יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:36

מכבי פ"ת תשתתף בטורניר עם לאציו ובוקה ג'וניורס

הירגעו, הלוזונים וחניכיהם ימתינו קצת. מדובר במונדיאל הפוצ'יוולי לקבוצות, בו ישתפו פעולה דייגו מראדונה ואוהד אפרת תחת השם של הקבוצה ממלאבס

|
ההזמנה לטורניר. הסמל של פתח תקווה ליד בוקה
ההזמנה לטורניר. הסמל של פתח תקווה ליד בוקה

ליגת קורונה פוצ'יוולי משוחקת בכל שנה בחוף גורדון בחודשי הקיץ, ומביאה מאות אנשים לחוף בשביל לצפות במשחקים של הספורט המאתגר.

בברזיל, כמו כל ספורט חופים, הפוצ'יוולי הוא ספורט מאוד פופולארי, וכעת מגיע מונדיאל הקבוצות שייערך בין ה-13 ל-16 במארס, בו תשתתף לא אחרת מאשר מכבי פתח תקווה.

ובכן, לא מדובר כרגע בחניכיהם של ייטב לוזון וקובי רפואה, אבל זה גם משהו. האליפות תהיה בשיטת שלושה נגד שלושה, למרות שבדרך כלל המשחק משוחק שניים מול שניים. אוהד אפרת, שבילדותו שיחק במכבי פתח תקווה, ישתף פעולה עם דייגו מראדונה ו-וולטון סילבה ששיחקו בליגת קורונה בארץ.

בארץ הסמבה יש תכונה גדולה סביב הטורניר שישוחק בגואיינה (עיירת חוף ליד הבירה ברזיליה) וישודר בכל רחבי המדינה. זו הפעם הראשונה שמתקיים מונדיאל של קבוצות, כשבשני המונדיאלים האחרונים זכו ברזיל ופרגוואי.

בטורניר ישתתפו קבוצות כמו אייאקס, לאציו, בוקה ג'וניורס ו-ואסקו דה גמה. אוהד אפרת אמר ל-ONE מברזיל: "דייגו מרדונה ו-וולטון סילבה שמשחקים בליגה בישראל בשנים האחרונות ידועים בברזיל, אז פנו אליהם מברזיל שיעשו את הקישור ויזמינו קבוצה מישראל. הם פנו אליי וכמובן שלא יכולתי לסרב".

פוצ´י (ONE)
אוהד אפרת עם דייגו מראדונה
 


"הייתי צריך להביא תלבושת של קבוצה שנייצג מישראל כי זה אליפות העולם למועדונים כביכול, אז פניתי לחבר שלי דור מליחי שהוא אחיין של משפחת לוזון והם הסכימו בשמחה".

"האמת היא שההתרגשות מאוד גדולה, זה מיטב השחקנים של העולם. המון שחקנים שאני צופה בהם באופן קבוע ביוטיוב משחקים בטורניר ואני רואה את ההתרגשות של שחקנים ואנשים שקשורים לענף מהטורניר. רמת העניין שהוא מספק בברזיל היא גבוהה, אני גאה ונרגש בו זמנית", סיכם אוהד.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */