יום שני, 01.07.2024 שעה 06:07

קביטובה, איבנוביץ' ואראני הודחו מטורניר דובאי

המדורגות הבכירות הפסידו כבר בשלב שמינית הגמר. הצ'כית נוצחה מול סוארס נבארו, הסרבית מול ונוס והאיטלקיה מול קריסטיאה. ינקוביץ' עלתה

|
איבנוביץ´ (רויטרס)
איבנוביץ´ (רויטרס)

משחקי רבע הגמר בטורניר היוקרתי בדובאי נקבעו הערב (רביעי) ביום מפתיע בו סיימו את דרכן המדורגות 2, 3 ו-4 בזו אחר זו. המדורגת שלישית , פטרה קביטובה הצ'כית, אלופת הטורניר מהשנה שעברה, לא תהיה בין 8 הטניסאיות האחרונות בטורניר לאחר שהצ'כית הבלתי יציבה הפסידה לקרלה סוארס נבארו מספרד 6:1, 4:6 ו- 6:7 (4:7).

קביטובה פתחה נהדר והוליכה 1:6, 2:4 ו-15:40 אבל משם איבדה ריכוז והספרדיה חזרה מהבור וזכתה במערכה השנייה עם 4:6 ואף עלתה ל-2:4 במערכה השלישית. קביטובה התעשתה וחזרה עם שלושה משחקונים ל-4:5 אבל אז ההחמצות והטעויות חזרו.

סוארס נבארו שברה ולקחה את המשחק לשובר שוויון בו כצפוי קביטובה הוליכה 2:4 אבל הפסידה חמש נקודות ברצף וירדה בראש מורכן מהמגרש. הספרדיה המדורגת 16 בעולם תשחק ברבע הגמר עם אליז קורנה הצרפתיה שגברה על קריסטין פליפקנס מבלגיה 4:6 ו-3:6.

המשחק המסקרן של היום היה צפוי להיות בין ונוס ווליאמס אלופת הטורניר פעמיים בעבר, לאנה איבנוביץ' הסרבית, שניצחה את ונוס בגמר אוקלנד ואת סרינה במלבורן, אבל הסרבית לא הגיעה למשחק. ונוס בת ה-33 ניצחה בקלות 2:6 ו-1:6. האמריקנית תשחק ברבע הגמר מול פלביה פנטה מאיטליה שהחלה את הטורניר במוקדמות והעיפה את המדורגת שנייה אגה רדוונסקה מפולין עם 4:6 ו-1:6 אחרי שרדוונסקה השלישית בעולם הוליכה 1:4 בפתיחה ונוצחה ב-10 מ-11 המשחקונים הבאים.

קביטובה (רויטרס)
קביטובה (רויטרס)
 

עוד מדורגת בכירה שסיימה את דרכה היא שרה אראני מאיטליה. אראני המדורגת 4 הפסידה לסורנה קריסטיאה מרומניה 2:6, 7:5 ו-1:6. קריסטיאה תפגוש בקרולין ווזניאקי הדנית שניצחה אחרי קרב עיקש מהקו האחורי את אניקה בק מגרמניה 4:6 ו-4:6.

המדורגת חמישית ילנה ינקוביץ' הסרבית גברה 5:7 ו-4:6 על לוסי סאפארובה הצ'כית ותהיה יריבתה של הראשונה בעולם סרינה ווליאמס, שעלתה כבר אתמול לרבע הגמר.  אגב, באופן נדיר, האחיות ווליאמס נרשמו לטורניר הזוגות, אבל האחיות שמשחקות ביחד רק בגראנד סלאמים הפסידו במפתיע בסיבוב הראשון לרוסיות אקטרינה מקרובה ו-אלנה וסנינה 4:6, 6:4 ו- 4:10. הקוריוז במפגש היה כשסרינה ו-ונוס הדיחו את מקרובה ו-וסנינה בסיבוב הראשון של טורניר היחידות בהתאמה.בהחלט אפשר היה להבין את החיוך הגדול של שתי המנצחות בסיום.

בתוך כך, דודי סלע ואלכס בוגומולוב הודחו מטורניר זוגות הגברים בדילרי ביץ' ע"י בנג'מין בקר מגרמניה ופליסיאנו לופס מספרד עם 1:6 ו-3:6. כזכו,  סלע הביס את בן זוגו בסיבוב הראשון ביחידים ביום שלישי.

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */