יום רביעי, 03.07.2024 שעה 18:37

אברהם פאס חוגג את שער הניצחון (רדאד ג`בארה)

שמו עליהם פאס: צפו ב-0:1 של סכנין על בית"ר

אברהם פאס נתן לבלבול 3 נק' עם שער נפלא (83) למרות יכולת חלשה, טונייס הורחק (72). סכנין עלתה למקום ה-5, החלום האירופי בחיים. צפו בתקציר

יום שבת, 15/03/2014, 19:30אצטדיון טדי - 5,000 צופיםליגת העל - מחזור 26
בני סכנין
שער אברהם פאס (83)
הסתיים
0 1
שופט:(ציון: 8)
כרטיס אדום אנדרס טונייס (72)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל רעננה
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש
  • הפועל חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי פ"ת
  • בני יהודה
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 2 - 1
  • מכבי חיפה
  • הפועל ת"א
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

כדורגל חלש מאוד וכמה אירועים לא נעימים לא הפריעו לבני סכנין לחגוג הערב (שבת) את חג הפורים באצטדיון טדי, עם 0:1 קטן אך יקר על בית"ר ירושלים, זאת במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, הנועל את העונה הסדירה.

בזכות שלוש הנקודות היקרות הצליחה החבורה של מרקו בלבול להשאיר את החלום האירופי בחיים וטיפסה למקום החמישי בטבלה. החבורה של רוני לוי, שלפרקים הייתה טובה יותר מיריבתה המושבעת, יצאה מאוכזבת מאוד מהאצטדיון הביתי אחרי ששוב לא הצליחה לנצח את סכנין, ולמעשה לא עשתה זאת מאז ינואר 2010.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה יחסית של הירושלמים, שהיו קרובים יותר לשערו של מחמוד קנדיל אבל מיעטו למצוא את מסגרת שערו. מנגד, סכנין ניסתה לעקוץ בהתקפות מתפרצות אך השאירה את אריאל הרוש מחוסר עבודה כמעט לחלוטין.

הדקות החלשות המשיכו גם במחצית השנייה, אבל התעוררות מסוימת נרשמה בצד המארח. בדקה ה-72 בית"ר נשארה בעשרה שחקנים אחרי פגיעה של הבלם אנדרס טונייס במוחמד גדיר, שעלתה לו בכרטיס אדום ובהרחקה מהמגרש.

צפו ב-0:1 של סכנין על בית"ר בטדי

לסכנין לקחו 11 דקות כדי לנצל את החסרון המספרי. בדקה ה-83 כדור נפלא של מוחמד כליבאת מצא את הבלם הספרדי, אברהם פאס, ששלח בראשו את הכדור אל הרשת של הרוש ונתן לאורחים את הנקודות החשובות.

אירוע לא נעים נרשם לפני המשחק, כאשר אחד מהאוטובוסים של אוהדי סכנין עוכב לבידוק והאוהדים האורחים איחרו להיכנס למשחק ב-10 דקות. האוטובוס נלקח לגן החיות ושם ביצעה המשטרה בידוק, לאחר שלטענת המשטרה נזרקו בקבוקים של שתייה חריפה מהאוטובוס והאוהדים היו שתויים. בהמשך שוחררו האוהדים לטדי ובדקה ה-10 הם נכנסו, עקב לחץ של אבו יונס.

אוהדי סכנין (רדאד ג´בארה)
אוהדי סכנין. חגגו בטדי (רדאד ג´בארה)
 

מסכנין נמסר, עוד לפני שהאוטובוס שוחרר: "אנו מקווים שכמו שהיה בדוחא לפני שנתיים והמשחק עוכב ל-15 דקות בגלל שאוהדי בית"ר עברו בידוק במשטרת משגב, גם כאן המשחק יעוכב עד להגעת אוהדי סכנין. יו״ר סכנין נתלווה לאוטובוס של האוהדים והוא איתם שם ברגע זה". לצערם של הסכנינאים, בטדי לא חיכו להם והאוהדים איחרו למשחק.

מחצית ראשונה
השופט זיו אדלר הוציא לדרך את המשחק לעיני 5,000 צופים.

אוהדי בית&qout;ר ביציע (רדאד ג´בארה)
אוהדי בית"ר ביציע (רדאד ג´בארה)
 

פרצופים מוכרים ביציע (רדאד ג´בארה)
פרצופים מוכרים ביציע (רדאד ג´בארה)
 

אוהדות ביציע (רדאד ג´בארה)
אוהדות ביציע (רדאד ג´בארה)
 

דקה 10: האווירה הפורימית ביציעים לא ממש השפיעה על שתי הקבוצות, שפתחו את המשחק באופן לא משכנע, עם יתרון קל לאורחים מסכנין. כבר בפתיחה נרשם רגע מכוער במיוחד כשאנדרס טונייס ירק לעברו של מוחמד גדיר, אירוע שנעלם מעיניו של אדלר.

דקה 17: הירושלמים הגיעו לחצי הזדמנות כשניסו קפילוטו התרומם מעל כולם בכדור קרן ונגח מתוך הרחבה, אך הכדור שלו עלה גבוה מעל השער.

שי חדד מול מוחמד כליבאת (רדאד ג´בארה)
שי חדד מול מוחמד כליבאת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 20: מהלך נהדר של הירושלמים, שהחל באגף שמאל, הסתיים במסירת עקב נהדרת של שלומי אזולאי לבראיין ז'ונס. האחרון בעט כדור חזק מסף הרחבה, אבל שלח אותו ליציע. 

דקה 29: בית"ר הגבירה את הלחץ וסוף סוף גרמה לקנדיל למתוח את אבריו. קריאף שלח מאגף ימין כדור טוב למרכז הרחבה, ג'ונס בעט באקרובטיות אבל שלח את הכדור למרכז השער וקנדיל הדף.

דדי בן דיין רודף אחרי שלומי אזולאי (רדאד ג´בארה)
דדי בן דיין רודף אחרי שלומי אזולאי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 33: התקפה מתפרצת של סכנין הביאה למצב קורץ ראשון לזכות האורחים. מוגרבי מצא בכדור עומק את כליבאת, שעמוק בתוך הרחבה התמהמה ואיפשר להגנה הצהובה להוציא את הכדור לקרן.

דקה 41: סכנין כמעט עלתה ליתרון מפתיע. כדור קרן של האורחים הסתיים בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, שי חדד שחיכה על קו השער הגיב טוב ומנע מהאדומים יתרון.

דדין בן דיין בועט, ג´ונתן וילה בעקבותיו (רדאד ג´בארה)
דדין בן דיין בועט, ג´ונתן וילה בעקבותיו (רדאד ג´בארה)
 

מחצית שנייה
דקה 51: גם החלק השני של המשחק נפתח בקול ענות חלושה. דושאן מטוביץ' העיר את הקהל בטדי עם בעיטה מסובבת נפלאה לעבר השער של קנדיל, שטסה קרוב מאוד לחיבורים אבל יצאה החוצה.

דקה 57: חבל מאוד שהאירועים המרכזיים במשחק פשוט לא קשורים לכדורגל. דדי בן דיין הלם בראשו של אופיר קריאף, שנשאר לשכב על הדשא במשך כמה דקות. אדלר, שככל הנראה לא שם לב לתקרית, לא העניש את המגן של סכנין, שהיה חייב לראות כרטיס.

קפילוטו נוגח (רדאד ג´בארה)
קפילוטו נוגח (רדאד ג´בארה)
 

דקה 66: דקות חלשות מאוד בטדי. איציק כהן ניסה בעיטה אלכסונית מ-15 מטרים, קנדיל לא התקשה וקלט. אם במחצית קיוונו לשיפור ביכולת, המצב על הדשא בעיר הבירה רק הולך ומדרדר.

דקה 72: בית"ר נשארה ב-10 שחקנים. אנדרס טונייס פגע בלי כדור במוחמד גדיר וראה את הכרטיס האדום של אדלר. אולי זה יעיר את השחקנים האדומים?

טונייס רואה את הכרטיס האדום (רדאד ג´בארה)
טונייס רואה את הכרטיס האדום (רדאד ג´בארה)
 

דקה 78: דווקא עכשיו בית"ר מתעוררת? בריאן ג'ונס ניצל הרחקה לא טובה של הגנת סכנין אחרי כדור קרן ובעט חזק, קנדיל התעופף ומנע שער נפלא מהרכש של אלי טביב.

דקה 83: 0:1 לבני סכנין. אברהם פאס ניצל הגבהה מצוינת של מוחמד כליבאת מאגף ימין כדי לנגוח כדור מדויק לרשת של הרוש ולרוץ לחגוג. קשה לראות את בית"ר חוזרת מזה.

שחקני סכנין חוגגים את השער של פאס (רדאד ג´בארה)
שחקני סכנין חוגגים את השער של פאס (רדאד ג´בארה)
 

שחקני סכנין חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני סכנין חוגגים בסיום (רדאד ג´בארה)
 

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (עומר אצילי, 88), אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מטוביץ', ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, איציק כהן (אבירם ברוכיאן, 68), בראיין ג'ונס (מושיקו לוגסי, 81) ושלומי אזולאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, מורן שושן, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, כריסטיאן הידאלגו (אחמד קאסום, 81), פיראס מוגרבי (עלי עותמאן, 90) ומוחמד גדיר (חורחה אלונסו, 93).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו