מערכת ONE
|
בתנופת הבניה האחרונה של האצטדיונים בישראל עלתה הדילמה האם יש לתת למגרש החדש את שמה של החברה המסחרית שהעניקה את חסותה לבנייתו, כמו לדוגמא בהיכל נוקיה או באצטדיון טוטו בעכו.
ובכן, באנגליה הוכיחו שאפשר גם אחרת. אצטדיון וומבלי סיכם לאחרונה עם חברת הטלפונים הסלולאריים האנגלית "EE" על הסכם חסות על סך עשרות מיליוני ליש"ט, אבל שם האצטדיון לא ישונה.
החוזה שנחתם הוא הראשון של המגרש המיתולוגי, הוא יהיה לשש השנים הקרובות והוא לא כולל בתוכו זכויות להוסיף את שמה של החברה לאצטדיון. החוזה ייכנס לתוקף באופן מיידי, כאשר שמה של החברה יתנוסס באצטדיון בגמר גביע הליגה שייערך באצטדיון ביום ראשון הקרוב.
החוזה יאפשר לאצטדיון להכניס לתוכו טכנולוגיות תקשורת חדשות, כולל אפשרויות תשלום על ידי הסמארטפון וwi-fi מהיר.
יו"ר וומבלי, מלווין בן: "זה מראה שאנחנו מסתכלים אל העתיד ונותנים אפשרות לאוהדים לחוות רגעים מעוררי השראה יחד עם חידושים שמהווים את החזית של הטכנולוגיה".