יום רביעי, 03.07.2024 שעה 04:26

שחקני הפועל ב"ש חוגגים (חגי ניזרי)

צפו: 1:3 לב"ש על מכבי פ"ת, הפער ממכבי: נקודה

האדומים ניצחו בחוץ עם הרבה עזרה מגיא ברגר, שהיה לא טוב. פלט, סוארס וברדה כבשו, בוזגלו ("בכושר הטוב בקריירה שלי") בישל פעמיים, זיטו הורחק

יום שבת, 01/03/2014, 17:45אצטדיון המושבה - 4,500 צופיםליגת העל - מחזור 24
הפועל ב"ש
שער גליינור פלט (40)
שער וויליאם סוארס (72)
פנדל אליניב ברדה (78)
הסתיים
1 3
שופט: גיא ברגר
כרטיס אדום זיטו (54)
שער פדרו גלבאן (68)
מכבי פ"ת
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 1 - 1
  • עירוני ק"ש
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 1
  • הפועל ב"ש
  • הפועל עכו
  • 1 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 0
  • הפועל ניר רמה"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל רעננה
  • 2 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

ככה מודדים קבוצה גדולה. הפועל באר שבע אמנם לא הרשימה במשחק החוץ שלה באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה הערב (שבת), אך הראתה הרבה אופי וגברה 1:3 על המלאבסים, שלא היו פחות טובים. בזכות הניצחון, הפער ממכבי תל אביב ירד לנקודה בלבד, לפחות עד משחקה של האלופה מול הפועל רעננה מחר. 

תתפלאו, אך המשחק נפתח דווקא בשליטה של מכבי פתח תקווה, שנמצאת בתחתית ליגת העל. המלאבסים החלו את ההתמודדות ללא רגשי נחיתות, תקפו ולחצו, אך לא מצאו את השער.

הפועל ב"ש לא נלחצה, נכנסה אט אט לעניינים ובדקה ה-40 הגיע הרגע המיוחל עבורה. מאור בוזגלו חדר לרחבה אחרי מבצע אישי יפהפה, ובנגיעה השאיר לגליינור פלט, שבעט לרשת העליונה מקרוב והעלה את קובצתו ליתרון.

בדקה ה-54 חלה תפנית. זיטו, קשרה של מכבי פ"ת, הורחק בכרטיס צהוב שני לא מוצדק, והלך למקלחת מוקדמת. גיא ברגר טעה ובגדול כשהרחיק את הקשר.

למרות החיסרון המספרי, בדקה ה-68 הצליחו המלאבסים להשוות את התוצאה, בזכות שער ענק של פדרו גלבאן, שסובב כדור אדיר לחיבורים של אוסטין אג'ידה.

לצערה של מכבי פ"ת היתרון החזיק ארבע דקות בלבד, ובדקה ה-72 בוזגלו, עם הבישול השני שלו במשחק וה-14 העונה, הצליח לבשל פעם נוספת כשמצא את הראש של וויליאם סוארס שמתוך הרחבה קבע 1:2. בדקה ה-78 ברדה כבש את השלישי של קבוצתו לאחר החלטה שגויה של השופט גיא ברגר שנתן פנדל שלא היה.

2 בישולים לבוזגלו, 1:3 לב"ש על פ"ת

ב"ש רשמה ניצחון שלישי ברציפות וצימקה את הפער ממכבי תל אביב לנקודה המלאבסים, שניצחו פעם אחת בלבד בשבעת המשחקים האחרונים, ימשיכו להיאבק בתחתית.

"ניצחון חשוב מול קבוצה טובה מאוד"

מאור בוזגלו: "אני בכושר הטוב בקריירה שלי"
המאמן המנצח, אלישע לוי, אמר בסיום המשחק: “כדורגל זה משחק של מומנטום, כי אתה לא יכול לשחק את כל 90 הדקות בצורה טובה. הפתיחה שלנו לא הייתה טובה אבל עשינו גול קבוצתי מאד יפה, במשחק כדורגל צריך לדעת להגיב ואני חושב שהחצי השני שלנו היה טוב ועם הרבה מאד מצבים, ולמרות שספגנו ידענו לחזור ובאמת לנצח משחק מאד חשוב ומול קבוצה טובה, שנחלמת על חייה בליגה". 

על המאבק עם מכבי ת"א בראשות הטבלה: “אני יודע לקרוא את הטבלה טוב מאוד, אבל אני חושב שאנחנו לא צריכים לדבר הרבה ויותר לעשות, ככה זה עובד במועדון שלנו. השחקנים שלנו באים ולא מסתכלים על אף אחד, אנחנו נהנים מהמשחק ועושים הכל על מנת לנצח. אני יכל להבין את הרצון של התקשורת לקבל הצהרות בומבסטיות אבל אנחנו נמשיך כמו שהתחלנו, רוצים לשמור על המקום שלנו, לשחק כדורגל טוב ולהתשפר כל הזמן".

אלישע לוי (חגי ניזרי)
אלישע לוי: "רוצים לשחק ולהשתפר כל הזמן" (חגי ניזרי)
 

על אחד ממצטייני המשחק, מאור בוזגלו, אמר המאמן: “הוא מביא את מהספרים שלו הוא אחד המוסרים הטובים בארץ, יש עוד הרבה משחקים ועוד הרבה בישולים ושערים שהוא יכול לתת".

קפטן האדומים, אליניב ברדה: “זה היה משחק בכלל לא פשוט נגד אחת הקבוצות הטובות בתחתית, קבוצה עם חלק קידמי טוב, ידענו את זה לפני המשחק. שוב נקלענו לחצי ראשון לא טוב, אבל אז אז היה מהלך מבריק של מאור בוזגלו וגליינור פלט, הצלחנו לעלות ליתרון, במחצית השנייה, למרות שספגנו, הצלחנו להכריע את המשחק וגילינו אופי גדול על מנת לחזור בדקות לא פשוטות ושוב לנצח".

על הסטטיסטיקה האישית שלו אמר החלוץ: “כל עוד זה בא לידי ביטוי בהישגים וניצחונות של הקבוצה, אז מצידי שלא יהיה כלום, אבל זה תמיד כיף ונחמד שזה בא ביחד עם ההצלחה של הקבוצה".

ברדה חוגג (חגי ניזרי)
ברדה חוגג: "גילינו אופי" (חגי ניזרי)
 

על הכושר של מאור בוזגלו אמר: “מאור עובד קשה מאד כל השבוע, משקיע באימונים והיכולת שלו היא לא הבלחה חד פעמית. כל שבוע הוא נותן את התפוקה וזה לא קל, מגיע לו שאפו גדול ואני מאד שמח בשבילו. מילת המפתח אצלו זה המשכיות".

על המאבק עם הצהובים אמר: “מבחנתינו אנחנו מסתכלים על עצמינו וצריכים לעשות את העבודה שלנו, כי אם מכבי תמעד ואנחנו לא ניהיה שם אז יהיה חבל מאוד. קודם כל אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולא להתסכל על אף אחד".

בוזגלו חוגג (חגי ניזרי)
בוזגלו חוגג: "בכושר הטוב בקריירה שלי" (חגי ניזרי)
 

בוזגלו עצמו נשמע מרוצה מכושרו ובסיום המשחק אמר: "אני בתקופה הטובה בקריירה שלי".

במכבי פ"ת זעמו על השיפוט של גיא ברגר על ההרחקה ועל הפנדל. גורם במועדון אמר: "השופטים בושה". המאמנים והשחקנים יצאו מיציאה צדדית ולא וסירבו לדבר עם התקשורת.

מחצית ראשונה
דקה 3: פתיחה אדירה למלאבסים. כבר אחרי שלוש דקות גלבאן שלח כדור חופשי חכם לרחבה שגרם לכאוס, אך הגנת ב"ש הצליחה להתמודד ולהרחיק. מספר שניות לאחר מכן פ"ת הגיעה למצב מסוכן נוסף, אך גם איתו האדומים הצליחו להתמודד.

פדרו גלבאן מקבל פרחים (חגי ניזרי)
פדרו גלבאן מקבל פרחים (חגי ניזרי)
 

ארפאן זנילי (חגי ניזרי)
ארפאן זנילי משתחרר מדובב גבאי (חגי ניזרי)
 

דקה 10: הרמה נהדרת של מאור בוזגלו מאגף ימין הגיעה לגל אראל שחדר לרחבה, הקשר הניף את הרגל ובעט כדור גבוה מעל השער של צחי גיגי.

אלישע לוי (חגי ניזרי)
אלישע לוי מודה לאוהדים (חגי ניזרי)
 

דקה 12: אירוע לא נעים נרשם במושבה. גם וויליאם סוארס וגם בן אלגרבלי ניסו להגיע לכדור גובה, ומבלי שראו אחד את השני התנגשו עם ראשיהם. הברזילאי נפגע קצת פחות, הבלם הצעיר קצת יותר ויצא לקבל טיפול מחוץ לקווים.

קובי רפואה (חגי ניזרי)
קובי רפואה וייטב לוזון. נראים מודגאים (חגי ניזרי)
 

דקה 16: לוקה רוטקוביץ' קיבל כדור אדיר מגלבאן, חדר לרחבה וברגל שמאל ניסה למצוא את הפינה הרחוקה, אך כדור פספס את המסגרת והתגלגל החוצה.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל ב"ש לועגים למכבי ת"א (חגי ניזרי)
 

דקה 21: בעיטה חזקה מאוד של דובב גבאי, 20 מטרים אלכסונית מהשער, גרמה לקהל באצטדיון להתלהב, אך לא לגיגי, שראה את הכדור חולף גבוה מעל השער.

אוהדי מכבי פ&qout;ת (חגי ניזרי)
אוהדי מכבי פ"ת מרוצים ביציע (חגי ניזרי)
 

דקה 34: אחרי הפתיחה הטובה במושבה, שתי הקבוצות שכנראה התעייפו מעט, הרגיעו את הקצב. פתאום ראינו קצת יותר איבודים ופחות חדות. טבעי? כנראה שכן לליגה שלנו.

ארפאן זנילי בורח מאביתר אילוז (חגי ניזרי)
ארפאן זנילי בורח מאביתר אילוז (חגי ניזרי)
 

דקה 40, 0:1 להפועל ב"ש: למרות יכולת פושרת מ-40 הדקות הראשונות, הצליחה סגנית המוליכה לעלות ליתרון, אחרי מבצע אישי גדול של בוזגלו, שהשאיר את פלט לבד ברחבה ומשם החלוץ ההולנדי בעט לרשת. שער תשיעי של פלט ב-12 משחקים, בישול 13 של בוזגלו.

גליינור פלט חוגג עם מאור בוזגלו (חגי ניזרי)
גליינור פלט חוגג עם מאור בוזגלו (חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 51: מתפרצת טובה של ב"ש, אותה הוביל ברדה, הגיעה בסיומה לפלט, שמתוך הרחבה ניסה לבעוט בנגיעה ברגל שמאל, אך שלח כדור חלש היישר לידיו של גיגי.

גליינור פלט נאבק (חגי ניזרי)
גליינור פלט נאבק (חגי ניזרי)
 

דקה 54, מכבי פ"ת בעשרה שחקנים: טעות קשה של גיא ברגר. השופט הצעיר זיהה ניסיון כניסה של זיטו באחד משחקני ב"ש ושלף לו כרטיס צהוב שני לא מוצדק.

זיטו מורחק (חגי ניזרי)
זיטו מורחק (חגי ניזרי)
 

דקה 58: גם ברדה, שהחמיץ אחרי כדור קרן, וגם פלט, שהחמיץ אחרי מסירה של סוארס, פספסו הזדמנויות ענקיות להכפיל את התוצאה.

מרואן קבהא לא מאמין (חגי ניזרי)
מרואן קבהא לא מאמין (חגי ניזרי)
 

דקה 62: טעות קשה של הגנת ב"ש איפשרה לזנילי לגנוב את הכדור ולבעוט ממצב נוח, אך אוסטין אג'ידה הגיב היטב והדף.

פדרו גלבאן בועט (חגי ניזרי)
פדרו גלבאן בועט (חגי ניזרי)
 

דקה 68, מכבי פ"ת השוותה ל-1:1: גלבאן, עם כדור ע-נ-ק, השווה את התוצאה למרות שהמלאבסים בעשרה שחקנים. הקשר, שבמחזור הקודם הפך לכובש הזר המצטיין בתולדות הליגה, שלח בעיטה חופשית 17 מטרים אלכסונית מהשער אל בין החיבורים של אג'ידה, שנותר חסר אונים.

פדרו גלבאן חוגג עם חבריו (חגי ניזרי)
פדרו גלבאן חוגג עם חבריו (חגי ניזרי)
 

דקה 70: שתי דקות בלבד לאחר השער היפהפה של גלבאן, מרואן קבהא, עם מבצע אישי נהדר, בעט מתוך הרחבה לכיוון השער, אך לצערו הרב הכדור פגש רק את המשקוף של אג'ידה, שנשם לרווחה.

דקה 72, הפועל ב"ש עלתה ל-1:2: ארבע דקות בלבד החזיק השוויון. בוזגלו, עם בעיטה חופשית מצוינת, מצא את סוארס הגבוה ברחבה, והבלם הנהדר, עם התרוממות יפה, מצא את הרשת מחמישה מטרים.

גליינור פלט חוגג עם חבריו (חגי ניזרי)
שחקני הפועל ב"ש חוגגים (חגי ניזרי)
 

דקה 78, 1:3 להפועל ב"ש: גם ברדה הצטרף לחגיגה. הקפטן האדום דייק מהנקודה הלבנה, לאחר שברגר נתן לקבוצתו פנדל הזוי, בטענה למשיכה בחולצה של אלבז על פלט ברחבה. הבלם אמנם משך בחולצתו של הבלם, אך הדבר אינו מצדיק שריקה לפנדל.

מכבי פ"ת: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, תומר אלבז, נאור פסר, גידי קניוק, זיטו, פדרו גלבאן, לידור כהן (דיא סבע, 63'), ארפאן זנילי ולוקה רוטקוביץ' (מרואן קבהא, 57').

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, בן אלגרבלי, בן תורג'מן, דוד הובר, גל אראל (תומר סוויסה, 71'), מאור בוזגלו, אליניב ברדה (סיראז נסאר, 81'), דובב גבאי (לוטם זינו, 75') וגליינור פלט.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"