יום ראשון, 07.07.2024 שעה 23:22

גוטמן: נילחם על הבית, אבי לוזון: גיא יהיה מרגל

מאמן הנבחרת היה שבע רצון מההגרלה "עד שקיבלנו את בלגיה". ברדה: "מקום 3 ריאלי". דמארי: "הגרלה קשה", טל בן חיים: "מוכנים", בניון: "דרך ארוכה"

|
גוטמן ולוזון (עמית מצפה)
גוטמן ולוזון (עמית מצפה)

בנוכחות שחקני העבר, צבי רוזן, אלון חזן, אמיר שלח, יוסי מזרחי, משה סיני ואחרים, כמו גם שחקני הנבחרת השוער אריאל הרוש ואליניב ברדה, קיימה ההתאחדות לכדורגל כינוס, בו צפו יחדיו בהגרלת מוקדמות יורו 2016, שנערכה בצרפת.

בכינוס הייתה סקירה מלאה על העתיד לבוא בקמפיין הקרוב. האיצטדיונים שנקבעו למשחקי הבית של הנבחרת הם טדי, נתניה והאיצטדיון החדש בחיפה "סמי עופר" שאמור להיפתח באופן רשמי בספטמבר, כאשר עוד קודם יעשה ניסוי כלים ראשון.

הלוגו "הכל בא מהלב" יוביל את הקמפיין הקרוב. בנוסף, נאמר שאופ"א רכשה כחמישים אחוז מזכויות הפרסום של הנבחרת.

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, אמר על ההגרלה, שזימנה לנבחרת בית נוח יחסית עם בוסניה, בלגיה, ווילס, קפריסין ואנדורה: “בשלב מסוים הייתי מחוייך עד אשר קיבלנו את בלגיה, אנחנו הולכים להילחם על הבית, אין משחקים קלים. אם נבחרת ישראל תצא לקמפיין עם הרבה נחישות, ברגע שלא קבלנו את בית 1 של פוטוגל, אז זה בסדר. הכי חשוב שהנבחרת שלנו תיהיה שם בכל העוצמות ושכל המדינה מאחוריה. מדובר בבית מאד מעניין ואני רואה די שיוויוניות. אין לנו לא את גרמניה, לא את הולנד ולא איטליה, שהן נבחרות ברמה אחת מעלינו. למרות שלא הצלחנו להעפיל לטורניר משמעותי מאז 70, אני מאמין. מילת המפתח היא להתעלות בקמפיין הקרוב. אנחנו נשחק בערים שונות כמו חיפה נתניה וירושלים".

גוטמן: נילחם על הבית

אלי גוטמן (שי לוי)
אלי גוטמן. "חשוב שכל המדינה תהיה אחרי הנבחרת" (שי לוי)
 

גוטמן בשיחת וידאו (שי לוי)
גוטמן בשיחת וידאו מההגרלה (שי לוי)
 

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון: “סה"כ ההגרלה די בסדר אבל עם יד על הלב העדפתי את הונגריה על בלגיה. אי אפשר להגריל כל מה שאתה רוצה, יש אופטימיות זהירה. צריך לבוא מוכנים ודרוכים בכל משחק כי אם לא עכשיו אז אין מתי. אני מצפה מהקהל שבדר"כ לא הגיע למשחקי הנבחרת בגלל שלא אהב את אצטדיון ר"ג, שיגיע וידחוף בחיפה, טדי ונתניה. אני בטוח שעוד תיהיה לנו דחיפה בכל המשחקים וזה יעזור לנו לחלום ולהשיג את המטרה. עכשיו אנחנו מחכים לסדר המשחקים ומקווה שגם הוא יאיר לנו פנים וגיא לוזון יהיה המרגל שלנו בבלגיה".

לוזון בשיחת וידאו (שי לוי)
לוזון בשיחת וידאו (שי לוי)
 

עומר דמארי, שעשוי להיות החלוץ המוביל של הנבחרת בקמפיין לקראת צרפת 2016, אמר לאחר ההגרלה: "זו הגרלה קשה מאוד. בלגיה היא נבחרת טובה מאוד והיא לא פחות טובה מרוסיה או פורטוגל שפגשנו בקמפיין האחרון למונדיאל בברזיל. קשה להעריך כרגע את הסיכויים, אבל מדובר בהגרלה קשה מאוד".

הבלם טל בן חיים המשחק בבלגיה התייחס להגרלה ואמר על הנבחרת הבלגית: "נבחרת חזקה מאד, אם נסיים במקום השני זו תהיה הצלחה בלתי רגילה. מקום שלישי נמצא בהישג למרות שזה יהיה קשה מאד. זו הגרלה קשה אבל אני בטוח שנגיע מוכנים למשחקים".

טל בן חיים (חגי ניזרי)
טל בן חיים. "צריכים להתרכז בעצמנו" (חגי ניזרי)
 

בן חיים הרחיב על נבחרת בלגיה: "רואים את השחקנים שלה שמשחקים באנגליה, האזר השחקן הכי טוב בצ'לסי ובכלל בפרמייר ליג, יש להם את לוקקו בווסט ברומיץ, קומפני הקפטן של הסיטי, יש להם שחקנים טובים מאד, אבל אנחנו צרכים להתרכז בעצמנו".

מאור מליקסון אמר על ההגרלה: "הגרלה סבירה, למרות שיהיה קשה להתמודד על המקום ה-2 בגלל שבוסניה ובלגיה נבחרות ברמה גבוהה. אבל נעבוד קשה ונעשה את כל המאמצים לשמח את העם".

מאור מליקסון (יניב גונן)
מאור מליקסון. "הגרלה סבירה" (יניב גונן)
 

בנבחרת ישראל נרשמה שביעות רצון מההגרלה, למרות שהיו מעדיפים את הונגריה במקום בלגיה. שוער הנבחרת, אריאל הרוש, אמר על ההגרלה: “אפשר להיות אופטימי. כמה שזה לא נשמע מפוצץ זה בית יחסית קשה, בלגיה זו נבחרת מאוד טובה, יותר מבוסניה. אני מקווה שנבוא מוכנים וכמובן שיש לנו סיכוי יותר טוב לעלות מהקמפיינים האחרונים כי גם 3 עולות".

על גארת' בייל אמר שוער הנבחרת: "שחקן טוב, ברמה עולמית. מקווה שנעבור בשלום את המשחקים מולם, אנחנו לא משחקים נגד בייל אלא נגד ווילס. היו בתים הרבה יותר קשים אבל אפשר להגיד שזה בסדר ומה שנשאר זה להתחיל לעבוד ולהיות מוכנים"

הרוש וברדה (שי לוי)
הרוש וברדה. "הגרלה נוחה יחסית" (שי לוי)
 

על אפודת השוער הראשון אמר: "אני מקווה שזה מה שיהיה. אני צריך לקחת את המושכות. אני יודע שצריך פחות לדבר ויותר לעשות".

הקפטן יוסי בניון: "הגרלה קשה עם הרבה נבחרות טובות. כבר שמעתי אנשים שמזלזלים בבוסניה. בלגיה היא כוח עולה בעולם, אחת הנבחרות הטובות באירופה, כאשר גם וויילס מדרג 4, עם גארת' בייל, רמזי ושחקנים טובים אחרים, היא נבחרת חזקה מאוד. יהיה מעניין לכל ארבע הראשונות סיכוי טוב לעלות. יש עוד זמן ודרך ארוכה עד תחילת המשחקים. אנחנו מאמינים ואפשר לעשות את זה".

חלוץ הנבחרת, אליניב ברדה, לא נפל מהכסא: “הבית שלנו בהשוואה לקמפיינים אחרים פחות קשה, קפריסין עשו לנו צרות בעבר, אנחנו מקווים שיגיע כמה שיותר קהל לדחוף את הנבחרת. ווילס היא נבחרת פחות או יותר ברמה שלנו. אצלנו הישראלים זה הרגל להתלהב לפני הזמן. אנחנו רק עכשיו סיימנו את ההגרלה, אפשר לומר שקיבלנו בית מהפחות קשים, אבל אי אפש לדעת. בלגיה פייבוריטית למרות שהם דרג שני ,המקום השלישי יהיה ריאלי. כמובן שננסה לעשות מעבר, אבל זה המקום הריאלי שלנו".

ברדה ומשה סיני (שי לוי)
ברדה ומשה סיני (שי לוי)
 

ברדה התייחס גם לבלגיה: "אני מכיר את בלגיה. זה דור הזהב של הכדורגל הבלגי ואני מאמין שהם ידברו חזק מאוד כבר במונדיאל הקרוב, הצעקות מוגזמות פה אבל זה המנטליות שלנו פה בארץ, אני מקווה להיות חלק מהקמפיין".

אמיר שלח: " זו הגרלה נוחה, אבל מה שחשוב זה מה שהחברה שלנו יעשו על המגרש אנחנו מחזיקים אצבעות ומקווה שהפעם נעפיל ליורו".

שחקן העבר אלון חרזי: "עד הרגע שבלגיה הצטרפה הכל היה יחסית טוב אבל זה לא מה שיהרוס לנו כי יש לנו בית מהיותר נוחים שקיבלנו, אבל בלי עבודה קשה לא נצליח. הייתה סוג של שמחה אנחנו יכולים להאבק על מקום טוב בבית הזה".

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, יקיים ביום שלישי הקרוב מסיבת עיתונאים בבית הנבחרות בשפיים, שעיקרה תוצאות הגרלת מוקדמות יורו 2016 ופרסום סגל הנבחרת לקראת משחק הידידות נגד סלובקיה. המסע״ת תחל בשעה 18:10.

תורג´מן ושלח (שי לוי)
תורג´מן ושלח (שי לוי)
 

אמיר תורג´מן וז´אן טלסניקוב (שי לוי)
עמיר תורג´מן וז´אן טלסניקוב (שי לוי)
 

גיא עזורי ויוסי מזרחי (שי לוי)
גיא עזורי ויוסי מזרחי (שי לוי)
 

מרק רוסנובסקי (שי לוי)
ד"ר מרק רוסנובסקי (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */