יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:42

מוטי אמסלם הגיש בקשה לפשיטת רגל בגין חובות

פרסום ראשון: חבר נשיאות איגוד הכדורסל ויו"ר הפ' אילת פנה לביהמ"ש לאור חובות של מעל ל-3 מ' ש"ח: "העירייה הפסיקה תמיכתה ונשארתי עם גרעונות"

|
מוטי אמסלם. פושט רגל (יניב גונן)
מוטי אמסלם. פושט רגל (יניב גונן)

חבר נשיאות איגוד הכדורסל ויו"ר קבוצת הפועל אילת, מוטי אמסלם, הגיש מבית המשפט המחוזי בת"א בקשה למתן צו כינוס ולהכרזתו כפושט רגל בגין חובות בסך של 3.094,333 מיליון שקל.

אמסלם מציין בבקשתו כי מספר הנושים שלו עומד על עשרה, וכי עומדים נגדו שישה תיקים בלשכות ההוצאה לפועל. אמסלם טוען בבקשתו כי פעולתו בקבוצת מ.ס. גבעת שמואל הביאה אותו למצב זה.

כאשר הוא מתאר את השתלשלות העניינים שהביאה אותו למצב הזה, מציין אמסלם בין השאר: "בשנת 2008 העירייה (גבעת שמואל, ג.ל.) הפסיקה את תמיכתה בקבוצה באופן חד צדדי. בעקבות כך נשארתי עם ח.ל.צ (חברה לתועלת הציבור) ועם גרעונות ענקיים".

"לאחר מאמצים רבים ונטילת הלוואות ממקורות שונים כגון מוטי אקסמיט, מגדלי הבורסה (שיפה) ורוזנמן יריב, הצלחנו לדאוג שהעובדים לא ייפגעו ויקבלו את שכרם. למרות הכל, נשארנו עדיין עם חובות לספקים ולבנקים ביניהם: בנק מרכנתיל, הבנק הבינלאומי, רוזנמן נסיעות, מרכז רורבר למדע, הגל הבטוח ומס הכנסה".

מוטי אמסלם. &qout;תנו למשפחתי להתקיים בכבוד&qout; (יוסי ציפקיס)
מוטי אמסלם. "תנו למשפחתי להתקיים בכבוד" (יוסי ציפקיס)
 

לפי הבקשה יש לאמסלם חוב לבנק הבינלאומי בסך 130,245 ש"ח, לישפה נדל"ן בסך של 289,695 ש"ח, מגדלי הבורסה בע"מ 656,041 ש"ח, מרכנתיל דיסקונט בע"מ 207,613 ש"ח, רמות מרכז רורבר למדע בסך של 76,445 שקל, ולמוטי אסקמיט בסך של 130,990 שקל,

אמסלם ביקש מבית המשפט: "אני מקווה שתוכלו לגלות הבנה למצבי ולאפשר לי לסיים בכבוד עם כל החובות, גם לאפשר לי ולמשפחתי לחיות בכבוד בגדר היכולות המצומצמות שלנו".

מוטי אמסלם מסר בתגובה:"פניתי לכונס הנכסים הרשמי, העמדתי את רכושי הפרטי על מנת לכסות את כל חובותיה של קבוצת גבעת שמואל שהפסיקה את פעילותה לפני חמש שנים. כל אלו שחייבים להם יקבלו את כספם".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */