יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:30
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

הופעת בכורה, תרנגול משוגע וברדה מבקיע

ה-11 של המחזור: בדש ומרבאל הרשימו בבכורה בהרכב מכבי, הקמע של בני יהודה נכנס לתודעה, ברדה שבר בצורת, ומה הפועל הייתה עושה בלי דמארי?

|
מרבאל חוגג בכורה חלומית בהרכב (רדאד ג`בארה)
מרבאל חוגג בכורה חלומית בהרכב (רדאד ג`בארה)

המחזור ה-22, או אולי המחזור הידוע בכינוי, זה שאחרי משחק העונה, גם הוא מאחורינו והפעם, דווקא בשופטים עסקינן. סוף השבוע האחרון השאיר אותנו בעיקר עם טעם רע בפה לאחר שראינו המון טעויות שיפוט ואירועים הקשורים לאנשים עם המשרוקית.

מעבר לכך, מכבי המשיכה לדרוס, ב"ש שוב הראתה אופי וכל השאר המשיכו לגמגם. מי שגנבו את ההצגה היו אלי חכמון, רועי ריינשרייבר וחבריהם, שממשיכים להתעקש לא לראות את מה שאלפי אנשים רואים ממרחק גדול בהרבה מהם.

בחזרה לכדורגל, 37 אלף צופים ראו כמות של נאה של 21 שערים, כששבעה מהם הגיעו אולי במשחק המרתק של השנה בין הפועל עכו להפועל רמה"ש. 

חבל שרק 700 אוהדים נהנו ממשחק הנפלא בעכו. עם כל מה שעברנו, כמו בכל שבוע, הגיע הזמן לסכם את המחזור עם 11 הנבחרים.

שער המחזור - גולאסו של אלצ'קו
תגידו מה שתגידו על השער הקבוצתי הנהדר של הפועל ת"א שהסתיים בטיל לחיבור של דמארי, אך מול השער של קשר מ.ס. אשדוד, אלכסנדר דוידוב, התחרות הייתה קשה ולבסוף האשדודי ניצח. אלכס הניף את רגל שמאל הנהדרת שלו ומ-20 מטרים אלכסונית קבר את הכדור עמוק ברשת של קאלה דרשלר. פשוט גולאסו שלצערנו אנחנו פשוט לא רואים הרבה במחוזותינו.

אלכסנדר דוידוב מו עלאא אבו סלאח (יניב גונן)
אלכסנדר דוידוב. שער אדיר (יניב גונן)
 

שחקן המחזור - עומר ממשיך לספור
הג'וקר של הפועל ת"א פשוט לא נרגע. פיגור 2:0 מול בני יהודה? הפועל גמורה? יכול להיות, אבל דמארי ממש לא. החלוץ סיים מהלך קבוצתי נהדר עם שער לחיבור והביא צדק עם השוויון לאחר שאלי חכמון (אליו עוד נגיע בהמשך) התעלם מנגיעת יד ברורה ברחבה. קשה לראות מה תעשה הפועל בעונה הבאה בלי מלך השערים של הליגה.

דמארי מודה לקהל (משה חרמון)
דמארי. מי יעצור אותו? (משה חרמון)
 

הקבוצה של המחזור - עכובשת
פשוט וואו! כך אפשר לתאר את ההצגה של הפועל עכו לאחר פיגור 3:1 במחצית. חמדי סליחי עם צמד וגיא דיין עם נגיחה מהסרטים הפכו את התוצאה וסחבו את יובל נעים לחוף מבטחים עם 6 נקודות חשובות מאוד בשבועיים. עכו מוכיחה בשבועות האחרונים בעיקר אופי עם מהפכים מול הפועל ת"א ורמה"ש. מכל קבוצות התחתית, עכו נראית כקבוצה שהכי קשה לראות אותה יורדת ליגה.

שחקני עכו חוגגים בסיום (יניב גונן)
שחקני עכו חוגגים. נמצאים בתקופה נהדרת (יניב גונן)
 

הקבוצה המאכזבת של המחזור - שוב חוזר הניגון
מה עוד נגיד שלא נאמר על בני יהודה העונה? חסרת אופי? לוזרית? הכל נכון. גם רמה"ש עושה ככל שהיא יכולה כדי להתפרק במצבים בלתי אפשריים. הכתומים, בפעם המי יודע כמה העונה, איבדו יתרון מבטיח בדרך לעוד תיקו ורמה"ש התרסקה לאחר שהובילה 1:3 על עכו. כרגע, שתי הקבוצות הללו נראות כמועמדות ודאיות לירידה, אלא אם כן רעננה תמשיך ביכולת הרעה שלה, בכיוון הבטוח לקריסה.

יוסי אבוקסיס (משה חרמון)
אבוקסיס מאוכזב. הקבוצה הנאיבית של הליגה (משה חרמון)
 

הרגע הקומי של המחזור - תרנגול כפרות
שאלתם את עצמכם איך יכול להיות שהמשחק של הפועל ת"א ובני יהודה עשה כותרות בכל העולם? אז לא בגלל השער של דמארי ואפילו לא היכולת של עגייב. התרנגול של בני יהודה, שעשה בית ספר לאנשי ההבטחה והפיל מצחוק את כל בלומפילד, היה גולת הכותרת של הערב. איזה כיף שיש לנו גם רגעים אותנטיים בכדורגל שלנו. אגב, במקסיקו אתמול נכנס כלב למגרש ועשה את צרכיו ליד השער, מי אמר שאצלנו הדברים נראים הכי רע?

מנסים ללכוד את התרנגול (משה חרמון)
מנסים ללכוד את התרנגול (משה חרמון)
 

האקסטרה של המחזור - החלון בשיגעון
בואו נודה בזה, אף אחד לא נפל מהכיסא כששמע שמכבי ת"א גברה 0:2 על מכבי פ"ת, אבל העניין הוא ששני שחקני הרכש שלה, רמי מרבאל וברק בדש עשו את העבודה. בעכו, היה זה חמדי סליחי ואיסמעיל ריאן שכבשו במהפך הגדול של עכו מול רמה”ש, בק"ש היה זה וויאם עמאשה שתקע את המסמר בארון של רעננה ואוהד קדוסי כבש את השני לבני יהודה לפני החזרה של דמארי. מי אמר שאין מציאות בחלון ההעברות של ינואר?

בדש חוגג (רדאד ג´בארה)
בדש. הרכש פורע שטרות (רדאד ג´בארה)
 

מאמן המחזור - המבוקש
רוני לוי הגיע לבית"ר ירושלים בלי הרבה ציפיות ובלי הרבה שחקנים, אך מאז שייצב את הקבוצה והביא את השחקנים שרצה, הקבוצה רצה טוב ולא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים. המבחן הגדול של לוי מול האקסית הסתיים בהצלחה ושמו כבר מוזכר כיורש של אריק בנאדו בשנה הבאה. לוי בא מוכן, הצליח לחבר את שחקני הרכש במהרה וניצח את האוהדים הירוקים, מהם סבל כל כך בתקופתו בכרמל. בית"ר כבר כנראה לא תהיה בפלייאוף העליון, אך לוי, עם סיכוי טוב לזכות בגביע, בהחלט עשה את שלו.

רוני לוי (רדאד ג´בארה)
רוני לוי. ייצב את השורות בבית"ר (רדאד ג´בארה)
 

הבאנקר של המחזור - ב"שברגע האחרון
בניגוד לבני יהודה ורמה"ש, ב"ש יודעת להפגין אופי ולמרות פנדל שלא היה (שוב, השופטים), ידעה לחזור למשחק ולנצח בפעם המי יודע כמה העונה. איכשהו, למרות השוויון, השער של ב"ש היה באוויר עוד לפני שפנדל של כליבאת נגע ברשת ומי אם לא אליניב ברדה היה זה שקירב את ב"ש למכבי והשאיר טעם לליגה. לא משנה איך תיגמר הליגה, ברדה וב"ש שינו את האופי הלוזרי של המועדון מהדרום והחזירו את הצבע ללחיים של האוהדים מבירת הנגב.

אליניב ברדה חוגג (משה חרמון)
ברדה חוגג. שבר את הבצורת (משה חרמון)
 

השערורייה של המחזור - אויהשיפוט
שופטי ישראל ממשיכים להתעקש ולהחריב את מה שנותר מהכדורגל הישראלי. אלי חכמון התעלם לחלוטין מנגיעת יד ברורה של גל כהן ברחבה מול הפועל ת"א ורועי ריינשרייבר המציא נגיעת יד משלו של אלון תורג'מן (בשביל מה יש קוונים?). יש טעויות ויש טעיות, אבל יכולת השיפוט בתקופה האחרונה (משיח ושמואלביץ') היא פשוט מתחת לכל ביקורת וכדאי לאיגוד השופטים לעשות חשבון נפש.

הקהל של המחזור - צהובירוקאדום
הצטלבות הקהל בירושלים לאחר המשחקים בין אוהדי בית"ר, מכבי חיפה והפועל ת"א בכדורסל הסתיימה ללא נפגעים. שאפו לקהל או שאפו למשטרה? בכל מקרה, כל הכבוד לערב הספורט בירושלים שעבר כמעט (ריינשרייבר) ללא אירועים מיוחדים.

אוהדי בית&qout;ר (רדאד ג´בארה)
אוהדי בית"ר. צבעו את טדי (רדאד ג´בארה)
 

ה-11 של המחזור
אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), עמיר נוסבאום (הפועל חיפה), ניסו קפילוטו (בית"ר ירושלים), מתן אוחיון (עירוני ק"ש), רמי מרבאל (מכבי ת"א), אלכסנדר דוידוב (מ.ס. אשדוד), איסמעיל ריאן (הפועל עכו), אמיר עגייב (בני יהודה), עומר דמארי (הפועל ת"א), חמדי סליחי (הפועל עכו), אמיר האדזיץ' (הפועל רמה"ש).

חמדי סליחי חוגג (יניב גונן)
חמדי סליחי חוגג (יניב גונן)
 

השחקן ה-12: הציטוט של המחזור
“המצב לא טוב" למשפחת דמארי יש עוד בן, ניצן שמו, שיודע בדיוק איפה ממוקמת קבוצתו ומה מחכה לה עד סוף העונה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */