מערכת ONE
|
שברולט, מותג הרכב אשר מכר ב-2013 קרוב לחמישה מיליון כלי רכב ברחבי העולם (כל 6.3 שניות נמכרת שברולט); ובישראל, יותר מהכפיל את נתוני המכירות בינואר האחרון (לעומת התקופה המקבילה אשתקד), יצא בקמפיין השקה יוצא דופן לדגמי הטורבו, והחלוצה שבה ן- השברולט סוניק RS.
יצרנית הרכב תאמץ החל מהעונה הבאה את מועדון הפאר האנגלי מנצ'סטר יונייטד והחלה במסע פרסום בתיאום עם כוכבי המועדון.
במסגרתו, הופק סרטון בו השחקנים המובילים של קבוצת הפאר האנגלית (פטריס אברה, נמניה וידיץ', טום קלברלי, חביאר הרננדס, מיקל קריק ודני וולבק) בועטים את הכדורים אל תוך השברולט סוניק RS טורבו כשהם קוראים לקהל הישראלי לנחש את מספר הכדורים הרכב שנכנסים לתוך הרכב.
הסרטון זכה לתגובות נלהבות מצמרת מנצ'סטר יונייטד וכעת נבחנת אפשרות לעשות שימוש עולמי בתסריט הישראלי.הסכם החסות עם מנצ'סטר יונייטד אינו האינטראקציה הראשונה של המותג האמריקני עם הספורט הפופולארי.
|
קריק סופר את הכדורים ברכב |
|
|
|
צ´יציריטו בצילומים |
|
|
|
וולבק בסט הצילומים |
|
|
|
אברה קלברלי וקריק במהלך הסרטון |
|
|