יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:58

סירושטיין וקוראץ´ יורדים מאוכזבים (עמית מצפה)

ויתרו על פלייאוף עליון? 1:1 בין הפ' חיפה לאשדוד

הקבוצות ניסו להתאושש מההדחה מהגביע, אך נוסבאום ודוידוב חילקו את הנק'. משחק 7 ללא ניצחון לדורה: "עם גב מהקהל, אולי היינו מנצחים". צפו בתקציר

יום שבת, 15/02/2014, 18:00אצטדיון קריית אליעזר - 1,500 צופיםליגת העל - מחזור 22
מ.ס אשדוד
שער אלכסנדר דוידוב (32)
הסתיים
1 1
שופט: אורן סימניאן (ציון: 9)
שער עמיר נוסבאום (25)
הפועל חיפה
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל עכו
  • 3 - 4
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל רעננה
  • 2 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל חיפה
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 0
  • מכבי ת"א
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. אחרי שהודחו מגביע המדינה, שתי הקבוצות שקראו תיגר על הפלייאוף העליון בתחילת העונה מתרחקות מהחלום. האדומים מחיפה רשמו משחק ליגה שביעי ללא ניצחון ואילו הקבוצה מעיר הנמל הוסיפה להציג יכולת ירודה במשחקי חוץ.

המאמן שלומי דורה ביצע שינויים רבים בהרכב הפותח, הפעם הישאם כיוואן ודוד רביבו קיבלו את הקרדיט ב-11 של האדומים והצדיקו את מקומם עם שליטה מלאה בדקות הפתיחה. המגן הצעיר לירן סרדל פתח באגף הימני, בעוד עומרי קנדה היה זה ששילם את המחיר ואף הודח מהסגל.

מנגד, חניכיו של ניר קלינגר עדיין חולמים להשתחל לפלייאוף העליון, אך היכולת שהציגו רחוקה מלשכנע. המשחק החל בשליטה מלאה של המארחת, שהעמידה את אופיר מרציאנו במבחן פעם אחר פעם. למרות יכולת לא רעה של השוער, בדקה ה-25 הסכר נפרץ. עמיר נוסבאום המשיך כדור של מהראן ללה מהאוויר וכבש את שערו הראשון במדי הפועל חיפה.

אלא ששבע דקות אחר כך, ביצע המגן עבירה מיותרת מצד ימין של הרחבה, אותה ניצל אלכסנדר דוידוב עם כדור חופשי שנחת בחיבורי שערו של קאלה דרשלר. המארחים התעוררו מעט לקראת השריקה למחצית, אך לא הוסיפו לסכן את השער יתר על המידה.

1:1 בין אשדוד להפועל חיפה

הפועל חיפה הרגישה שהמשחק בידיים שלה ופתחה את החצי השני של המשחק בסערה, כאשר צמד החלוצים מהראן ללה וזרקו קוראץ' לא נתנו למרציאנו רגע של נחת עם נסיונות חוזרים ונישנים. גם הישאם כיוואן ניסה את מזלו, אך מצא רק את קורת השער והמארחים המיואשים רושמים משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון.

דורה: חבל שלא הצלחנו לייצר 3 נק'
קנדה ביציע (עמית מצפה)
קנדה ביציע לצד האישה. דורה החליט להדיחו מהסגל (עמית מצפה)
 

בלם הפועל חיפה, טאדאש קיאנסקאס, נחתך בגבה ועם תום המשחק פונה לבית החולים לקבלת טיפול.

אוהדי הפועל חיפה (עמית מצפה)
אוהדי הפועל חיפה. קראו לשחקנים: "אין לכם כבוד" (עמית מצפה)
 

דורה: "עם גב מהקהל, אולי היינו מנצחים", קלינגר: "לא נוותר"
מאמן האדומים, שלומי דורה, ניסה להסביר איך חניכיו לא הצליחו לגרוף שלוש נקודות: ״אני מעדיף משחק עם הרבה החמצות כמו זה, מאשר משחק עקר. הגענו לשבעה-שמונה מצבים של שער בטוח. לפעמים נקודה כזו מוציאה אותך לדרך חדשה, אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה, היינו טובים בהרבה. כדי לברוח מהתחתית, נצטרך להמשיך להציג משחקים כמו אלה. כיוואן היה פנטסטי ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות".

על מחאת האוהדים, אמר: "הקהל של הפועל חיפה הוא קהל טוב ברובו, אך כמו בכל מקום, יש לפעמים גם דברים כאלה. אם היה לנו גב מהקהל אולי היינו מנצחים את המשחק. כשהם יהיו איתנו, נחזיר להם בגדול״.

ללה לא מאמין (עמית מצפה)
ללה לא מאמין. דורה: "היינו טובים מאשדוד בהרבה" (עמית מצפה)
 

מן העבר השני, ניר קלינגר חזר לפגוש את האקסית בקריית אליעזר ולא זכה ליחס מיוחד לפני השריקה: ״גם ממכבי תל אביב לא קיבלתי פרחים עדיין, אז זה לא מפתיע אותי. מסכים שלא שיחקנו טוב, רק הבוקר הבנתי שארבעה שחקנים שלנו לא יוכלו לשחק, זה לא תירוץ אבל זה גם לא פשוט. משחקי החוץ הם העקב אכילס שלנו והשגנו נקודה, מה גם שהילדים שלנו הציגו משחק טוב, זו הנחמה. לא נוותר על הפלייאוף העליון עד הרגע האחרון, מאמין שזה אפשרי אבל זה יהיה קשה״.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של ריצ'ארד נילסן. אוהדי המארחת הביעו את מחאתם בנוגע ליכולת השחקנים בתקופה האחרונה, כאשר עם עלייתם לדשא קראו לעברם: "אין לכם כבוד".

שתי הקבוצות מכבדות את זכרו של נילסן (עמית מצפה)
שתי הקבוצות מכבדות את זכרו של נילסן (עמית מצפה)
 

דקה 3: ההתקפה הראשונה במשחק הגיעה מצידה של הפועל חיפה. דוד רביבו הגביה כדור קרן שנחת היישר על ראשו של המגן עמיר נוסבאום שנותר לבדו מול השער, אך האחרון כשל בנגיחה והכדור הורחק.

קוראץ´ עם הכדור (עמית מצפה)
קוראץ´ עם הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 10: רביבו המשיך להצדיק את הקרדיט שקיבל בהרכב הפותח עם משחק פעיל במיוחד. הפעם כדור שהעלה באגף ימין מצא את מהראן ללה, שנגח נהדר וסחט הצלה מאופיר מרציאנו, שהדף בקצות האצבעות.

דקה 16: הישאם כיוואן העביר כדור רוחב מדוד מצד שמאל, שמצא את ללה חופשי לחלוטין מרחק שלושה מטרים מקו השער, אך החלוץ בעט החוצה ברשלנות.

דקה 17: הזדמנות ראשונה לאשדוד. אקס המארחת, ירו בלו, הפציץ מתוך הרחבה, אך קאלה דרשלר הדף לקרן שלא נוצלה.

דקה 19: חיפה המשיכה להפגיז את שערו של מרציאנו. זרקו קוראץ' בעט מעשרה מטרים, אך השוער התעופף נהדר ומנע שער בטוח.

ישראל ראש מול הישאם כיוואן (עמית מצפה)
ישראל ראש מול הישאם כיוואן (עמית מצפה)
 

דקה 25, הפועל חיפה עולה ל-0:1: אחרי לחץ מאסיבי מצד המארחת בדקות הפתיחה ונסיונות כיבוש הולכים ונישנים, מרציאנו נכנע. ללה הגביה כדור מצד שמאל, עמיר נוסבאום המשיך מהאוויר בנגיעה ומצא את הרשת העליונה של אשדוד. שער בכורה למגן במדי הפועל חיפה.

הכדור של נוסבאום נוחת ברשת (עמית מצפה)
הכדור של נוסבאום נוחת ברשת (עמית מצפה)
 

נוסבאום חוגג את הראשון (עמית מצפה)
נוסבאום חוגג את הראשון (עמית מצפה)
 

דקה 32, אשדוד משווה ל-1:1: האורחים חזרו לעניינים בניגוד מוחלט לנעשה על כר הדשא. נוסבאום, שכבש את שער היתרון דקות ספורות לפני כן, ביצע עבירה מיותרת מצד ימין של הרחבה וספג את הכרטיס הצהוב. אלכסנדר דוידוב שלח את הכדור לחיבור והחזיר את חניכיו של ניר קלינגר למשחק.

דקה 38: אשדוד התעוררה לאחר שער השוויון והחלה לתקוף. גדי קינדה חלף על פני לירן סרדל והעביר את הכדור לדוידוב. כובש שער השוויון בעט כדור חזק שאיים לחדור לשער, אך פגע באחד משחקני ההגנה של חיפה ויצא לקרן שלא נוצלה.

אשדוד חוגגת שוויון (עמית מצפה)
אשדוד חוגגת שוויון (עמית מצפה)
 

מחצית שנייה
דקה 49: הפועל חיפה הוסיפה לתקוף גם עם פתיחת החצי השני של המשחק, הפעם ללה כבר הכניע את מרציאנו עם צ'יפ שחלף מעל השוער, אך ג'ון אושינאווה הציל מהקו.

דקה 50: עוד הזדמנות נהדרת לחיפאים. כיוואן העביר את הכדור לקוראץ', שבעט מעשרה מטרים אל מעל השער.

דקה 52: צמד החלוצים קוראץ' את ללה הוסיף לעשות שמות בהגנה של אשדוד. המונטנגרי מצא את הדרוזי עם מסירה גדולה, אך הבעיטה ששלח מתוך הרחבה נעצרה רק ברשת החיצונית.

רועי בקל (עמית מצפה)
רועי בקל פורס ידיים ומביט על הכדור (עמית מצפה)
 

דקה 74: בלבול גדול בהגנת החיפאים הוליד הזדמנות מסוכנת יש מאין. רועי בקל בעט מקרוב החוצה.

דקה 75: הזדמנות מצוינת נוספת לאדומים. ללה העביר את הכדור לשחקן המצטיין על כר הדשא, הישאם כיוואן, אך הכדור שלו מצא רק את קורת השער.

דקה 87: חניכיו של שלומי דורה פשוט לא מצליחים לכבוש. כיוואן מסר כדור גדול ליובל אבידור, אך המחליף בעט החוצה לאחר שנותר לבדו מול מרציאנו.

קאלה קולט את הכדור (עמית מצפה)
קאלה קולט את הכדור (עמית מצפה)
 

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, טאדאש קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, עאהד עזאם, דוד רביבו (אור אוסטוינד, 64'), הישאם כיוואן, מהראן ללה (יובל אבידור, 75') וזרקו קוראץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, שי מימון, מיקי סירושטיין, ג'ון אושינאווה, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, חאתם עבד אל חמיד (אמיר בן שמעון, 79'), רועי בקל, דין דוד (מיכאל אוחנה, 59') וירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו