יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:57

אליפות אירופה לבריכות קצרות תיערך בישראל

איגוד השחייה הצליח להביא את התחרות היוקרתית בשנת 2015 למכון וינגייט שיהפוך לכפר אולימפי. נעם צבי: "אירוע כזה בשבילנו הוא כמו אולימפיאדה"

|
שחייה. אליפות אירופה תיערך בנתניה (שי לוי)
שחייה. אליפות אירופה תיערך בנתניה (שי לוי)

איגוד השחייה בישראל, העיר נתניה, מינהל הספורט ומכון-וינגייט זכו באירוח אליפות אירופה לבריכות קצרות לשנת 2015, שתיערך במכון-וינגייט. 

התחרות שתימשך 4 ימים, תשודר ב-51 מדינות בשידור ישיר לפי הסכמים חתומים של יו"ר איגוד השחייה, עו"ד נעם צבי, שעמל שנתיים על הבאת האירוע. נעם צבי התייחס להישג ואמר: "נעשה פה מאמץ משותף של כל הגורמים שהספורט והמדינה יקרים להם בכדי להביא 110 מבכירי השחיינים באירופה לישראל ולערוך אירוע שבשבילנו הוא כמו אולימפיאדה".

"החשיפה התקשורתית לה תזכה העיר נתניה ומדינת ישראל היא חסרת תקדים בהיקפה והשחייה הישראלית תוכיח שהיא ראויה לחשיפה זו. באליפות ישראל האחרונה נופצו 51 שיאים ישראליים, בזה אחר זה, וברור שאנו נמצאים היום במלוא עוצמתנו. בפני הקהל הביתי ננסה להביא הישגים שלא חלמו עליהם קודם, כמו שעצם הבאת אליפות אירופה לישראל היתה עד כה חלום בלבד", הוסיף היו"ר.

"אנו נערכים ל-511 כתבי ספורט ושדרני רדיו וטלוויזיה שיגיעו לישראל. במשך שבוע ימים מכון-וינגייט, המכון הלאומי לספורט, יהפוך לכפר-אולימפי", סיכם צבי.

נשיא האיגוד האירופאי והאיש החזק בשחייה העולמית, האיטלקי פאולו ברלי, אמר: "איגוד השחייה הישראלי הוכיחה יכולת אירגונית מצויינת באליפות אירופה למים פתוחים באילת אבל עכשיו הם נכנסים לקבוצת העילית של מדינות המארגנות אליפות אירופה בשחייה. ההתקדמות של השחייה ההישגית בישראל בשנים האחרונות היא עצומה".

51 שחיינים יגיעו לישראל (שי לוי)
110 שחיינים יגיעו לישראל (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */