יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:08

ישראל תארח את אליפות אירופה במיני פוטבול

בנובמבר הקרוב אילת תארח את הטורניר, בו ייקחו חלק 24 נבחרות, ביניהן ספרד, איטליה, גרמניה ואנגליה. שגריר הטורניר, ג'ובאני רוסו: "חגיגה גדולה"

|
ג´ובאני רוסו. נבחר לשגריר הכבוד
ג´ובאני רוסו. נבחר לשגריר הכבוד

"מדינת הכדורגל", החברה בארגון המיני פוטבול האירופי, זכתה במכרז האירופי לאירוח אליפות ה-6*6 שתיערך בנובמבר השנה בקניון האייס-מול אילת.

באליפות תשתתפנה 24 נבחרות, ביניהן ספרד, איטליה, גרמניה, אנגליה, רוסיה, אירלנד, קרואטיה, רומניה, בולגריה, סלובניה, סלובקיה, הונגריה ומדינות נוספות. ארגון EMF - European Minifootball Federation הכריז בכינוסו בפולין על זכייתה של ישראל באירוח הטורניר.

את המכרז הישראלי הובילה "מדינת הכדורגל" הנמצאת בין מייסדות הארגון האירופי למיני-פוטבול, והשבוע, בכינוס של הארגון בפולין, זכתה ההצעה הישראלית פה אחד באירוח הטורניר, שייערך בקניון האייס-מול באילת.

האירוע יקום בהשקעה של שלושה מליון ש״ח, וקניון האייס-מול יהפוך במשך עשרה ימים מזירת קרח למגרש מיני-פוטבול.

עיריית אילת התגייסה כבר לטובת הטורניר, כך גם משרד התרבות והספורט. במדינת הכדורגל הביעו ביטחון כי משרדי הממשלה שונים יאמצו בשתי ידיים את ההזדמנות לארח שגרירים מ-24 מדינות אירופיות ולחזק את תדמיתה של ישראל בעולם ודרך הספורט הפופולרי ביותר. יש לציין כי האליפות הקודמת, שנערכה ביוון, שודרה ברחבי אירופה הן בטלוויזיה והן באינטרנט לעיני מיליוני צופים.

מיני פוטבול (ONE)
מיני פוטבול. כך נראה המגרש
 

מנכ״ל מדינת הכדורגל, מורן גרא, אמר: ״מדינת הכדורגל שמחה על ההזדמנות לארח בישראל אליפות בינלאומית. אני בטוח שאחרי היורו שהיה בקיץ, החשיפה של אילת ושל ישראל בטורניר נוסף ולעיני 24 נבחרות מרחבי אירופה יכולה רק לתרום ולעשות טוב למדינת ישראל. זכינו בהצעה שלנו פה אחד, כל הנבחרות שמחו מאוד להגיע לישראל ואני בטוח שכל שחקן מהנבחרות שיתארחו כאן יצא מכאן שגריר טוב למדינה שלנו. יהיה טורניר שמח, כיפי, ואני בטוח שכולנו נהנה״.

ג׳ובאני רוסו, שנבחרת לשמש כשגריר הטורניר, אמר: ״כדורגל זה מקום של כיף ושל שמחה, ואני בטוח שככה גם יהיה בטורניר. יגיעו לכאן 24 מדינות מכל אירופה. תהיה פה חגיגה״.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */