יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:38

פדרר ודולגופולוב בחצי גמר האינדיאן וולס

השווייצרי גבר 5:7 ו-1:6 על אנדרסון ויפגוש במדיחו של נדאל, שהעיף את ראוניץ' עם 3:6 ו-4:6. נשים: נה לי גברה על סיבולקובה ותפגוש את פלאביה פנטה

|
פדרר. בדרך לעוד תואר? (רויטרס)
פדרר. בדרך לעוד תואר? (רויטרס)

רוג'ר פדרר ואלכסנדר דולגופולוב, עלו הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי גמר טורניר האינדיאן וולס.

פדרר, אלוף הטורניר ארבע פעמים, עלה לחצי הגמר פעם השמינית בקריירה כשגבר על קווין אנדרסון מדרא"פ 5:7 ו-1:6.

פתיחת המשחק היתה שקולה ופדרר השיג את השבירה רק בסיום המערכה הראשונה. במערכה השנייה השמיני בעולם כבר שלט, שבר פעמיים, והשלים את המשימה תוך שעה ותשע דקות.

כעת יתייצב מול פדרר, שכרגע מול ההחלשות של חבריו לצמרת, והזכייה בטורניר דובאי, נראה כפיבוריט לזכייה בטורניר, אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה שהעיף בשמנית הגמר את נדאל, ומאז ממשיך קדימה. האוקראיני ניצח הלילה די בקלות את מילוש ראוניץ' הקנדי 3:6 ו-4:6 ועלה לראשונה בקריירה שלו לחצי גמר בטורניר מסדרת המסטרס היוקרתית.

ראוניץ' הוליך 0:3 במערכה השנייה, רק כדי לראות את דולגופולוב מבצע מהפך וחוזר ל-3:4 בדרך לניצחון.

נה לי ופלביה פנטה בחצי הגמר
נה לי, אלופת אוסטרליה והמדורגת שנייה בעולם, עלתה  לחצי גמר טורניר האינדיאן וולס כשגברה במשחק מרתק ששחזר את הגמר במלבורן על הסלובקית דומיניקה סיבולקובה, 3:6, 6:4 ו-3:6 אחרי כשעתיים וחצי של טניס צמוד.

הסינית, שבהיעדרה של סרינה, מדורגת 1 בטורניר, השיגה שבירה ל-1:3 במערכה הראשונה, שמרה על היתרון ושברה שוב ל-3:6 כדי לזכות במערכה הראשונה.

הסלובקית נמוכת הקומה, המדורגת 11 בעולם, השיבה מלחמה במערכה השנייה, שברה ל-1:2, ושוב ל-1:4, בדרך ל-1:5. לי חזרה עם שלושה משחקונים רצופים ל-4:5, אבל הסלובקית הצליחה בהזדמנות השנייה להגיש למערכה וסגרה 4:6. 

נה לי (רויטרס)
נה לי. תחכה בחצי הגמר לפנטה (רויטרס)
 

סיבולקובה שברה בפתיחת המערכה השנייה ל-0:1, אבל לי התאוששה מיד שברה חזרה ועלתה ל-1:2. במשחקון הבא, הארוך במשחק, סיבולקובה הצילה חמש נקודות שבירה ושברה ל-2:2 . השבירה הבאה הגיעה במשחקון השמיני, לי שברה ל-3:5 והצליחה להגיש למשחק מבלי להסתבך.

בחצי הגמר תחכה ללי פלביה פנטה מאיטליה שבגיל 32 פורחת מחדש. האיטלקיה ששהתה בטופ 10 לפני מספר שנים, ושקעה עקב פציעה אל המאייה השנייה בעולם, הגיעה באוגוסט לחצי גמר אליפות ארה"ב ומשם היא ממשיכה להגיע לשלבים האחרונים בכל טורניר גדול. הלילה פנטה ניצחה את האמריקנית הראשונה ברבע גמר הטורניר מאז 2008, סלואן סטיבנס, 4:6, 7:5 ו-4:6 אחרי מאבק דרמטי בן שעתיים ו-26 דקות.

האיטלקיה שברה ל-3:4 במערכה הראשונה וזכתה בה. פנטה כבר הוליכה 4:5 במערכה השנייה כשהיא מגישה למשחק, אבל אז סטיבנס התאוששה, שברה ולקחה עם 5:7 את המערכה השנייה ועם המומנטום כבר הוליכה 0:3 במערכה השלישית, אבל פנטה חזרה בגדול ל-3:3, שברה בהמשך ל-4:5 והפעם הצליחה להגיש לנצחון בלי להסתבך. בחצי הגמר השני שנקבע כבר אתמול, יתעמתו סימונה האלפ מרומניה ואגה רדוונסקה מפולין.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */