יום רביעי, 03.07.2024 שעה 18:46
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

רייט לא בסגל, פרנקו: הקלפים מתערבבים מחדש

הפועל י-ם תפגוש ב-20:20 את חיפה בפעם השנייה בשבוע, גארד האדומים ייעדר, קיצ'ן ישחק. ראשל"צ עם ג'ונסון מול חולון, תחרויות תחפושות במגרשים

|
שחקני הפועל ירושלים משמחים ילדים
שחקני הפועל ירושלים משמחים ילדים

פתיחת הסיבוב השלישי בליגת העל ומחזור פורים 2014 ייפתח הערב (ראשון) עם חמישה משחקים ביניהם אחד בבית העליון וארבעה במסגרת הבית התחתון כאשר הדרבי התל אביבי ייערך ביום שני בהיכל נוקיה. 

ממנהלת הליגה נמסר כי כמיטב המסורת, כל משחקי מחר ויום ב' ייערכו באווירה פורימית חגיגית, כאשר השחקנים יעלו להצגת השחקנים עם מסיכות וחטיפי שוקולד יחולקו לקהל באחת מהפסקות המשחק. בהפסקות המחצית תיערך בכל משחקי המחזור תחרות תחפושות נושאת פרסים. 

אחרי שהשלימה העפלה מרשימה לרבע גמר היורוקאפ לראשונה מאז 2010 כשדרסה את אולם הגרמנית, הפועל ירושלים תארח ב-20:20 את מכבי חיפה בשחזור מחזור הנעילה של העונה הסדירה והמפגש השני בבירה בתוך שבוע בין שתי הקבוצות.

במחזור הקודם כזכור גברו חניכיו של דני פרנקו על אלו של בראד גרינברג הרבה בזכות תצוגת קליעות היסטורית של הגארד דגן יבזורי שרשם שיא קריירה של 36 נקודות ובדרך קטף את תואר מצטיין השבוע. לאחר שחרורו של הגארד המאכזב, דויד קוביאן, למכבי אשדוד, הרכש האמריקאי, טרנס רודריק, יערוך הופעת בכורה במדים הירוקים.

״אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה לקראת משחקי הפלייאוף", אמר דני פרנקו, "אנחנו בעונה נהדרת ונמצאים בזכות בין ארבע הגדולות והאתגר גדול. אחרי הניצחון שלנו במלחה בשבוע שעבר, אנחנו חוזרים שוב לירושלים והקלפים מתערבבים מחדש. נצטרך שוב לעשות אחד את השני טובים יותר בשני צידי המגרש בכדי לנצח".

מנגד, גארד האדומים, ברייסי רייט, שהשתלב באופן מצויין ברוטציה של הירושלמים והצטיין בניצחון על הגרמנים, ספג פגיעה ברגל נגד אולם ולא יהיה בסגל למשחק כאשר במקומו יירשם בטופס מייק ברוסביץ׳. הרכז דרווין קיצ׳ן שהמריא בשבוע שעבר לארה״ב להשתתף בניחום אבלים על סבתו שהייתה דמות מרכזית בחייו , נחת בארץ וישתתף במשחק.

ברייסי רייט (משה חרמון)
ברייסי רייט. לא יהיה בסגל במשחק (משה חרמון)
 

"שיחקנו מול חיפה רק לפני שבוע ולמרות שעלינו לרבע גמר היורוקאפ, אנחנו זוכרים היטב את המשחק הזה", ציין ג'וש דאנקן, "התצוגה ההגנתית שלנו הייתה רעה בלשון המעטה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג 99 נקודת בבית ולצפות לנצח. אנחנו מודעים לכך שהגענו לשלב של העונה בו כל משחק קובע״.

בתוך כך, במסגרת הפעילות הקהילתית של האדומים, שחקני הקבוצה ביקרו במחלקות הילדים של ביה"ח שערי צדק בעיר וחילקו משלוחי מנות לילדים לכבוד חג הפורים באדיבות קו אופ שופ. הירושלים שרו, רקדו והקפיצו יחד עם הליצנים הרפואיים את ילדי המחלקות השונות.

״שירות הוא משהו שכל אדם חייב לחוות", אמר בראד גרינברג על הביקור, "|זו זכות שלנו לשרת את הקהילה על המגרש ומחוצה לו. המעורבות הקהילתית של הקבוצה גורמת לי תחושת גאווה". המאמן דיבר לקראת המשחק: "המשחק האחרון מול חיפה השאיר לנו טעם מר בפה. אמנם קלענו 93 נקודות אבל לא היינו מחוברים מספיק בהתקפה. ההגנה שלנו הייתה חסרת השראה ואפשרנו ליריבה יותר מדי זריקות חופשיות ואפשרויות חדירה בקו ישיר לסל. הפגנו שיפור משמעותי בהגנה נגד אולם ואני מקווה שנמשיך להציג יכולת הגנתית טובה״.

גרינברג (יניב גונן)
גרינברג. מוכן למשחק נוסף (יניב גונן)
 

טריי ג'ונסון יערוך בכורה, ברנר: "השתפרנו כקבוצה"
מכבי ראשל"צ תנדוד לאולם הפחים למפגש חוזר מהשבוע שעבר מול הפועל חולון, שם הפסידה 79:70. קבוצתו של צביקה שרף תציג את הגארד האמריקאי המצויין, טריי ג'ונסון, כאשר במועדון מאמינים שמדובר בחיזוק משמעותי ושהסקורר המוכשר יתרום ויסייע לקבוצה להינצל מירידה ולהישאר בליגה. מי שלא יתלבש ויעזוב את הקבוצה עם הגעת שני הצדדים לסיכום פיצוי כספי הוא הקלע בראיין הופקינס.

״אנחנו יוצאים בפעם השנייה בתוך שבוע שבוע למשחק בחולון מול קבוצה טובה ומאומנת, באחד אולמות הביתיים ביותר בארץ", אמר עוזר מאמן ראשל"צ, שמוליק ברנר, "אנחנו מרגישים שכקבוצה השתפרנו ועשינו צעדים קדימה בחודשים האחרונים, אך לצערנו בשבוע שעבר זה לא הספיק. בשביל לנצח בחולון נצטרך לבוא עם אנרגיות ולשמור על ריכוז ואגרסיביות במשך 40 דקות״.

קרבות התחתית מתחילים להתחמם והקבוצות שולפות ציפורניים גם מחוץ למגרש כאשר הכתומים ניסו לטרפד את מעברו של דויד קוביאן מחיפה לאשדוד מולה ראשל״צ נאבקת על הירידה. נציגי ראשל״צ פנו לאנשי האיגוד וניסו למנוע את הגעתו של הגארד דרומה, אך ללא הצלחה. 

צביקה שרף (רדאד ג´בארה)
צביקה שרף. מפגש קשה מול חולון (רדאד ג´בארה)
 

בחולון מאמינים ביכולת השחקנים לרושם ניצחון כפול בתוך שבועיים על שרף וחניכיו וסיפרו כי כל השחקנים דרוכים לקראת המשחק וכי האימון המסכם התנהל באופן רציני ומקצועי ביותר. 

משחקים נוספים: בני הרצליה - עירוני נס ציונה (פרסטון נואלס שב מארה״ב ויתלבש למשחק), הפועל אילת - ברק נתניה, גלבוע/גליל (ריק ג׳קסון שמתח את הרצועה הצידית בברך לא יתלבש, ד׳שון סימס לא התאמן, סובל מדלקת ביד ובספק) - מכבי אשדוד (דויד קוביאן לא יתלבש להתמודדות).

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */