יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:41

אושרו המלצות הוועדה: ענבר יאמן את נב' הנשים

המלצות הוועדה המקצועית התקבלו בנשיאות האיגוד. ענבר: "כבוד גדול". דרוקר, שימשיך בעתודה: "שמח על האמון". אהרוני יאמן את הנוער, אברהמי בקדטים

|
עדן ענבר.
עדן ענבר. "אתגר" (יניב גונן)

נשיאות איגוד הכדורסל אישרה היום (שלישי) את כל המינויים לנבחרות כפי שהומלצו ע"י הוועדה המקצועית לגברים ו-ועדת נשים, הנושא יעבור גם לאישור ההנהלה.

עדן ענבר שמונה למאמן נבחרת הנשים אמר: "אני מודה למי שבחר בי וראה באימון הנבחרת זכות, כבוד ואתגר גדול. המטרה הינה להעפיל לאליפות אירופה ואני מאמין שבעזרת עבודה קשה ותמיכת הקהל זה אפשרי"

שרון דרוקר ימשיך כמאמן נבחרת העתודה עם מתן חרוש ואמר: "אני שמח שנתנו בי ובמתן ובכל הצוות אמון להוביל את נבחרת העתודה שנה שלישית. האתגר הוא אליפות אירופה דרג א' במדינת כדורסל כמו יוון. נעשה את ההכנות הדרושות כדי לבוא ולהופיע כמו שנבחרת ישראל צריכה להופיע. פתחנו במסורת של טיפוח ואיתור שחקנים בשנתיים האחרונות ונקווה שנדחוף לעשות את זה גם השנה.

שרון דרוקר (משה חרמון)
שרון דרוקר. ימשיך בעתודה (משה חרמון)
 

אורן אהרוני שמונה למאמן נבחרת הנוער עם ארז דגן כעוזר אמר: "נבחרת הנוער עומדת בפני טורניר קשה ומאתגר באוקראינה בסוף חודש יולי ומטרתנו לעלות לדרג א. נבחרת ישראל מסמלת משהו מיוחד עבורי ואני מקווה שביחד עם עוזרי, ארז דגן, נגבש את סגל השחקנים הטוב ביותר כדי לעמוד באתגר שעומד לפנינו".

שרון אברהמי, מאמן נבחרת הקדטים עם ערן איתן כעוזר אמר: "אני גאה ושמח להוביל את נבחרת הקדטים למשימה המאתגרת באליפות אירופה הקרובה.כמאמין גדול בשחקן הישראלי ובקידום צעירים נשים דגש על נבחרת לוחמת, לוחצת ויוזמת, אשר כל שחקן בה יבין את המשמעות של לשחק בשביל הדגל ולייצג את המדינה".

רועי אייזנברג מונה למאמן נבחרת העתודה נשים עם טלי נוי כעוזרת ואמר: "אחרי 2 קדנציות כמאמן נבחרת הנערות, ו-2 קדנציות כעוזר מאמן בעתודה, אני שמח שניתנה לי ההזדמנות להמשיך כמאמן ראשי עם נבחרת העתודה שמורכבת ברובה מאותה הנבחרת שאימנתי לפני 3 שנים בנערות והגיעה עד לשלב הרבע גמר".

רועי אייזנברג (רועי גלדסטון)
רועי אייזנברג. "רוצים לנצח כל משחק" (רועי גלדסטון)
 

"השנה, כמו בשנים האחרונות האליפות כוללת 10 נבחרות, שמשחקות בבית אחד בשיטת ליגה, כאשר שלוש הראשונות עולות לדרג א׳. בתקופה הקרובה נתחיל לעקוב ולאסוף מידע על שאר הנבחרות. המטרות באליפות הן קודם כל לבוא ולנצח בכל משחק, ולהמשיך לקדם את הישראליות שרובן כבר עשו את טבילת האש הראשונה העונה בליגת העל".

נמרוד מיטל מונה למאמן נבחרת הנערות עם לירן בראל כעוזר ואמר: "אני מאוד שמח על המינוי ואני מודה לטל נתן על הבחירה בי ובלירן כעוזרי. אני מאוד אוהב את הרעיון של המשכיות בעבודה עם צעירות. הנבחרת היא נבחרת עמוקה בקנה מידה מקומי, מה שיגרום לתחרות ספורטיבית בריאה על כניסה לשתיים עשרה המתאימות ביותר".

"יש למעלה מ-20 מועמדות לגיטימיות, מה שמעלה באופן ישיר את רף הציפיות. כניסה ל-1-8 באליפות אירופה היא המטרה הראשונית שלנו. ננסה לייצר תהליך של בנות מחויבות לנבחרת ולמטרה. נשמור על הייחודיות של נבחרות ישראל לאורך השנים ונעשה כל מה שנוכל על מנת לעמוד במטרות שלנו".

מאמן נבחרת הקדטיות, רוני קאן, שישמש גם כמאמן אתנה ג'וניור (עד גיל 14) אמר: "נתחיל להתאמן כבר ביום חמישי הבא במטרה לאתר שחקניות. מטרות הסגל הן תרומה משמעותית ככל האפשר לפיתוח שחקניות לליגת העל לנשים ולנבחרות הנשים הבוגרות יותר,  העצמה ערכית ואנושית של כל שחקנית אשר תזכה להיות חלק מהסגל בפרק זמן זה או אחר ובאליפות עצמה - לנצח את המשחק הראשון מול נבחרת אנגליה ומשם להמשיך ולהתמודד על הצד הטוב ביותר".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */