יום שבת, 06.07.2024 שעה 12:46

הפסד ראשון למכבי ת"א, 26:26 בדרבי של ראשל"צ

כדוריד: אחרי ההפסד בגמר הגביע, מוליכת הטבלה הפסידה לבני הרצליה 27:25. לנגליב הבקיע 3 שניות לסיום וחילץ למחזיקת הגביע הטרייה תיקו בדרבי

|
סמולר מול רוזנטל (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
סמולר מול רוזנטל (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

אחרי הזכייה בגביע המדינה ביום שלישי כשניצחה בצורה משכנעת את מכבי תל אביב בגמר, נפרדה היום (שישי) מכבי ראשון לציון בתיקו 26:26 עם הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-19 בליגת הכדוריד, בזכות שער של אמיר לנגליב שלוש שניות לסיום.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים שהובילו בסיום המחצית הראשונה ביתרון מבטיח של שישה שערים, 10:16 ונראה היה שמכבי עדיין באופוריית הניצחון מגמר הגביע ובדרך להפסד בדרבי החשוב לסער פרנקל וחניכיו.

אלא שבמחצית השנייה הצליחו החניכים של אולג בוטנקו לחזור למשחק לאט לאט, שלטו בו וחצי דקה לסיום התוצאה הייתה תיקו 25:25. על אף שער יתרון של האדומים, הצליח אמיר לנגליב למנוע הפסד ממכבי ראשל"צ, כשכבש שער דרמטי שלוש שניות לסיום.

התיקו בין הקבוצות משרת את הפועל ראשל"צ, שהבטיחה באופן מעשי את המקום השני, מה שיקנה לה יתרון ביתיות עד לגמר הפלייאוף, וככל הנראה היא עשויה לפגוש את מכבי לדרבי בחצי הגמר (אם שתי הקבוצות לא ימעדו בדרך), כאשר שתי הקבוצות מדורגות במקומות השני והשלישי, אחרי המוליכה, מכבי ת"א.  

מריאן מנסה לעצור את  (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
הדרבי הלוהט של ראשל"צ נגמר נגמר בתיקו דרמטי (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

כבשו למכבי: יואב נאמן 6, פיליפ מריאן 4, דור גבע 3, אריאל רוזנטל, אמיר לנגליב ועופר לוזון 2 כ"א, דניאל פרידמן, חן בירנבוים, אנדריי סטאריך, גל אברהם, איציק חליפי, נדב רובין ועמית סטלמן 1 כ"א.

כבשו להפועל: אבישי סמולר 7, ערן צרפתי 4, יותם טל 3, גידי שירי, טיאומיר דודר, עידן מימון, שי הרשקוביץ 2 כ"א, דן מירקוס, גיא כהן, סשה צ'ודונובסקי, טל הרשקוביץ 1 כ"א.

הדרבי של ראשל&qout;צ סיפק את הסחורה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
הדרבי של ראשל"צ סיפק את הסחורה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

הפסד ראשון העונה למכבי ת"א, ניצחון חשוב לקרית מוצקין
בני הרצליה גברה 25:27 (11:10) בבית על מכבי ת"א והנחילה לה את ההפסד הראשון העונה בליגה. השאלה הגדולה אחרי ההפסד של מכבי ת"א בגמר הגביע הייתה מה תהיה ההשפעה ביום שאחרי. בכל זאת, 18 ניצחונות רצופים בליגה ועוד שניים בגביע המדינה, והתשובה ניתנה היום. בני הרצליה מהמקום הרביעי חתומה על ההפסד הראשון של הצהובים מתל אביב.

המצטיין של המשחק היה שוער נבחרת ישראל והרצליה, גיל יעקב, בתצוגת שוערות נהדרת. המשחק היה צמוד לכל אורכו, והיה אגרסיבי מאוד. מכבי התקשתה לפתח את המשחק השוטף שלה, ועשר דקות לסיום נרשם שיוויון. הדקות האחרונות היו של הרצליה, שמעשית מבטיחה את המקום הרביעי. כן, זה אומר שאם בעוד שלושה מחזורים הקבוצות ישמרו על מקומן, ואם הן יעברו את סדרות רבע הגמר, אז צפוי לנו גם בחצי גמר הפליאוף מפגש בין הרצליה למכבי ת"א. אחרי היום, זה בהחלט יהיה מעניין. "אולי זה טוב שזה בא עכשיו", סיכם יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר.

הרבו לכבוש להרצליה: מילוש איבושביץ' ואלעד קפון 8 שערים כ"א וערן אברמוביץ' 5, למכבי ת"א: נובאק בוסקוביץ' 10 שערים, בויאן בוטוליה 6.

בוטוליה (משה חרמון)
בויאן בוטוליה (משה חרמון)
 

מכבי קרית מוצקין רשמה 22:23 חשוב בבית על נס ציונה במשחק עם הרבה משמעויות על המקום החמישי, ואחרי תקופה לא פשוטה של הפסדים בהפרשים שמוצקין לא רגילה לקבל, היא מנצחת. מוצקין עם 19 נקודות כמו חולון במקומות החמישי והשישי. נס ציונה נסוגה לחלק התחתון עם 17 נקודות, כמו של רמת השרון שהביסה את הפועל קרית אונו מהתחתית 14:26.

המחזור נפתח ביום שלישי (בעקבות משחקי הכנה של נבחרת העתודה היום ומחר בצ'כיה מול הנבחרת המקומית) עם ניצחונות של שתי העולות החדשות - הפועל אשדוד שגברה בקרב התחתית ברחובות 20:24, ושל מ.כ חולון שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה למקום ה-5, אחרי 23:27 על אס"א ת"א שגם מסובכת בתחתית.

ביום שבת יתקיימו חצאי גמר גביע המדינה לנשים: בנות הרצליה - מכבי ארזים ר"ג (15:15), מ.כ חולון - מכבי עירוני פ"ת (17:00). 
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */