יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:35

משרד הספורט: על האיגוד לבחון את מינוי מזרחי

משרד הספורט פנה לאיגוד הכדורסל במטרה שיבחן את המינוי של יו"ר מכבי תל אביב למועצה העליונה לספורט. מזרחי יצטרך לחתום על הסכם ניגוד עניינים

|
שמעון מזרחי (רדאד ג`בארה)
שמעון מזרחי (רדאד ג`בארה)

בעקבות הרצון של איגוד הכדורסל למנות את יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, למועצה העליונה לספורט כנציג האיגוד, משרד הספורט פנה לאיגוד בבקשה שישקול שוב את המינוי לאור העובדה שמזרחי יצטרך לחתום על הסכם ניגוד עניינים שימנע ממנו לעסוק בלא מעט דברים, שיהפוך את חברותו לחסרת משמעות.

כך מזרחי אמור להתחייב כי  לא יעסוק במישרין או בעקיפין בכל נושא שיש בו להשפיע על קבוצת מכבי ת"א בכדורסל,  נושאים שהינם בעלי השפעה ישירה או משמעותית על מרכז מכבי, לא לטפל ולעסוק בנושאים הנוגעים לקביעת אמות מידה או מבחני התמיכה או חלוקת כספים לארגונים או למועדונים של ספורט קבוצתי.

כמו כן, במהלך כהונתו במועצה הלאומית לספורט לא יוכל עו"ד מזרחי לייצג או לייתן שירותים משפטיים לגורם אשר מושפע או עשוי להיות מושפע מהחלטות המועצה.

עו"ד עפרה שרון ממשרד הספורט כתבה לעו"ד רונן ויינברג היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל: "אני סבורה כי על האיגוד לבחון האם מינוי של עו"ד מזרחי כנציגה במועצה הלאומית לספורט, לאור הסדר ניגוד  העניינים המגביל עליו יידרש לחתום כתנאי לכהונתו במועצה, הסדר הכובל את ידיו בכל הנוגע להשתתפות בדיונים, קבלת החלטות או כל טיפול אחר במישרין או בעקיפין בנושאים הנוגעים לקביעת אמות מידה או מבחני תמיכה או חלוקת כספים לארגונים או למועדונים של ספורט קבוצתי, הוא המינוי המתאים והנכון ביותר לייצוג ענף, הכדורסל במועצה".

עוד מוסיפה עו"ד שרון לאור ניגודי העניינים של מזרחי כי "על פניו אין מניעה משפטית מלאשר את מינוי של עו"ד מזרחי, האינטרס הראשוני של איגוד הכדורסל נכון שיהיה לשלוח נציג אשר יוכל ליטול חלק פעיל בכל ישיבות המועצה או לפחות בחלקן הארי".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */