יום שבת, 06.07.2024 שעה 00:24

קרבר והאלפ העפילו לגמר טורניר דוחא

הגרמנייה גברה 1:6 ו-6:7 על ינקוביץ' ותתמודד מול הרומנייה שהדיחה את רדוונסקה עם 5:7 ו-1:6. גלושקו כמעט והודחה בריו מול בת 16 המדורגת 1,065

|
קרבר חובטת בדרך לגמר (רויטרס)
קרבר חובטת בדרך לגמר (רויטרס)

אנג'ליקה קרבר מגרמניה וסימונה האלפ מרומניה העפילו הערב (שבת) לגמר הטורניר היוקרתי בדוחא, קטאר ותאבקנה בגמר על 900 נקודות יוקרתיות ו-440,000 דולרים. 

קרבר התשיעית בעולם גברה בחצי הגמר על השמינית בדירוג, ילנה ינקוביץ' 1:6 ו-6:7 (6:8). ינקוביץ' פתחה חלש מאוד את המשחק ונשברה פעמיים ל- 4:0 מול קרבר האגרסיבית. הסרבית שברה בחזרה פעם אחת אבל אחרי שני משחקונים ארוכים קרבר השלימה 1:6. 

קרבר גם שברה ראשונה ל-1:2 במערכה השנייה אבל אז ינקוביץ' התעוררה וחזרה עם שלושה משחקונים ל-2:4. קרבר נלחמה השוותה ל-4:4 ובסופו של דבר השתיים הגיעו לשובר שוויון דרמטי שהסתיים לטובתה של קרבר עם כדור שפגע ברשת ונפל בצד של ינקוביץ' וסיים שובר שוויון ברמה גבוהה עם כדור של מזל. זה יהיה גמר שני העונה לגרמניה שעלתה בתחילת העונה גם לגמר טורניר סידני והפסידה לצבטנה פירונקובה. 

סימונה האלפ גברה על הרביעית בעולם ( שלישית מהדירוג הבא) אגה רדוונסקה מפולין 5:7 ו-2:6. רדוונסקה נראתה טוב יותר בפתיחה ועלתה ל-2:5 אבל האלפ שב-2013 פרצה עם שישה תארים השיבה לה בחמישה משחקונים רצופים וסגרה 5:7.

במערכה השנייה האלפ המשיכה במשחק אגרסיבי וחכם ורדוונסקה נראתה יותר ויותר חסרת אונים. האלפ ברחה ל-0:3 ומשם גמרה עניין בקלות בדרך לגמר הראשון שלה ב-2014. 

תומס ברדיך הצ'כי השביעי בעולם עלה בקלות לגמר טורניר האולמות ברוטרדם כשניצח את מדיחו של חואן מרטין דל פוטרו, ארנסט גולביס הלטבי 2:6 ו-3:6. ברדיך שבר 3 פעמים וסגר עניין בשעה ושש דקות.

ברדיך (רויטרס)
תומאס ברדיך. העפיל בקלילות (רויטרס)
 

ברדיך יפגוש בגמר את הקרואטי מריאן צ'יליץ, מי שהדיח במהלך השבוע את אנדי מארי וג'ו וילפריד טסונגה וניצח בחצי הגמר את איגור סיסלינג ההולנדי הביתי, שקיבל כרטיס חופשי, 7:5, 3:6 ו-2:6. עבור הקרואטי המתנשא ל-1.98, זהו נצחון תשיעי רצוף אחרי שבשבוע שעבר זכה בטורניר זאגרב.

החמישי בעולם דוד פרר מספרד ו-פאביו פואניני (14) ייאבקו בגמר טורניר החימר בבואנוס איירס. פרר גבר בפעם ה-15 בקריירה על ניקולס אלמגרו בן ארצו 4:6 ו-2:6. פואניני חזר מפיגור מערכה לניצחון 6:3, 5:7 ו-3:6 על ספרדי נוסף, טומי רוברדו. פואניני שזכה בשבוע שעבר בטורניר וינה דל מאר, הוא האיטלקי הקרוב ביותר לטופ 10 מאז 1978.

גלושקו כמעט והסתבכה מול בת 16 המדורגת 1065 בעולם
יוליה גלושקו, 90 בעולם, נחלצה הערב מהפסד מביך מאוד כשגברה בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר ה-WTA בריו זה ז'נרו על לוסיה סטאפני, ברזילאית בת 16 המדורגת 1065 בעולם, 7:6 (7:4), 4:6 ו-1:6 אחרי שעתיים ו-5 דקות.

גלושקו שלא פתחה טוב את העונה, שברה ל-4:5 ו-5:6 במערכה הראשונה, אך נשברה פעמיים והפסידה לבת ה-16 בשובר השוויון. גלושקו ברחה ל-1:5 במערכה השנייה אך שוב איבדה את הראש וסטאפני צימקה ל-4:5, לפני שהישראלית בת ה-24 חילצה בעור שיניה את המערכה השנייה.

יוליה גלושקו (משה חרמון)
יוליה גלושקו. נמנעה ממבוכה ברגע האחרון (משה חרמון)
 

במערכה השלישית הישראלית הצליחה לשמור על ריכוז וניצלה את הנסיון שלה בדרך לסיבוב המוקדמות השני. גלושקו, המדורגת ראשונה במוקדמות תשחק מול האיטלקיה, נסטיה בורנט (160) על כניסה לטורניר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */