יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:38

ארסנל ברבע גמר הגביע עם 1:2 על ליברפול

המייטירדס הרבו להחמיץ, התותחנים הגיבו עם שערים של אוקסלייד-צ'מברליין (16) ופודולסקי (47) בדרך למפגש עם אברטון. פנדל לא מוצדק של ג'רארד צימק

|
פודולסקי עם סאנוגו. חולמים תארים (רויטרס)
פודולסקי עם סאנוגו. חולמים תארים (רויטרס)

ארסנל יכולה עדיין לפנטז על דאבל השנה, ליברפול כבר לא. בקרב האדומות גברו הערב (ראשון) התותחנים 1:2 על המרסיסיידרס בשמינית גמר הגביע האנגלי ויפגשו את אברטון ברבע הגמר.

כשה-1:5 מאנפילד עדיין מהדהד הגיעו שתי היריבות למפגש מרתק. המייטי רדס פתחו טוב אך דניאל סטארידג' החמיץ פעמיים כבר בדקות הראשונות מול לוקאש פביאנסקי.

התותחנים אמרו יפה תודה ואחרי שיאיא סאנוגו הצרפתי המוכשר בעט לגופו של סטיבן ג'רארד, אלכס אוקסלייד צ'מברליין השלים בבעיטה לרשת בדקה ה-16. 

במחצית השנייה קיבלנו העתק כשסוארס החמיץ ומיד אח"כ צ'מברליין סידר ללוקאס פודולסקי את השני (47). בדקה ה-60 הווארד ווב קנה נפילה של לואיס סוארס וסטיבן ג'רארד צימק בפנדל וכפה עוד 30 דקות של מתח אך לא מעבר.

מחצית ראשונה
דקה 2: הזדמנות ראשונה לליברפול. כדור עומק מצוין של סטיבן ג'רארד הותיר את דניאל סטארידג' מול לוקאש פביאנסקי והפולני הדף ברגליו לקרן.

דקה 5: עוד הזדמנות ענקית לאורחים מהמרסיסייד. סוארס בכדור גדול הותיר את סטארידג' שוב מול פביאנסקי, האנגלי עבר את השוער אך מזווית קשה מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 16: ארסנל עלתה ל-0:1. המייטי רדס אמנם פתחו טוב יותר, אך הרמה לרחבה של מסוט אוזיל מצאה את יאיא סאנוגו שבעט לגופו של סטיבן ג'רארד ועל הריבאונד עט אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שבעט לרשת משבעה מטרים.

פודולסקי וצ´מברליין חוגגים (רויטרס)
פודולסקי וצ´מברליין חוגגים (רויטרס)
 

צ´מברליין וג´נקיסון בטירוף
צ´מברליין וג´נקיסון בטירוף
 

דקה 43: כדור עומק של ג'רארד, סוארס התגבר על נאצ'ו מונריאל ובעט מהאוויר כדור שטוח שפביאנסקי הדף.

מחצית שנייה
דקה 46: לואיס סוארס שוב סיכן את השער עם מהלך נהדר כבר בפתיחת המחצית השנייה, אך פביאנסקי שוב חילץ לקרן.

דקה 47: 0:2 לארסנל. התותחנים אמרו תודה ובעיקר אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שהוציא רוחב נהדר ולוקאס פודולסקי ממרכז הרחבה כבש את השני של התותחנים.

פודולסקי וסאנוגו חוגגים
פודולסקי וסאנוגו חוגגים
 

דקה 57: המייטירדס לא ויתרו, סוארס העביר לדניאל סטארידג' שהטעה את קושיילני ובעט חזק מ-16 מטרים, פביאנסקי היה במקום וקלט.

דקה 60: ווב העניק פנדל, ג'רארד צימק ל-2:1. אוהדי ליברפול נוהגים לבקר את השופט, אך הפעם הוא בא לעזרתם עם שריקה לפנדל גבולי אחרי נגיעה של פודולסקי בסוארס. סטיבן ג'רארד קר הרוח דייק מהנקודה הלבנה בקלילות.

דקה 87: אגר כמעט ונגח את השוויון. כדור חופשי של ג'רארד מצא את ראשו של הבלם הדני בתוך הרחבה אך הנגיחה חלפה ממש ליד העמוד.

ארסנל: לוקאש פביאנסקי, קרל ג'נקינסון, פר מרטסאקר, לורן קושיילני, נאצ'ו מונריאל, מתי'ו פלאמיני, מיקל ארטטה, מסוט אוזיל, לוקאס פודולסקי (סנטי קאסורלה, 69), יאיא סאנוגו (אוליבייה ג'ירו, 88) ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין (קירן גיבס, 76).

ליברפול: בראד ג'ונס, ג'ון פלאנגן, מרטין סקרטל, דניאל אגר, עלי סיסוקו (ג'ורדן הנדרסון, 62), ג'ו אלן, סטיבן ג'רארד, פליפה קוטיניו, ראחים סטרלינג, לואיס סוארס ודניאל סטארידג'.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */