יום שישי, 05.07.2024 שעה 18:19
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

מביך: מכאן יאספו אוהדי בית"ר את הכרטיסים ללוד

הצהובים שחורים יפגשו ב-21:00 את הקבוצה מהלאומית בשמינית גמר גביע המדינה ויצטרכו לאסוף את הכרטיסים בדרך מוזרה. דסה לא יהיה בסגל

|
חלוקת הכרטיסים לאוהדי בית
חלוקת הכרטיסים לאוהדי בית"ר בלוד

שחקני בית"ר ירושלים מפוקסים מאוד לקראת המשחק הערב (שלישי) ב-21:00מול בני לוד. השחקנים מבינים כי השנה ככל הנראה בית"ר לא תגיע לפלייאוף העליון וגם לא תרד ליגה, לכן משחק שמינית גמר הגביע מקבל משנה תוקף בחשיבותו.

השחקנים אומרים שזה הדבר היחיד שיכול להמתיק עבורם את העונה הלא ברורה שעוברת הקבוצה הוא מפעל הגביע. "לפני שנתיים קיבלנו סטירת לחי בלוד ועכשיו אנחנו מגיעים אחרת למשחק הזה, נעשה הכל כדי לנצח ונקווה שבסופו של דבר בסיום המשחק ידברו על כדורגל ולא על דברים אחרים", אמר שחקן בקבוצה ל-ONE.

אגב, את הכרטיסים למשחק יצטרכו אוהדי בית"ר לאסוף ממכונית מסחרית, דבר שצפוי לגרום לתורים ארוכים ולבלאגן. על חלוקת הכרטיסים לאוהדים אחראי משרד הכרטיסים בימות מירושלים.

אף אחד בקבוצה לא מזלזל ביריבה מהליגה הלאומית, בטח כשמדובר במשחק חוץ. המאמן רוני לוי לא ויתר על קטעי וידאו של בני לוד ובאסיפת הקבוצה אמר לשחקנים: "מדובר בקבוצה חזקה עם שחקנים טכניים שיש להם ניסיון בליגת העל, המשחק חשוב לנו מאוד והוא יכול לסמן את העתיד שלנו, בית״ר זה מועדון עם מסורת בגביע, במפעל הזה הכל יכול להיות. חשוב שנגיע חזקים, מאוחדים ונחושים״.

צפו בבני יהודה ובית"ר נפרדות ב0-0

רוני לוי קיבל החלטה לזמן 20 שחקנים למשחק מתוכם יתלבשו 18 אבל ההחלטה המשמעותית היא שאלי דסה לא בין 20 המוזמנים למשחק, כמוהו גם רועי זיקרי וברק משה. השלושה התבקשו להגיע לבית וגן לקיים אימון אישי כדי לשמור על כושר ולא לפספס עוד יום של אימון. לשאלה האם דסה וזיקרי לא נכללים בסגל בשל העובדה שלא ערכו אימון רציני כפי שטענו כנגדם בבית"ר בסיום המשחק מול בני יהודה בבלומפילד אומרים בבית"ר: "השיקולים הם מקצועיים, אנחנו רוצים להתעסק במשחק החשוב בלוד ולא בדברים שמסביב", נמסר מבית"ר ירושלים.

בנוגע להרכב, רוני לוי עשוי להחזיר את איציק כהן ל-11 על חשבונו של בראיין ג'ונס, גם אופיר קריאף מועמד לפתוח בהרכב במקום מושיקו לוגסי. רביעיית ההגנה תכלול את דושאן מטוביץ', אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו ושי חדד ומרכז הקישור את פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה.

נכון לשעות הבוקר עדיין נותרו כרטיסים עבור אוהדי בית"ר ירושלים ואוהדים שחששו שלא יישארו כרטיסים מוזמנים לפנות למשרד הכרטיסים בימות ולרכוש כרטיס. ההערכה היא שבסופו של דבר כל הכרטיסים יימכרו ו-1,300 אוהדי בית"ר יגיעו ללוד.

דסה, טונייס, ברק משה (גיא בן זיו)
דסה וברק משה. לא בסגל (גיא בן זיו)
 

המשטרה מתכוונת לפעול ביד קשה כנגד אוהדים שיתפרעו ותבצע מעצרים במידה ותהיה התפרעות מצד הקהל. בכל מקרה במשטרה מתכוונים לעשות הפרדה מוחלטת בין אוהדי בית"ר לאוהדי בני לוד, תהיה בדיקה יסודית של כל האוהדים בכניסות למגרש. כ-120 שוטרים ועוד כ-90 סדרנים ומאבטחים ישמרו על הסדר. אוהדים שיגיעו עם רכב יעברו בידוק במחסומים שיוקמו מסביב למגרש בלוד. אוהדי בית"ר התחייבו בפני הנהלת הקבוצה כי לא יהיו גילויי גזענות במשחק. "אנחנו מתחילת העונה לא מתעסקים בדברים האלה אלא רק בעידוד הקבוצה, תפסיקו לשאול אותנו שאלות בעניין הזה, אנחנו רק רוצים לצאת עם ניצחון מלוד ולהשתיק את אבו סובחי", אמרו אוהדי הקבוצה.

ההרכב המשוער: אריאל הרוש, דושאן מטוביץ', ניסו קפילוטו, אנדרס טונייס, שי חדד, ג'ונתן וילה, פאבלו בראנדן, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, איציק כהן, שלומי אזולאי.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */