יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:59

סיינט ג'ייקוב: פולן שבר את שיא השלשות בספרד

אקס הפועל י-ם צלף 12 מ-15 מחוץ לקשת בדרך ל-42 נק' ב-22 דקות על הפרקט, שבר את שיאו של אוסקר שמידט האגדי (11). בארסה דרסה את ויאדוליד 66:111

|
ג´ייקוב פולן. ערב חלומי לגארד (GettyImages)
ג´ייקוב פולן. ערב חלומי לגארד (GettyImages)

פשוט לא יאומן: רק לפני שנה ג'ייקוב פולן נזרק מהפועל י-ם והערב (שבת) הגארד האמריקאי ניפץ את שיא השלשות בליגה הספרדית בניצחון קבוצתו כיום, ברצלונה, 66:111 על נועלת הטבלה מויאדוליד במסגרת המחזור ה-22 בליגה הספרדית.

פולן, שבתחילת העונה מיעט לקבל דקות, פשוט התפוצץ עם 12 צליפות מ-15 ניסיונות מחוץ לקשת, שבר את שיאו של אוסקר שמידט האגדי (11 שלשות ב-1994) בדרך לערב מפלצתי של 42 נקודות ב-22:50 על הפרקט. הגארד אף הוסיף 1 מ-2 מהשתיים ו-4 מ-5 מקו העונשין. פרט לכך, פולן חילק שלושה אסיסטים וקטף שלושה כדורים חוזרים.

מי שסייע לו (לא בטוח שהיה צריך) היה אקס מכבי ת"א, מאצ'יי לאמפה. הסנטר הפולני סיים עם 17 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. עומארי ג'ונסון היה היחיד שהגיע למשחק אצל המארחים עם 16 נקודות.

פולן אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק נהדר עבורי, חבריי לקבוצה עשו עבודה נהדרת. במחצית לא האמנתי, אני חושב שלקח לי 3, 4 שלשות כדי להבין מה קורה. (ויקטור) סאדה אמר לי: 'אתה חם, אל תפסיק'".

ויקטור סאדה (יוסי ציפקיס)
ויקטור סאדה. דירבן את פולן בדרך לשיא המדהים (יוסי ציפקיס)
 

הגארד האמריקאי המשיך: "לאחר שצלפתי שתיים בפתיחת החצי השני, המאמנים אמרו לי שיש לי סיכוי לשבור את השיא. היה עליי הרבה לחץ אבל הכדורים המשיכו להיכנס". פולן פירגן לחבריו: "חבריי לקבוצה עשו עבודה מצוינת כדי לייצר לי מצבים נוחים לקליעה".

פולן שמר פירגון אחרון לחברו לקבוצה, צלף שלשות לא מבוטל בפני עצמו, בארד אולסן: "בארד אולסן תמיד מעורר בי השראה. היום הייתה לי תחושה כאילו כחותיו הועברו אליי".

לאחר הניצחון, בארסה התבססה במקום השלישי בטבלה עם מאזן של 16 ניצחונות מול שישה הפסדים, סגנית רק לריאל מדריד שבפסגת הטבלה (0:21) ו-ולנסיה, שעלתה למאזן 3:19 לאחר שגברה 76:85 על מורסיה (22 נק' לג'סטין דולמן|).  

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */