יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:00

רמלה ניצחה 60:77 את רמה"ש בקלאסיקו הנשים

הבנות של עדן ענבר גברו על אלה של אורנה אוטספלד והבטיחו את המקום הראשון בסיום הליגה הסדירה. אשדוד גברה 66:69 על רמת חן ותסיים שנייה

|
עדן ענבר. הבטיח את המקום הראשון (חגי ניזרי)
עדן ענבר. הבטיח את המקום הראשון (חגי ניזרי)

מחזור לפני סיום הליגה הסדירה, הצליחה הערב (רביעי) אליצור רמלה לגבור על רמה"ש בקלאסיקו של כדורסל הנשים. רמלה ידעה שניצחון יבטיח את המקום הראשון ויתרון ביתיות בסדרת חצי הגמר והגמר במקרה ותעפיל.

במחצית הראשונה המפגש עוד הזכיר את ימי הזוהר בהן שתי הקבוצות נלחמו על התארים ראש בראש, אך במחצית השנייה רמלה לחצה פתחה מבערים וברחה בדרך למקום הראשון בליגה. בסיום זה נגמר ב-60:77 לבנות של עדן ענבר. קטיה לויצקי הובילה את הקלעיות של רמלה עם 15 נק', המפטון קלעה 15 לרמה"ש.

המאמן המנצח התייחס למשחק: "הניצחון הבטיח לנו את המקום הראשון ואנחנו שמחים על כך ומקווים שזה יתן לנו יתרון בהמשך". על המינוי הטרי לעמדת מאמן נבחרת ישראל, אמר "זה מרגש, זה אתגר גדול וכבוד גדול, ננסה לעמוד בציפיות.

מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד, אמרה בסיום: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, נתנו את הנשמה אבל זה לא הספיק מול רמלה החזקה".

במשחק נוסף, אחרי ההפסד בגמר הגביע הגיעה אשדוד למשחק נגד רמת חן עם כמה מסקנות, הראשונה היא שכעת נותר לשחק על התואר האחרון שעוד נשאר לה, תואר האליפות. הפסד היה מפגיש את אשדוד עם רמת חן גם בחצי הגמר, בעוד ניצחון היה משאיר לה סיכוי תיאורטי להילחם על המקום הראשון.

אורנה אוסטפלד (חגי ניזרי)
אורנה אוסטפלד. "נתנו את הנשמה, אבל זה לא הספיק" (חגי ניזרי)
 

לאחר מותחן אדיר, חצי דקה לסיום קולודני העלתה ליתרון נקודה אחרי דקות ארוכות של פיגור, שילדס עוד השוותה ל-66:66, 12 שניות לסיום, ואז בהתקפה האחרונה במשחק אברמזון מצאה את צעירי שבשלשה גדולה העניקה לאשדוד ניצחון מדהים. נעמי קולדני קלעה 14 למנצחת, קרימה קריסמס נתנה 19 למפסידה.
במשחק ללא חשיבות אמיתית לקרבות האליפות או הירידה, אלא על יוקרה שנוגעת למיקום הסופי בתום העונה, נפגשו הרצליה וראשון לציון למשחק על המקומות 5-6. לאחר מותחן הצליחה ראשון לנצח 66:72. אלכסיס גריי-לאוסן בלטה עם 18 נקודות ו-6 כ"ח בשורות המנצחת.

מאמנת הפועל ראשון לציון, שירה העליון, אמר בסיום: "פתחנו לא טוב את המשחק אבל הראנו כמה אופי יש בקבוצה הזאת ואני אומרת זאת מתחילת הסיבוב השני ,שאם היינו מתחילות את העונה עם הסגל הזה היינו מסיימות במיקום יותר גבוה בטבלה."

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */