אם הפועל לא תספוג מוקדם היא תוכל לעמוד מול מכבי"
התכוננו כמובן לדרבי הכדורגל של תל אביב כאשר הפועל תנסה לקלקל למכבי ולהחזיר מעט מן הכבוד בבלומפילד. שוחחנו עם  אבי נימני ועם שייע פייגנבוים לקראת המשחק הגדול.

אבי נימני: "קבלת ההחלטות של רן בן שמעון לגבי השחקנים הזרים לא הייתה טובה העונה. הם לא הצליחו בהפועל והמועדון טעה ב-90% אחוז משחקני הרכש שהגיעו. רן מאמן מצויין אבל השנה הזאת הוא לא הצליח. מכבי לא בכושר הטוב שהיא הייתה מלפני חודשיים ואם הפועל לא תספוג גול ברבע שעה הראשונה היא תוכל לעמוד מול מכבי. אני חושב שלמכבי יש יתרון בדרבי הזה, אבל בדרבי הכל יכול להיות".

שייע פייגנבוים: "להפועל אין דרך, המזל שלהם הוא שבהתקפה יש להם שחקנים טובים, כי ההגנה שלהם חלשה. חוסר היציבות שלהם בהגנה זו בעיה גדולה. הכל עובד בהפועל על מזל. אם סוזה לא היה עושה את הרוטציות אז הפער היום היה עומד על 15 נקודות בפסגה". 

ייני וזהבי (רדאד ג´בארה)
ייני וזהבי (רדאד ג´בארה)
 

אריה אלטר: "אם לא יגיע רוכש לפ"ת, לא תיהיה לה זכות קיום"
הפועל פ"ת אומנם מדורגת במקום השני בליגה הלאומית, אבל שחקני הקבוצה שובתים בגלל הבעיות הכלכליות שעוטפות את המועדון. שוחחנו עם יו"ר איגוד השחקנים, אריה אלטר.

אריה, ספר לנו מה הסיפור בהפועל פ"ת?
"אנחנו מנסים להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. שחקנים לא קיבלו משכורות כבר חודשיים, והם החליטו לשבות בשלב הזה. זה כמו הבעיה שהייתה עם אום אל פאחם בתחילת השנה. ברגע שאנשים מתחייבים אבל לא שמים ערבויות אמיתיות אז יש כאן בעיה".

מה צריך לעשות כדי שהקבוצה תחזור לפעילות סדירה? 
"כל החובות שנוצרו זה סה"כ מכספים שותפים ומשכורות, לא היה למועדון חובות עבר. ביום שאבי ללוז אמר שאין לו את היכולת להעביר לבקרה את הכסף אמרתי שצריך למצוא לזה פיתרון ולמצוא לקבוצה רוכש או למכור שחקנים. אם לא יגיע בעלים שישקיע כלכלית במועדון, לא תיהיה לו זכות קיום. יש הוצאות שוטפות כמו משכורות, החזקת מתקן אימונים ומגרש ואי אפשר להתנהל בלי כסף"

אריה אלטר. &qout;אם לא יגיע רוכש לקבוצה, לא תיהיה לה זכות קיום&qout; (חגי ניזרי)
אריה אלטר. "אם לא יגיע רוכש לקבוצה, לא תיהיה לה זכות קיום" (חגי ניזרי)
 
.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */